За жалост колкото и да си леем гнева анонимно по статии и публикации нищо няма да се случи и ще си дадем паричките и ще го забравим някога, не може никой да осъди АПИ или който и да било както пише в другите коментари поради близка до акъла причина.. има Али знак? Има.. ок край. За това колеги хич не се ядосвайте плате си с отстъпка докато има време ...
След като,средна лента не я бива, на всеки знак забраняващ 90 км,трябва да има допълнителен,че тази скорост се отнася за средна лента!! Не може, да сложиш ограничение и на съседната лента,която е в добро състояние,и без никакъв проблем,поема потока,движещ се със 140 км!!При положението 90 км за всички ленти, по скоростната, се движат и камиони,така че за година,и тя ще стане като средна!!Фирмата изпълнител,да я задължат да си изчагърка асфалта, и да си оправи средна лента!!
Типично по български.капан за пълнене на касите.Ако не се вземат комисиони от изпълнителите ще е доста по-евтин ремонта.
Мисля, че един адвокат Атанас Костов от Пловдив съди АПИ точно за този участък. Делото в момента е във ВАС. Има хора с чест, които не само развиват теории, а съдят държавата! Мисля, че трябва да взимаме пример. Ако 8000 души заведат иск за наложените им глоби, Бойко и сие ще ремонтират участъка Чирпан-Стара Загора. Ако 8000 души наведат главички с глоби над 400лв. на калпак....3-6 милиона ще постъпят в касичата на ГЕРБ на година!
"лошият асфалт се дължи на лош проект, несъобразен с влажния терен" -- демек на българския "професионализъм". С такава работа - такава заплата!
Участъка Чирпан Стара Загора -40км. се направи при Станишев. Трябва да прави изцяло наново. Десетки милиони са откраднати и трябва да ги дадем наново.В ЗАТВОРА някой?А вас ви глобяват че не щете да се мъкнете там с 90. трайте си. Щеа ви яздят доде си траете.
Сътворено и прието от Тиквата и Плювньо. С активното съдействие на Трейс. Някой да псе сеща за Своге. Същата група е.
В този участък "Тракия" не е магистрала, а нещо по-лошо и от третокласен път! Що в държава живеем, вместо спешно да го оправят, те имат наглостта да глобяват тези, които плащат за винетки за да си чупят колите! Наистина - "видими резултати" от многото самохвалебствия!
В тоя участък НЕ искаш да караш в дясната лента и да си тресеш бъбреците.Проблемът е, че като караш в лявата с 90, колкото е ограничението, постоянно те настигат шофьори, които карат със 110-140, и трябва да се местиш в тресящата лента, за да им правиш път. В интерес на истината, повечето сякаш карат със скорост около долната граница на тоя диапазон, а не около горната.Както пише в статията, положението е такова от години, а "магистралата" е магистрала само на хартия.
12 г. тиквите от герб умишлено и нагло провалят тол системата.тираджийските фирми станаха мултимилионери,на гърба на всички българи.още по-лошо е това,че станахме *** на турските и другите азиатски транспортни фирми.по българските магистрали минават над 100000 тира годишно,от които 30 000 БГ,другите са чужди,но безмилостно рушат пътищата ни срещу мизерните 10 лв на тир.В Гърция е от 100 до 300 евра на тир и там магистралите са празни,всички карат през България.
Шофьорите се движат с разрешени 140 км по магистрала "Тракия". Когато стигнат участъка с вълните, скоростта изведнъж става 90 км и не всички успяват да намалят навреме. Цели 37 км не успяват да намалят,голем смех, не глоби ами книжките трябва да им вземат, тарикати.
Това се случва с всичките ни магистрали.Експлоатационния срок на натоварена магистрала като нашата е 12 г.,следва основен ремонт.Европа дава пари за строеж на нови,но не и за ремонт на стари пътища.Заради това всички цивилизовани държави са въвели ТОЛ системи,събират пари,поддържат и ремонтират.У нас ТОЛ няма защото тиквата и компания гъчат рушвети от транспортните компании,а пътищата кучета ги яли.В Гърция Виа Егнатия празнаВсички тирове минават без пари през България,село без кучета уви
На какво основание гербисти пак вдигнаха тока?а преди това застраховките и винетки, гербав рекет, навсякъде,Ми сме виновни,трябва да ги вкараме в затвора.
Абе аз карам там с 90 км, другите да си плащат глобите, има знак. Друг е въпросът фирмата колко си е свършила работата. 8442 глобени, като са недоволни да измислят нещо да предизвикат ремонт, тогава и аз ще ги подкрепя. Дотогава спазвам правилата.
Във всеки строеж най-голямото лапане е при земните работи, независимо дали става дума за копаене или насип. За да се уплътни насипа в случая на магистралата е необходимо определен тип валяци да минат ОПРЕДЕЛЕН БРОЙ ПЪТИ отгоре, за което има и технологично време. Вариант 1 - никой не гледа, минаваме 10 пъти вместо 20, а отчитаме пълен брой машиносмени.Вариант 2 - искаме да си свършим работата, но идва Премиерът и казва - на тая дата режа лента. Ама няма технологично време!
Този участък явно е проектиран така,че да събира глоби в бюджета на ГЕРБ. На подобно нещо се натъкнах преди месец във Врачанско. В продължение само на един километър имаше три знака за максимална скорост от 80, 60 и 20км. в час и при това без да се извършват ремонти по пътя.След знака за 20км. имаше кола на КАТ. Ясно е, че съвременните коли трудно поддържат скорост от 20км. и това, съчетано с другите знаци оправя бюджета на ГЕРБ ,а наложените глоби "доказват" "голямата" дейност на КАТ.
8442-ма шофьори със солени глоби по неравен участък на АМ "Тракия"