Срутването е поради недобро укрепване на тунела при стр.прокопаване!Прочетете в учебника на проф.Л.Георгиев Подземни хидро тунели!Укрепването е най- важното условие при това строителство.
Напротив. Допусната е първата грешка. Започването на прокопаването. Това е грешката. Геолозите са знаели. Но ламтежът на хунтата е заглушил всичко.
Когато БСП беше на власт, нямаше инциденти в тунел Железница!! Нямаше неравности по магистрала Тракия!! Нямаше Течове по третия лъч на метрото в София!! Нямаше проблеми с бул. Левски във Варна!!Българино замисли се кой управлява България по-добре!!
Не е допусната човешка грешка при строителството на "Железница".................................Грешката е нечовешка.
"В изкопния профил се получава едно обрушване, което е в участъка, в който се работи към момента и това е ситуация, която е в тунелното строителство постоянно"------------------Ако приемем думите за истина, то в Москва, където само за един месец се правят десетки километри тунелно строителство, трябваше да стават постоянно подобни злополуки.
Не трябва ли първо мястото да се огледа от разследващите органи и тогава да се прави каквото и да е било иначе изглежда като прикриване на вина.
Не е допусната човешка грешка при строителството на "Железница"