43

Щерю

преди 3 години

8442-*** шофьори със солени глоби, а останалите - със захарни глоби...

42

Някой глобен

преди 3 години

За жалост колкото и да си леем гнева анонимно по статии и публикации нищо няма да се случи и ще си дадем паричките и ще го забравим някога, не може никой да осъди АПИ или който и да било както пише в другите коментари поради близка до акъла причина.. има Али знак? Има.. ок край. За това колеги хич не се ядосвайте плате си с отстъпка докато има време ...

41

Булгаристан !!

преди 3 години

След като,средна лента не я бива, на всеки знак забраняващ 90 км,трябва да има допълнителен,че тази скорост се отнася за средна лента!! Не може, да сложиш ограничение и на съседната лента,която е в добро състояние,и без никакъв проблем,поема потока,движещ се със 140 км!!При положението 90 км за всички ленти, по скоростната, се движат и камиони,така че за година,и тя ще стане като средна!!Фирмата изпълнител,да я задължат да си изчагърка асфалта, и да си оправи средна лента!!

40

Гост

преди 3 години

Типично по български.капан за пълнене на касите.Ако не се вземат комисиони от изпълнителите ще е доста по-евтин ремонта.

39

Григор Петров

преди 3 години

Мисля, че един адвокат Атанас Костов от Пловдив съди АПИ точно за този участък. Делото в момента е във ВАС. Има хора с чест, които не само развиват теории, а съдят държавата! Мисля, че трябва да взимаме пример. Ако 8000 души заведат иск за наложените им глоби, Бойко и сие ще ремонтират участъка Чирпан-Стара Загора. Ако 8000 души наведат главички с глоби над 400лв. на калпак....3-6 милиона ще постъпят в касичата на ГЕРБ на година!

38

Шоп

преди 3 години

До Янков:Тия дето искали да те бият трябва да бъдат самите те бити и е...и!

37

Чужденец

преди 3 години

"лошият асфалт се дължи на лош проект, несъобразен с влажния терен" -- демек на българския "професионализъм". С такава работа - такава заплата!

36

Край

преди 3 години

Участъка Чирпан Стара Загора -40км. се направи при Станишев. Трябва да прави изцяло наново. Десетки милиони са откраднати и трябва да ги дадем наново.В ЗАТВОРА някой?А вас ви глобяват че не щете да се мъкнете там с 90. трайте си. Щеа ви яздят доде си траете.

35

Bлк

преди 3 години

Сътворено и прието от Тиквата и Плювньо. С активното съдействие на Трейс. Някой да псе сеща за Своге. Същата група е.

34

Анонимен

преди 3 години

Учатъкът е правен при др. Станишев , за протокола де ! Проверете преди да лаете !!!!!!!!!

33

Шофьор

преди 3 години

В този участък "Тракия" не е магистрала, а нещо по-лошо и от третокласен път! Що в държава живеем, вместо спешно да го оправят, те имат наглостта да глобяват тези, които плащат за винетки за да си чупят колите! Наистина - "видими резултати" от многото самохвалебствия!

32

Анонимен

преди 3 години

Магистрала на вълни -видимите резултати на ГЕРБ

31

преди 3 години

В тоя участък НЕ искаш да караш в дясната лента и да си тресеш бъбреците.Проблемът е, че като караш в лявата с 90, колкото е ограничението, постоянно те настигат шофьори, които карат със 110-140, и трябва да се местиш в тресящата лента, за да им правиш път. В интерес на истината, повечето сякаш карат със скорост около долната граница на тоя диапазон, а не около горната.Както пише в статията, положението е такова от години, а "магистралата" е магистрала само на хартия.

30

Анонимен

преди 3 години

12 г. тиквите от герб умишлено и нагло провалят тол системата.тираджийските фирми станаха мултимилионери,на гърба на всички българи.още по-лошо е това,че станахме *** на турските и другите азиатски транспортни фирми.по българските магистрали минават над 100000 тира годишно,от които 30 000 БГ,другите са чужди,но безмилостно рушат пътищата ни срещу мизерните 10 лв на тир.В Гърция е от 100 до 300 евра на тир и там магистралите са празни,всички карат през България.

29

Смях

преди 3 години

Шофьорите се движат с разрешени 140 км по магистрала "Тракия". Когато стигнат участъка с вълните, скоростта изведнъж става 90 км и не всички успяват да намалят навреме. Цели 37 км не успяват да намалят,голем смех, не глоби ами книжките трябва да им вземат, тарикати.

28

.

преди 3 години

Това се случва с всичките ни магистрали.Експлоатационния срок на натоварена магистрала като нашата е 12 г.,следва основен ремонт.Европа дава пари за строеж на нови,но не и за ремонт на стари пътища.Заради това всички цивилизовани държави са въвели ТОЛ системи,събират пари,поддържат и ремонтират.У нас ТОЛ няма защото тиквата и компания гъчат рушвети от транспортните компании,а пътищата кучета ги яли.В Гърция Виа Егнатия празнаВсички тирове минават без пари през България,село без кучета уви

27

Тиква

преди 3 години

На какво основание гербисти пак вдигнаха тока?а преди това застраховките и винетки, гербав рекет, навсякъде,Ми сме виновни,трябва да ги вкараме в затвора.

26

Анонимен

преди 3 години

Абе аз карам там с 90 км, другите да си плащат глобите, има знак. Друг е въпросът фирмата колко си е свършила работата. 8442 глобени, като са недоволни да измислят нещо да предизвикат ремонт, тогава и аз ще ги подкрепя. Дотогава спазвам правилата.

25

Анонимен

преди 3 години

Във всеки строеж най-голямото лапане е при земните работи, независимо дали става дума за копаене или насип. За да се уплътни насипа в случая на магистралата е необходимо определен тип валяци да минат ОПРЕДЕЛЕН БРОЙ ПЪТИ отгоре, за което има и технологично време. Вариант 1 - никой не гледа, минаваме 10 пъти вместо 20, а отчитаме пълен брой машиносмени.Вариант 2 - искаме да си свършим работата, но идва Премиерът и казва - на тая дата режа лента. Ама няма технологично време!

24

Анонимен

преди 3 години

Този участък явно е проектиран така,че да събира глоби в бюджета на ГЕРБ. На подобно нещо се натъкнах преди месец във Врачанско. В продължение само на един километър имаше три знака за максимална скорост от 80, 60 и 20км. в час и при това без да се извършват ремонти по пътя.След знака за 20км. имаше кола на КАТ. Ясно е, че съвременните коли трудно поддържат скорост от 20км. и това, съчетано с другите знаци оправя бюджета на ГЕРБ ,а наложените глоби "доказват" "голямата" дейност на КАТ.