17

До #3

преди 3 години

До анонимен#3: Ще се върнат след пет-десет години с право на пенсия - ЕВРОПЕЙСКА! И ще я получават даже!

16

Анонимен

преди 3 години

Fake news. Nema video. Zasto?

15

Fax from Kazan

преди 3 години

Извинете че закъснях!Нает сте!

14

чичи Ганчо

преди 3 години

При заплатите които дава БДЖ е цяло чудо,че и пенсионери имат за персонал.Дано СМАРТРОН-ите да привлечат някой и друг млад кадър.А дано,*** надали...

13

Анонимен

преди 3 години

Машините няма да се движат без машинисти. Както и самолетите, и каквото и да е. Техниката може да улеснява, но условията винаги могат да се изменят, например да излезе джип зад завоя. Даже по-реалистично: да спрат сателитната навигация. САЩ блокираха цялото въздухоплаване и корабоплаване в света, когато бомбардираха Сърбия, БЕЗ да предупредят партньорите си от НАТО....

12

ЕДИ КОЙСИ

преди 3 години

ИДВА ВРЕМЕТО КОГАТО ЩЕ ПЪТУВАМЕ С КАРУЦИ ПО МАГИСТРАЛИТЕ. АКО ИМАМА ХОРА ВСЕ ОЩЕ В БГ

11

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен"С тази нова паралелка за помощник-машинисти рискувате помощник-машинистите да станат повече от машинистите."А защо смяташ, че трябва да са по-малко?

10

Инж

преди 3 години

Машините са на по 40-50 години. Искате децата да учат това ли?! Скоро колите ще се движат по улиците сами, вие за кога ще обучавате машинисти? Асансьорите имат ли шофьор? Да, по света в скъпите хотели имат. Не че трябват обаче. Или понеже сме 100г назад от модерния свят - тези деца ще имат време да си минат живота като машинисти. Трудно решение - за нова техника няма пари, за старата техника хората се пенсионираха. Ми обучавайте и коминочистачи, още доста време ще сме и на дърва, нали?

9

Анонимен

преди 3 години

МОН трябва задължително да въведе кавалификационнен изшит с ранг на матура във всички професионални гимназии, за да бъде обучението сериозно. Не по избор. Пълнят средните училища с каквото може, няма достатъчна връзка с производството, след това - защо нямало кадри.

8

Анонимен

преди 3 години

Те като ги гледам, и влаковете са пенсионирани

7

Анонимен

преди 3 години

4, закъснял си с Нобеловите награди. По татово време огромен % от ромите си изкарваха хляба с труд. Употребяваш неподходящ глагол. Защо трябва някой да ги принуждава? Достатъчно е да се осигури правото на труд на всички български граждани и да се премахнат помощите за мързеливите търтеи.

6

Анонимен

преди 3 години

Под нормални заплати следва да се разбира над 2000лв. нето при сегашните цени. Така, че работодателите е добре да си направят добре сметката и да не подвеждат хората. Може да се постигне при добра ефективност.

5

анонимен

преди 3 години

Който иска, да емигрира и да бъде така добър да си стои там на метеното, а не да идва когато това му е изгодно. Доскоро емигрантите ми бяха безразлични, но постепенно ги намразих заради наглите им изявления от сорта да сме оправяли държавата, та да се върнели?! Та отново на подреденото място да се изсипят?

4

анонимен

преди 3 години

Който принуди ромите да работят, е за пет Нобелови награди. Защо не ги сложат в тези влакове, на по-обикновени длъжности, и да ги наблюдават как се справят, просто го казвам не на шега, не трябва ли отнякъде да се почне?

3

Анонимен

преди 3 години

С тази нова паралелка за помощник-машинисти рискувате помощник-машинистите да станат повече от машинистите.

2

Анонимен

преди 3 години

И АКО НЕ ЕМИГРИРАТЕ ЩЕ ТРЯБВА ДА ХРАНИТЕ ЧЕРВЕНИ ПЕНСИОНЕРИ

1

Анонимен

преди 3 години

Ами то в цяла България икономиката се крепи главно на хора на над 60 годишна възраст.