"Ефектът от нея за пазара ще е никакъв" - Как никакъв? Щом се появят ДЪРЖАВНИТЕ БЕНЗИНОСТАНЦИИ, но на пазара се запазят същите цени на горивата, значи освен че са се появили няколко нови ТОЛУПА, то има и скрито натискане цените да се качват /щом с повече участници цените са пак... същите/. което "скритото" е картел! А щом старши икономиста в Института за пазарна икономика, приема картела, като го скрива и не го коментира, но "анализира" само следствия от него, то веднага става ясно, че е в цирка
Данъчната ни политика е ***. Еднакъв данък доход за всички, това го няма никъде в ЕС. Навсякъде по-богатите плащат повече и разликата в класите е по-малка, само че в нашата корумпирана държава е различно.
В затвора място има---айде да видим може ли директор назначен от държаваа да управлява и да не бърка умишлено нещата , дали ще му стиска ?
Я па тоа сеяндурин. Ако при монополистите горивата са 2 лв а в държавните 1,20 къде ще отидем да заррждаме при монополиста ли. Точно по този начин се сриват цените на монополистите. При 20 долара за барел цените ги държат като че ли барел петрол е 80 долара. При Марешки горивата са паднали драстично а при мутрите с 20 стотинки.
всъщност големия проблем са данъчните складове.лукойл е собственик на 80% и чрез поставени лица държи още 12%.така монополът е пълен и руснаците вече над 20 г. определят цени на горивата каквито си поискат.ако имахме истинска антимонополна агениция лукойл щеше да бъде съдран от санкции.но БГ управници не смеят да гъкнат пред руската мафия.новата струстура ще създаде държавни складове,където дребни и средни вносители да работят пазарно а не под диктовката на руската мафия
Не може повече държавни служители, полицай, военни, прокурори, и пр. *** да не плащат данъци и осигуровки а да ползват всички права и народа да плаща за тях, стига вече...
по грубите сметки на тези които никога не са си произвеждали заплатите,икономиката ще си върви както преди,но фалитите ще се броят на есен.
Данъчната политика се поставяла под въпрос