Ами качествена пътна мрежа не се създава за 10 год., вкл. при спестени от окрадени материали. Само, че в случая не е доказана ролята на пътната обстановка, а сигурно има причина от страна на водача. Не знам има ли нещо освен бетонна стена с дебелина над 1 метър, която да спре този 30-40тонен камион движещ се вероятно с пределна скорост.
Пътищата са в същото състояние в каквото и държавата - пълна разруха! Но от тази платена медия не виждам да задавате въпроси относно това. Не виждам да питате Бойко къде е оставката му и защо сме в това положение. По д*волите, не ви виждам дори да отразявате 50-хиляден протест в центъра на София. Платени про*титутки!
Това не е ли един от "модерните" участъци направена от Бога слънце? Тази магистрала тотално се е разпаднала. И докато участъците от Бай Тошо във време са на 50-60 години, този участък е на няма и 10. Не може пътища на 4-5 години да се разпадат! И тировете никой не ги проверява. Спират ги по улиците, на навсякъде (дори в Турция) си има специални паркинги за проверка. Абе бананова държава сме. Само дето и банани нямаме!
Поинтересувайте се как се строят магистралите!Най-опростено схемата е такава-провежда се търг(повече или по-малко нагласен),който се печели от фирма с големи банкови гаранции и оборот.Тая фирма обаче е само един офис без нищо друго,тя не строи НИЩО.Намира подизпълнители,които да строят за половината от сумата.обаче често и тия подизпълнители също не строят,а възлагат на други строителството,срещу също половината от сумата.И накрая се получава,че малки фирми строят с 1/4 до 1/3 от парите отпуснат
За съжаление колкото е виновна мантинелата толкова са виновни и от ДАИ. Шофьора е заспал. Заспал е защото знае че в България може да се шофира 12 часа без почивка.
Не бой се следващото правителство без Бойко ще прави бетонови, а по следващото ще установи че и те не стават и ще измислят нещо ново.
Пътя в този участък е ужасен, от Ст. Загора до Белозем е трагичен, колко жертви трябва да има, че да го ремонтират
Сащ строят хубави пътища особено в Лас Вегас там са шедьоври , но и цената е много различна ,ние не можем да си позволим цената на германското строителство ти искаш да си позволим цената на Американците.Остави ги тях първо са първа икономическа сила ,второ те не обичат въобще железопътния транспорт , изцяло зависят от магистралите.
Пък да попитам защо никой не коментира как не са спрени тировете в петък и неделя? Защо тук се дава да минават и преуморени шофьорите си правят планове да минават точно уикендите през бг? Нелепо си мрем по пътищата от беззаконие и безхаберие
Пътищата ни са в отлично състояние. Безкрайни, красиви магистрали които няма никъде в Европа.
До Анонимен 12Трябват пари, също и качествен материал...Без да обиждам хората които се занимават с ъс строителство, не са виновни само те, но ремонт след ремонта....Това говори за не добра свършена работа.Бокича все пак не е виновен за тази катастрофа, направо се чудя защо обичайно не ни занимава и забавлява, още ли е в бункера
Истината е че има мнооооого какво да се иска от пътищата. Но е истина и че те никога не са били в по-добро състояние. Поне през последните 20-30 години. Който не ми вярва може сам да проследи с гугъл стрийтвю някое шосе с кадри от 2012 и по-нови от 2015 и 2018.
Поредната тежка катастрофа причинена от ТУРСКИ шофьор!Защо това се случва редовно?Защо турските шофьори след тежки произшествия се пускат да си заминат?И защо българите направили същото в Турция се връщат след 10+ години с унищожено здраве?Турците недосегаеми ли са?За тях не важат ли правилата?Не е ли по-добре на Кап.Андреево да има терминал за претоварване и турски шофьори въобще да не се допускат в Европа?
На бате ви Бочко строителството. 1974-та е било много модерно да има двулентов път, с аварийка и разделен от мантинели.Ама сме 2020-та. Има няма 50 години по-късно. Правят се минмум трилентови, с аварийки от двете страни и насрещните разделени от 30 метра зелена ивица с канавка между тях... и то се правят за половината от цената дето я краде Бочо. Справка - САЩ.
Миналата есен в София на Южната дъга смениха съвсем здрави мантинели и ги нарязаха за скрап. Даже нямаха петна от ръжда.
След поредната тежка катастрофа - в какво състояние са пътищата ни?