Мисля да си купя мерцедес АМГ и да сложа едно старо ремарке с ограничение за скороста на ремаркето 80 км /ч и да тръгна по селските пътища и да пробвам дали не мога да вдигна 150км/ч по дупките
До АнонименАко не се налага влизане в отклонение и стрелките позволяват то спокойно може да се мине през гара без намаляване на скоростта.
"Да направят както е на запад" - това е постижимо само ако манталитетът на българина стане като този на западняците! За момента като гледам тенденцията на развитие на младите ..... ще ми изтрият коментара ако ти кажа на къде отиваме.....
Да направят както е на запад, за да се качиш във влак за дълга дистанция , минаваш проверка и така се качваш, да спира на 2 гари , БДЖ да са по-гъвкави и да пускат оферти за семейно патуване , да пуснат вагони с климатик и др.под , Хората като свикнат че влаковете не се палят и ще започнат да ги ползват.
Хахахах ами вие вярвате ли си, че нещо може да стане като хората в бг? Колко квалифициран персонал имаме за тези машини? И най-важното в бг се гонят частни интереси, никой няма изгода да направи БДЖ водещта транспортна компания както е в нормалните държави! Тук ми намирисва на комисионни и тем подобни ....
Само да спомена, че целия участък Стара Загора - Бургас е 150 км навсякъде даже в населените места и правилата в железопътния траспорт нямат нищо общо с автомобилния транспорт и скоростта на влаковете в градове и села е толкова колкото позволява железният път.
Относно жп линиите - доста отсечки нямат проблем със 160 вече. Разбира се това не са планински проходи, все пак не сме Япония. Важното е, че се работи. Но не забравяйте и че БДЖ беше забравено от държавата бая време.
Кой ще е луда да пътува 4ч до морето и после там без кола? Поне да го направят 2ч пътя да има някакъв смисъл
До Старият машинистИ държавна политика трябва - железопътните превози да станат предпочитани. И пътническите и товарните - по екологични, по надеждни и в огромен процент по безопасни. Вместо 50 камиона и 200 автомобила по пътищата - два влака, един товарен и един пътнически.Обаче авто-лобито е много яко и държавниците яко са обвързани с него.
Гледах в ютубе то, tgv вдига 578 км. Час! Иначе като си возих в тях си карат със 300. Проблема е, че около градовете карат с 50 и така се обезсмисля високата им проектна скорост.
До Анонимен На гарите е със 150 км..... скоро имаше инцидент ЛОКОМОТИВ СЕРИЯ 46 СЕРИЯ Слънчев Бряг удари каруца на прелез със 148 км в час
Софиянци си осигуриха още един комфортен начин за ходене на море.------- От всичките ми познати само аз ходя на море в България и то защото по сантиментални съображения набивам пари в Албена. Иначе за всички е по-удобно и приятно да ходят в Гърция и го правят.
До Точно така Договора със Шкода не пада а не искат да подписват. Чехите малко се поизложиха с новите локомотиви 109е и 109 като бяха констатирани големи дефекти и бяха оставени куп влакове в Чехия и Словакия
Преди мотрисите 1994 БДЖ вкарва 20 броя маневрени локомотиви серия 61 разпръснати из цялата страна след 2005 и огромната липса на електровози тези маневрени локомотиви обслужват пътнически и леки товарни влакове. Купуването на тези локомотиви е една стъпка напред като сайта на SIEMENS официално написа, че 10 са поръчани за БДЖ пътнически превози. По трасето София - Бургас през Пловдив участъците за 150 км не са никак малко. Стара Загора - Бургас е целия участък за 150 км.
България е страна, в която едва ли има повече от 3-4 прави отсечки с дължина, позволяваща такива скорости. Не че в момента могат да се развият, а от гледна точка на релефа и разстоянията. Абсолютно показно пилеене на пари.
Нови влакове тръгват към морето догодина