31

Брей

преди 3 години

Със тази корона пропаганда искаха да намалят глобалното затопляне. Направиха обаче точно обратното.Никой не купува електрически коли, защото са много скъпа и несигурна инвестиция, а в същото време корона кризата направи най-евтиния петрол в историята.При тази равносметка Всеки ще кара на бензин, дизел, газ!Демек планът от ДАВОС се издъни Гобално !

30

sdbeb

преди 3 години

Според някави аганции дето смятат нещо, цената на батериите на един киловат на тесла е около и под 100 долара, за другите производители е около 150. За едно рено зоуи искат 60-70 хил. Ами клиото дето е по голямо е почти 3 пъти по евтино, пък то има части дето ги няма в ел. колата. Отделно по-малко разходи за труд понеже са по прости като устройство. Алчни са и това е причината да не ги купуват хората. Плащаш много и получаваш малко. Само ентусиасти ги купуват

29

Скептик

преди 3 години

Явно ще спечелят компаниите с по-консервативен подход, акцентиращи на хибридни модели. Псевдо вирусът разруши въздушните кули на разни псевдо бизнесмени. Доверието на потребителя ще се върне бавно при познатите технологии, стига да има платежоспособност де.

28

Анонимен

преди 3 години

Чакаме компактната Тесла, тези и техните "добри практики" ги видяхме, тяхната цел е само печалбата.

27

ако искаме

преди 3 години

да живеем по дълго и да сме много по здрави трябва да се забрани движение на лични автомобили вътре в градовете (или да се направи мноого скъпо) Да се замислиш дали да идеш с колата до магазина или не. Само за стоки и таксита! и със онлайн проследяване на колата, задължително електрическа! В Милано например почти нямаше коли по улиците! В Лондон в центъра е адски скъпо за кола, вземаш метро!

26

Може би

преди 3 години

На този етап е-автомобилите са не рентабилни, за единствен семеен автомобил, 1 висока първоначална цена, 2 скъп консуматив батерията и 3 то може би най-важното изключително малък пробег около 400км. Максимум и то само при някои модели, повечето са по-малко км. Еми с такъв автомобил как ще пътуваш извън градско, а за международно да не говорим, карам само дизел на мерцедес и не се занимавам с глупости!

25

Joko

преди 3 години

Преди 10-тина години, когато всички се хвърлиха да разработват новите е-автомобили, моите студенти като цяло бяха много уверени в тяхното развитие и бързо налагане на пазара.Тогава съвсем аргументирано им обясних, че това е един много дълъг процес зависещ от много фактори и очкавам това да отнеме поне 25 г. ( % е-автомобили да бъде по голям от този с ДВГ). Е, както се вижда не там вървят нещата.

24

Анонимен

преди 3 години

До АнонименДа, такива са фактите. Има едно "ако", обаче, а то е много интересно - ако заменим лития, ако намерим начин за евтино и безопасно рециклиране на батериите, ако имислим как да се зареждат без ток, ако направим зареждането по-бързо ....АКО!Ако беше баба мъжка, щеше .......

23

Анонимен

преди 3 години

ми да произвеждат евтини е-автомобили,защо трябва да правят луксозни,един бюджетен градски автомобил с пробег от 150км и празно място за добавяне по желание на още толкова батерии на по-късен етап,ако човека има нужда е добър бизнес и ако е в рамките на 7000-15000 евро в зависимостот параметрите би се купувал много

22

Анонимен

преди 3 години

В разработването на батерии се изсипват баснословни суми пари. В следствие на това тяхната производствена цена пада, а КПД-то им расте. Доколкото това остава в сила, електрическите автомобили ще стават все по-достъпни. Проблем са залежите на литий. Ако този елемент се замени с друг по-разпространен и леснодостъпен, язовирната стена ще се скъса, така да се каже. До 10 години няма да има въобще сравнение, електрическите ще доминират.Да говори кой каквото иска. Това са фактите.

21

Анонимен

преди 3 години

А кой ни докара тази "тежка икономическа реалност" !!!???От КОЙ или КОИ да търсим сметка за съсипаните животи !!!???

20

fact

преди 3 години

електрическият афтомобил е ЕДНО НЕДОНОСЧЕ!ШЕ ГО ДУХА!

19

H-Cell

преди 3 години

Не само е-автомобилите, всички нови автомобили. Изкуствено предизвиканата икономическа криза показа ясно, че и този пазар е пренаситен. Не може всички да си сменят колите на пет години и смартфоните на 6 месеца или пък да имат колекция автомобили.

18

Анонимен

преди 3 години

...германската граница с Чехия... Цвикау, звучи като Плевен близко до Москва!И тук спрях да чета! А бе хора имате google maps ами вижте бе!

17

Анонимен

преди 3 години

И къв е проблемът VW да почне да прави масово електрически тротинетки или велосипеди (досега все прототипи показват)?Ако не знаете, Пежо и BMW произвеждат велосипеди - както класически, така и електрически. Да, не е същата турбо-гъзария като да се изтъпаниш пред дискотеката с нещо старо и пушещо, ама "марка", ама поне ще е сигнал към потребителите.

16

Анонимен

преди 3 години

До 1От днешна гледна точка, 8 битов процесор е елементарни за правене нещо. И 7 годишен може да навърже жичките, ако ми покажеш как. Но само преди 60 госини е било нещо, отнело милиарди за разработка и е изисквало няколко века на невиждан прогрес в математиката, физиката и философията.

15

Анонимен

преди 3 години

Няма начин да не се оправдаят с пандемията или каквото се сетите за проблемите които и без това си имат, а другите производители да не би да не са пострадали?

14

Анонимен

преди 3 години

До 5Личи си, че си човек с много високо IQ. Сигурно гледаш Рик и Морти!

13

Анонимен

преди 3 години

До 1380% бяха някакви таксита, дето са на по 350-400 000 км, за 5 години. Останалите масово са на 92+ за тази година и Тесла малко си промени показателите (показват по-малко пробег, отколкото реално има, за да може, когато капацитвта спадне, да няма сърдите, тъй като пробега ще е почти същия на таблото).А и това с апо старите батери паркове, кокто въпреки всичко подлежат на подмяна.

12

до 12

преди 3 години

Нищо не си питал.Глупости са това за 1 година.Теслата има 80% на батерията производство 2014г. Освен това електрическите държат цена.Провери сам. И последно- наистина са по скъпи - но после нямаш масла антифриз ремъци адблу и всякакви глупости.Тези аванти в комбинация с данъците и мястото за паркиране стават сериозни конкуренти.А и кефа е несравним.Седни в Теслата виж как ускорява и наказвай дизеляци и бензинки..