40

У

преди 3 години

Вчера в Аспарухово имаше полиция и оцепка на почти нов асфалт поради пропаднал капак на шахта и 2 коли с вероятно разбити джанти(мястото е такова, че се намалява преди кръгово). Не мога да си представя какво би станало, при 5-600км/ч, ако се повреди трасето, ако нещо по управлението откаже и т.н. Знаете че при такава скорост машинисът не забелязва детайли, а гледа на едни монитори компютърна скица и следи за аларми, дали се накланя влака... Даваха по-Дискавъри как ги обучават много рискове има!

39

чукигек

преди 3 години

До kyptuА кой го построи.Германия .

38

Анонимен

преди 3 години

Бързите влакове са си специалитет на китайците, имам най голям финансов интерес, много хора са бързо ще се изплатят инвестициите, самолети не е практично, нямат нужния капацитет, бързите влакове им е алтернатива.

37

Анонимен

преди 3 години

Супер яко! Само да си поизчистят въздуха и с удоволствие ще отида да тествам новите влакчета. Един колега по-миналата година се беше върнал от Китай и беше толкова очарован, че показваше на всеки срещнат снимки от влаковете им. Китай е велика страна и ще става все по-велика. Жалко, че нашето вписване в историята остана в минало време. Мисля, че можехме да дадем много на света, ако не ни бяха ограбили и фалирали и всички учени не бяха заминали в САЩ. Тъпо и нечестно, но какво да се прави.

36

Анонимен

преди 3 години

До До 23При мракобесния коминузъм имахме Чайка Експрес - преполовяваше цяла България за 4 часа и половина.... Сега..... Обречена територия

35

Джапонец

преди 3 години

Китайците от години са номер едно в скоростните влакове, когато говорим за скорост на превоза по редовни пътнически линии. Да - японците все още държат абсолютен рекорд за скорост, но той е поставен при извъндреден курс специално за целта.

34

OHG

преди 3 години

До Факт! Що за жени са ?? Някой има ли опит ??

33

Факт!

преди 3 години

Ако питаш мене 20 годишна китайка изглежда с 60 години по-млада от Бриджид Бардо.

32

Анонимен

преди 3 години

Машинисте прав си ама китайците се дуят.Азиатците са расисти и обичат да се показват колко са по-напред от бяла Европа с крадени от тях технологии.А те са отхвърлени тук щото икономически са нерентабилни а там ги правят щото държавата има пари и ги финансира тоест ККП.А те имат пари щото окрадоха европейските технологии пуснаха ги по-евтино и убиха европейският бизнес.Само ненормален може да се кефи на Азия и в частност Катай които крадат европейски работни места и водят до обедняване на Европа.

31

Кондуктор

преди 3 години

Китайски влакове харесвам много. Маглев, аглев, какъвто има. Китайки харесвам оше повече. Излецждат 15-20 по години по млади, не пият , не пушат , и си налягат парцалите.

30

Старият машинист

преди 3 години

ОТ НАЧАЛОТО на ЖП строителството в света, линии са правени основно за превоз на товари. Никой предприемач няма да строи ЖП линия само за превоз на пътници.От пътнически превози не може да се покриват разходите за поддръжката на едно ЖП трасе и подвижния състав, какъвто и да е той.Ако днес по линиите в България пътуваха през 20 минути товарни влакове, нямаше да има километрични опашки по границите. Един товарен влак може да превозва товари, колкото 80 ТИРа.

29

kyptu

преди 3 години

И в момента има маглев от едното летище на Шанхай за около 50лв. В зависимост от часа се движи с 300 или 430.А обикновените влакове си се движат с 200 - 300, без това да е новина.Не знам защо им се присмивате на хората, като тук всичко ни е със 100 години назад.

28

pesh

преди 3 години

До Анонименами качвай се тогава на БДЖ, ид*о*

27

До 29

преди 3 години

По същата логика не си вземай смартфон защото се правят в Китай.

26

Анонимен

преди 3 години

Самолетите имат капацитет спрямо физичните закони.Създадената подемна сила има ограничения не можеш да набуташ стотици вътре макар че А380 си лети ама е нерентабилен точно заради това щото има голям разход.Сравняването на самолет с влак откъм пътникопоток е безпредметно.

25

Анонимен

преди 3 години

Бълария заряза БДЖ през 90-те заради натиска на мутрите Груп и Ветко в полза на автобусният транспорт.Както и да е държавните железници са винаги нерентабилни.И ЕсЕнСеЕф и Дойче бан са на минус и ако не е държавната помощ са свършени.

24

Анонимен

преди 3 години

Докато ние се занимаваме с глупости ... Да отвори ли бардака за англичани или да оставим за другата седмица, ще дойдат ли достатъчно пияници по черноморието или държавата трябва да им плати билетите да идат? ... Хората учат и работят!

23

До 23

преди 3 години

То и самолетите нямат голям капацитет, но се ползват. Често казано, ако тук имахме добра Ж.П. мрежа - като TGV, DBahn, Train Italia и имахме влакове със скорост 200-300км/ч щях да използвам влака вместо самолет до близки дестинации. До Виена ще е 4-5 часа, сега самолета е 1.5ч. + 1-2 часа преди това на летището + 30мин докато слезеш от самолета и стигнеш гарата + 30мин влак до центъра и ето ти 4ч.30мин. Влаковете са супер яки, не знам защо тук ги изоставихме и ги водим социален транспорт

22

Анонимен

преди 3 години

А малък капацитет означава НЕрентабилност.

21

Анонимен

преди 3 години

Да и капацитета на тия влакчета като брой пътници е никакъв едно ТЖВ вози бая повече хора.Маглев не става за голям пътникопоток.