За жалост в нашата страна всичко се що е държавно се руши. Така че по - добре е да го държи някой частник, който ще го реновира и поддържа с цел максимална печалба, отколкото да е мизерия ........
7, принципно си прав, но няма пари за ново летище. Берлинското, което го отлагаха 5-6г (ако не и повече) стъпи над 20 милиара евро. Кой в България ще извади тези пари за нещо, което дори в момента не е натоварено на 50%? И след като навремето Балкан продаде слотовете за близкия изток и Азия, няма шанс да се натовари повече?
Реално летище София не трябва да бъде разширявано, даже Терминал 2 е в повече. Трябва ново летище извън София, примерно на мястото на военното летище в Доброславци. Във всяка нормална държава забраняват тези нископрелитащи самолети над центъра на града понесяло време на денонощието. Какво ще стане, ако си изберем нормален кмет и нормален общински съвет, които веднага ще забранят тези полети над София?
а процедурата можеше да протече така . държавата предоставя терен на концесия за напр. 25 години с условието фирмата концесионер да построи летище и след като изтече договора да го предостави безвъзмездно на държавата . в нормалните държави се процедира така .
Ще го съсипят, за да си построят тяхну ... а после ще го оставят имаш кажат ааа ми ниии такоа ... ми мойм.
Добре бе, щом от един печеливш бизнес до скоро по цял свят не можаха нищо да направят, защо аджеба ще наливат пари в държавни бензиностанции?
Трети терминал ще има?Браво! Гоним летище "Хийтроу"!Е, няма да го настигнем, то се знае.Но като помня откъде тръгнахме:Пътувах до Лондон от София и обратно, когато имаше само стария терминал.Стряскаща е разликата като излетиш от "Хийтроу" и кацнеш в София! Нашето летище изглеждаше като в някое село!
Решено: "Соф кънект" ще бъде концесионер на летище София