До 15Става, но ще ти врекнат за забава на изпълнението, удължаване на проекта, допълнителни разходи за сондиране, пробовземане, изследвания, анализи и т.н.Нищо не пречи на изпълнителя да сглоби една укрепена преместваема платформа с опция за застопоряване и щит в свода на участъка между два крепежа. Така при издигане на новата рамка, хората му биха работили под защита в укрепвания участък след последния крепеж.
ОТ КАБИНЕТА НА ТОПЛО, ИДЕИТЕ БЛИКАТ, КАТО ПРЪДНЯ НА МАГАРЕ... ХАХАХААА...ДРУГО Е НА ТЕРЕН.... !!!
Хоризонтален насочен ядков сондаж по оста на трасетето = 100% информация за геологията (технология от 20+ години), но явно някой е трябвало да спести едни пари от проучванията и сега никой не е отговорен естествено....
Когато БСП беше на власт, нито един новостроящ се тунел не се срути.Защото нямаше новостроящи се тунели.БСП - победа!!!
Това съвсем не е първият тунел, който се прокопава в света и в Европа. Разликата е в това, че с едни и същи средства у нас се строи бавно и с жертви. Изказването на господина е : меко казано смешно и непрофесионално.
Партизаните в района са виновни!! Те взривяват тунели и ЖП прелези!! За да саботират правителството!!
разбира се че всичко е заради дъждовете те фирмите си бачкат коректно и здраво ...по документи :))
При цена 250 млн. всичко трябва да се предвиди. При соца четирите годишни времена бяха причината!
Той сподели, че се е ставал свидетел на ужасна неграмотност и това е предпоставка....Учете български! Иначе с неграмотността си можете да бъдете журналисти само тук.
Едно заглавие не можете да напишете грамотно ! Иначе сте побъркани на тема *** на коментари ....
А защо президента не отиде да види пострадалите?Всички червени президенти са такива !Не им пука за хората,ама на приказки са догодени!
Всичколога баце го каза дъждовете са виновни точка, някой съмнява ли се ще си има работа с прокуратурата.
Несериозно е дъждовете са довели до срутването в "Железница"