Асфалта там в какво състояние е? В трагично! Показват ни версии за заспал водач, прилошаване, блокирало предно ляво колело, а защо тогава има спирачен път над 20 метра?! Защото просто е навлязъл в неравностите и е започнал да губи контрол и е ударил рязко спирачки. Това са 90% от пътищата в България, ама на кой му пука!
Да ходят АПИ да видят останалите държави от ЕС какви мантинели имат по ЕДИН метър широки!!!! Сигурно в Германия са глупави, затова са сложили толко големи мантинели за да не могат да се заслепяват!
Мантинелата е слагана 1993г. и отговаряла на днешните изисквания за безопасност. АПИ *** ВА ЛИ СЕ С НАС. АМА НАИСТИНА СИ МИСЛЯТ ЧЕ СМЕ ПРОСТИ.
Причената е в шофьора на тира, но че е можела да задържи камиона в неговото платно е друг въпрос. Бе, няма виновни бе...
На Бойко Борисов магистралите са с ДВЕ платна и аварийна лента, а в Западна Европа са ТРИ ПЛАТНА и аварийна лента! Така тировете щяха да карат в най дясна от трите ленти, а у бойковата кочинна се бутаме ВСИЧКИ в лявата лента , щото дясната е на вълни от тировете и не става за каране! Така става предпоставка за катастрофа, всички опитвайки се да се мушкат в лявата лента, ама това генияя мозъка, архитект и магистрало-инженер разБойко го знае но ме дремме на уяя
И тия са на сладка службица държавна хранилка и пазят Борисов . Значи 50 км вълнист път не е проблем. Било магисрала...
Никой не твърди, че мантинелата е ПРИЧИНИЛА катастрофата. Хората твърдят, че не я е ПРЕДОТВРАТИЛА. Мантинела на 27 години, отговаряла на модерните изисквания ? Нима не са се променили за почти 30 години ?!"Нека да не се правят внушения, че по-високият клас ограда там в случая би довел до различни щети"Защо да не се правят такива "внушения", нима няма да бъдат верни ? Да, поведението е винаги едно и също, проблеми няма, жертви има, всичко си остава по старо му. Безлочливи гадини.
Точно така, причината не е мантинелата, а некадърните мърлячи от АПИ. Пригответе обезщетенията на загиналите, поне по 500 000, ще ви ги удържат от заплатите.
От БДЖ имаха идея да предоставят транзитен коридор за платформи за тирове, които да прекосяват страната по железопътната мрежа. Така шофьорите ще си почиват, ще се спестява време, безопасността по пътищата ще е по-голяма и няма да се товари трафика, настилката по магистралите ще се щади. Но пък собствениците на бензиностанциите ще да загубят доста. Явно техните интереси са много по-важни, щом това предложение изобщо не стигна до обсъждане. Но това е нормално, тук не е важен обществения интерес.
Баце строил магистрали, ама мантинелите не са му важни. Те и магистралите му с много кратък срок на годност. Мине не мине и пак ремонти, ама щом е за хвалба...
За такива места е предвиден най-високият клас мантинели, които се оразмеряват за удар от камион с тежест 38 тона, при ъгъл на удара 15 градуса и при скорост на движение 80 км/ч., съобщиха от Агнеция "Пътна инфраструктура".За такива места трябват стоманобетонни огради в разделителната ивица, както в белите държави. Но ние бавно и полека трябва да открием сами колелото и топлата вода.
Много ясно, че няма да поемат отговорност тези смешници от АПИ. Защо не покажат основата на тази отговаряща на изискванията мантинела?
Тази мантинела се разпадаше от ръжда, много ясно се видя в ТВ репортажа. Борисов преди седмица заяви, че нарочно не ремонтира този участък. А при катастрофа човешкият живот зависи от 2-3 сантиметра повече или по-малко смачкани ламарини.
Добре че навремето Чингиз Хан сложи тези мантинели - за да може Ордата му да не обърка пътя на Нашествието си
АПИ: Мантинелата не е причина за катастрофата на "Тракия"