Кажете името на хотела да ги научим хората. Всяко такова място трябва да се наказва и не от подкупните органи, а от гостите (в България ги наричат клиенти). Продал нивите и станал хотелиер пълен смях сте. Съгласен съм да е скъпо, но трябва да го оправдаят, а то безбожно скъпо и пълен леш. Цялата ни държава е един компромис
Нямаме навици и традиции в обслужването .Същото беше по времето на соца ,спомням се един сервитьор когото чакахме 1 час да дойде, разговорихме се и го питах какво работи през зимата .Младежът каза че е обущар. Никой не иска да разбере ,че да работиш в туризма това е професия , която се учи ,но и призвание.Търговец не бичи на банциг а се ражда. То е същото както да си часовникар или пилот -не става случайно!
Никой не ви е запънал пушка,та сте отишли на мутроморието.Другото лято опитайте пак,ще очакваме с интерес вашите отзиви.
До SGI-това не е скъп хотел в чужбина.Това е средно-3-4 звезди с ол инклузив.Стандартно,но хубаво
Българинът е намръщен селянин-темерут, някак си под достойнството му е да обслужва, въпреки, че затова получава доста пари. Дай му да се надува и да си показва самочувствието без грам покритие. Не можеш един вековен чобанин и земеделски ратай да го направиш хотелиер.
Работил съм по нашето черноморие като администратор/рецепционист години наред.Във всички хотели под 4* положението е ТРАГИЧНО!Изключения правят малки семейни спретнати от всякъде хотелчета.
Нашето черноморие е със силно ограничени възможности за да се конкурира с Гърция. Всеки има право къде да избира къде да ходи. Повечето българи които ходят предимно в северната част на Гърция защото е по близо и по евтино, но истинските красоти,лазурни плажове, живописни острови и комфорт са по на юг. В България морето е по студено и мръсно. Имаме хубави плажове, но пък те се стопанисват от мрачни батки, повечето де. Може би наистина на север от Варна е по добре.
На море се ходи на гръцки остров който не е туристическа дестинация и няма хотелиерски бизнес,някое забутано островче с две три кръчмета и магазинчета.Само на такова място човек може да усети морето и живота там.Това Черноморието,Халкидики,Турция,Майорка и другите курорти,това е болест за нервната с-***.Не влезеш ли за риба с местните и лодките им поне веднъж,все едно не си бил на море.
До ЕдинАйде кажи сега, къде е твоето хотелче и как се казва. Колко звездички имаш в букинг, имаш ли почиващи сега? Не трябвало да отписваме цялото черноморие, затова ти, в позицията на един стожер на българския бизнес и добросъвестен, честен и почтен черноморски предприемач ще ни кажеш кои са онези мистериозни кътчета (включително твоето), където нашето море е непокътнато от мутри, 12-етажни комплекси, мръсотия и фъфлещи субекти с бицари и никелирани ланци, искащи по 5 лв. без да има паркинг.
До ЕдинАз не съм антибългарин, даже напротив. Аз съм анти селските мутрички като теб, дето предлагали ултра качествената услуга, пък после видиш ли реват, че българите не били патриоти и не им идвали в хотелите. Чувал ли си за пазарна икономика, за търсене и предлагане, макроикономика учил ли си? Ако предлагаше качествена услуга на пазарни цени, хората щяха да идват при теб. Но именно такива като теб съсипаха морето ни, изляха бетона, надъниха чалгата и т.н. Писна ни от тарикатлъците ви. Чао
Аз не познавам българин, който си е поръчал някога морска храна ''такова животно не съм виждал'' ! Наблюдавам препълнени багажници с краставици, домати, шпеков салам, бахур, русенско варено , бира и вода в туби ......
И ако ще се сравняваме със съседите, писал съм коментари след посещение в техни хотели и забележете, винаги след мои коментари има коментар на моето от управителя на хотела. И няма значение какво съм написал. Ако съм бил доволен хората благодарят за това. Ако съм бил недоволен, хората се извиняват и поне на думи обещават, че ще вземат мерки да подобрят качеството си на услугата. А наш *** вместо да се извини, полага усилия да намери телефона на клиента да го заплашва. Да го дуууухахат под вода
Как да се вярва на българите че са на първо място по бедност в ЕС като ходят в хай-скъпите хотели на почивка и такива в чужбина. За 9 дни 2600 лева кои ходят там на почивка?
The client is God... Който не го е разбрал, ще пати и то бая. В днешният свят с тези технологии е недоумяващо как още има псевдо бизнесмени които си карат по старата максима "ден година храни" Свърши тая, хората вече се информират предварително къде отиват и какъв е рейтинга на това място. Скоро ще се молите за клиенти, повярвайте. Конкуренцията е убийствена и тарикатите ще си търсят май друго препитание. Тоя занаят не е за всеки.
В Гърция сте същите хванати от гората!Напълнил багажника от "МЕТРО,иначе го раздава големия турист",и много се дразня като ва срещна по-улици и заведения тръгнали по джапанки!
Управител на хотел заплашва клиенти след негативен отзив