18

слънце и луна

преди 3 години

Ако човек гледа българската телевизия ще остане с впечатление, че има само две училища в София- 119 СУ и 51 СУ. Интересно, че са избрани като говорители на училищната общност двама господа със съмнителна репутация, управлявящи не най-добрите училища в София. Явно ако си от по-добрите работиш, а не слугуваш на управляващите и техните политики. Време е да се взима мнение на качествени, необвързани с властта професионалисти. Питам се тези двамата, кога работят и за какво взимат заплата!

17

Даскал от по-горе

преди 3 години

продължение от 17:...по този начин!Преди да уча другите (не по желание, а по необходимост след 1989 г.) съм работил в производството и съм си имал работа с "инженери" със знания и умения като на тези, които "обучаваме" дистанционно.Мъка голяма!"Патил, та знае" - ак. Ангел Балевски

16

Даскал от по-горе

преди 3 години

В България само едно (119-то) училище ли има? Само един директор (Д.СТ.) ли има? Или просто други мнения са недопустими?Та още да питам директорчето (жалко, няма да ми позволят да задам въпросите си директно!) знае ли то, "умничкото" какви негови питомци идват после в университетите?Аз знам, защото се сблъсквам с тях всеки ден! И то с такива, които все пак са обучавани. Не смея да си помисля какво ще стане когато дойдат дистанционните!Същото се отнася и за тези, които ме насилват аз да ги уча

15

Пенчо

преди 3 години

"Много ученици нямат интерес към образованието", но после ще псуват държавата, че не мислела за тях и не искат да работят за хиляда лева, имайки познания и умения за 5 бона. Веригите хипермаркети ги зоват и чакат с отворени обятия.

14

малко въпроси за %

преди 3 години

Колко % са часовете за писмени изпитвания?Колко % от часа е за устно изпитване?Колко % са часовете по т. нар. технически дисциплини (физическо, технологии, музика, изобразително изкуство)?Колко % от часовете са практика в професионалните гимназии?Колко % са часовете по специалните предмети като и възможно ли е да бъдат преподавани дистанционно?Колко % от учениците умеят да пишат ръкописно?Колко % от учениците умеят да разчитат собствения си и колко % чужд ръкописен почерк?

13

MR Buch

преди 3 години

да г-н СтаматовНе малко ученици нямат никакъв интерес към образованието...Вижте първо във вашето 119то училище. Учителката ви по музика е откровенно с психични отклонение/децата нямат интерес от нея, не от часа и/, учител по англиски така и не намепихте вече 7 година, говоря за Учител който да учи на НЕЩО децата. Сего при дастанционното обучение се уверих, че спокойно чоже да закриете този час-Англески език след 4ти клас. За информационни технологии да говоря ли? По добре да замълча...

12

анализатор

преди 3 години

Не малко ученици нямат никакъв интерес към образованието, каза Диян Стаматов. Защо ли?Едва ли учениците имат вина за това. Сложно написани учебници, контролни на 15 урока, учители, на които не им пука, тестове, които не показват реални знания и още много неща, които успешно допринасят за тотална загуба на интерес и полза от образованието. Има много за ремонтиране, но властта няма интерес от това.

11

Анонимен

преди 3 години

Тоя мекокитков натегач е на всяко гърне мерудия....

10

Анонимен

преди 3 години

Ако разхвърлят тези 20% в различни учебни дни през седмицата ще е безмислено и огромна загуба на врем за учениците. Как ги виждате сутрин в претъпканият градски транспорт за да са в 7:30 в училище, после 3-ти час без към вкъщи за дистанционен урок по БЕЛ например и после обратно на училище за последните два часа. Ако искат да са ефективни може би един ден от седмицата да е изцяло дистанционен, но съобразен и с дневният режим, а не както до сега децата да имат часове в обедните часове.

9

Анонимен

преди 3 години

Това семпло, но за сметка на това послушно министърче, и всички зловредни чиновници като него, които активно ВРЕДЯТ на децата и семействата, са за затвор.

8

Анонимен

преди 3 години

За няколко месеца дистанционно обучение децата вече са със проблеми с очите, затлъстяване от обездвижване, за щетите върху психиката от асоциализацията и стреса да не говорим. Или може би това е целта? Явно ви трябват успани зомбита, а не мислещи хора.

7

родител

преди 3 години

Имам усещането, че никой не мисли за децата, а именно как се отразява целодневното висене пред компютъра, липсата на нормална комуникация с учител и съученици и т.н. Не разбирам тоя стремеж на всяка цена да се премине макар и постепенно към онлайн обучение! Това ще е съсипва за психическото здраве на децата!

6

пери

преди 3 години

Резултатите от онлайн обучението на пръв поглед са плачевни, защото беше "организирано" в движение, без подготовка и просто за да бъдат ангажирани и учители, и ученици. На едните да се оправдаят заплатите, а другите да не бъдат оставени съвсем на произвола. Та затова повечето имитираха дейност. Не може да се направи обективна оценка, защото всичко беше хаотично, а по принцип резултатите от образованието се виждат след време. Тези приказки на Стаматов и Такева са за тяхно успокоение.

5

Анонимен

преди 3 години

Цял ден пред компютъра! Това е недомислица! За какво са ни тогава учителите и училищата! Една програма се предава в цяла България от един специалист. Кой разбрал, кой не - това не е важно!

4

Анонимен

преди 3 години

Повечето деца са осакатени от компютърните игри. Първо в България трябва да се наложи забрана на компютърните игри до 18 годишна възраст и тогава да се мисли за иновации в образованието.

3

Анонимен

преди 3 години

ПиснА ми от тоя Стаматов...

2

Анонимен

преди 3 години

Пр...ост народ, слаба държава. В крайна сметка това е целта. Предложението е абсолютно кре...тен..ско. Кой може да замени социалната среда и контактуването на децата помежду им. Искате да бъдат отгледани ниско образовани и социално депривирани IDIOTCHETA!

1

Анонимен

преди 3 години

Сам о и единствено домашно обучение! Наемал си специалистите и си проправящ път на детето към величие, без да се налага, да се занимава с потоматвото на разни трошляци в училище.