15

БИВШ МИНЬОР

преди 3 години

При такава скална маса се прави временен крепеж /укрепване на тавана и челно/!Временния крепеж предопреждава при натиск и можеш да избягяш! Много метри галерии съм направил така!

14

Анонимен

преди 3 години

До 9Не си прав (намигачка) - дъното е над нас вече!

13

6

преди 3 години

Безпардонна наглост ,безотговорност и некомпетентност ! Всички са невинни !За това ,че не са проучили скалния състав подробно и трима работника са вече по тяхна вина инвалиди зацял живот.Тон за това даде и Борисов ,който като хидроинженер каза , че дъжда е виновен !?И отиде дорив болниците да утешава жертвите , чийто живот вече е съсипан ! А неговата бухалка Гешев послушно атакува незаконно президента.Борисов се провали и с епидемията ,но пак другите са виновни -запалянковците , гражданите ! Не

12

ДжиПи Груп

преди 3 години

При Джу Пи Груп нарушения няма нивгаш. Жалката история на един народ.

11

Анонимен

преди 3 години

Абе имали инженери на тая територия. По времето на недоносеният соц съм построил поне 15 тунела и 10 моста. Трябвали да им обяснявам как се строи тунел. Особено когато тунела минава през варовик. Тези имат ли напредстава че варовика е мека скала която ако не се укрепи с бетонни пръстени може да се срути по всяко време. Как си мислят че този тунел ще издържи само с изпръскване с бетон помпа. Тези имат ли поне една гънка в мозъчната си ***. Кой е техническият ръководител и какво образование има.

10

Анонимен

преди 3 години

ГеПи груп и виновни? Ха, ха, ха. Та те арестуваха свидетели журналисти, когато изгаряха документи на фирмата в пернишките поля, при предната им далавера. Кешбек доволно за сожука и всичко е наред.

9

Анонимен

преди 3 години

То остана и да е имало нарушения... в тази държава няма никакви нарушения всичко е законно и така 30 години копаем дъното...

8

Каракочев

преди 3 години

Добре, че са били иконите. Иначе не знам какво ли щеше да стане.

7

Нали знаете

преди 3 години

Процентът на Тиквата? 70% от всичко свързано с държавни пари. Публична тайна е!

6

е па да

преди 3 години

Валяло много, подгизнало и се срутило!Простичко обяснено от не много умен индивид, даваха го по новините........

5

Анонимен

преди 3 години

Когато такива проекти се изпълняват от верни и приближени на Боко Суджука фирми, така става - виновни няма.Интересно как го разбраха за 2 часа, когато една всеобхватно разследване на такъв инцидент отнема дни и седмици.

4

20039

преди 3 години

Одобрен проект не означва качествено изпълнение, нито пълноценно влагане на качествени материали без икономии и кражби. хайде, по същество без комсомолско пърхане за навременна другарска помощ.

3

Анонимен

преди 3 години

Оставка на Пешка Аврамова и Лойко Борисов, Осакатиха ората с тия магистрали и те са ненужни гълтат милиарди бюджетно левове на вятъра за чужди тирове и държави. Бг масово ползват самолети за да емигрират за Западна Европа и вместо да се харчат за заплати отиват за магиострали.

2

Много бързо

преди 3 години

Чакам и Тиквата с Джипката да се включи пряко Събота.....

1

Анонимен

преди 3 години

Тия Джи Пи груп 2018 или 2017 година казаха след скандала с унищожените документи уличаващи ги в кражба на евросредства, че се отказват от всички бъдещи проекти. Като гледам продължават да крадат, много нагли.