34

последно

преди 4 години

Не бе тати ще ми купи колело ама до година.

33

Ф.С.В.

преди 4 години

Мисля да си купя мерцедес АМГ и да сложа едно старо ремарке с ограничение за скороста на ремаркето 80 км /ч и да тръгна по селските пътища и да пробвам дали не мога да вдигна 150км/ч по дупките

32

vlady

преди 4 години

До АнонименАко не се налага влизане в отклонение и стрелките позволяват то спокойно може да се мине през гара без намаляване на скоростта.

31

до Сп???нс

преди 4 години

"Да направят както е на запад" - това е постижимо само ако манталитетът на българина стане като този на западняците! За момента като гледам тенденцията на развитие на младите ..... ще ми изтрият коментара ако ти кажа на къде отиваме.....

30

Сп???нс

преди 4 години

Да направят както е на запад, за да се качиш във влак за дълга дистанция , минаваш проверка и така се качваш, да спира на 2 гари , БДЖ да са по-гъвкави и да пускат оферти за семейно патуване , да пуснат вагони с климатик и др.под , Хората като свикнат че влаковете не се палят и ще започнат да ги ползват.

29

Анонимен

преди 4 години

Хахахах ами вие вярвате ли си, че нещо може да стане като хората в бг? Колко квалифициран персонал имаме за тези машини? И най-важното в бг се гонят частни интереси, никой няма изгода да направи БДЖ водещта транспортна компания както е в нормалните държави! Тук ми намирисва на комисионни и тем подобни ....

28

точно така

преди 4 години

до Дядо 130Шкода 109е пише, че са след 2008. Аз ти говоря за 80-те. Виж модела ES 499.1

27

Анонимен

преди 4 години

Ами браво. Най доброто.

26

Дядо130

преди 4 години

Само да спомена, че целия участък Стара Загора - Бургас е 150 км навсякъде даже в населените места и правилата в железопътния траспорт нямат нищо общо с автомобилния транспорт и скоростта на влаковете в градове и села е толкова колкото позволява железният път.

25

Точно така

преди 4 години

Относно жп линиите - доста отсечки нямат проблем със 160 вече. Разбира се това не са планински проходи, все пак не сме Япония. Важното е, че се работи. Но не забравяйте и че БДЖ беше забравено от държавата бая време.

24

Анонимен

преди 4 години

Кой ще е луда да пътува 4ч до морето и после там без кола? Поне да го направят 2ч пътя да има някакъв смисъл

23

Тадуф-тадуф

преди 4 години

До Старият машинистИ държавна политика трябва - железопътните превози да станат предпочитани. И пътническите и товарните - по екологични, по надеждни и в огромен процент по безопасни. Вместо 50 камиона и 200 автомобила по пътищата - два влака, един товарен и един пътнически.Обаче авто-лобито е много яко и държавниците яко са обвързани с него.

22

варненец

преди 4 години

Гледах в ютубе то, tgv вдига 578 км. Час! Иначе като си возих в тях си карат със 300. Проблема е, че около градовете карат с 50 и така се обезсмисля високата им проектна скорост.

21

Дядо130

преди 4 години

До Анонимен На гарите е със 150 км..... скоро имаше инцидент ЛОКОМОТИВ СЕРИЯ 46 СЕРИЯ Слънчев Бряг удари каруца на прелез със 148 км в час

20

ЕДИ КОЙСИ

преди 4 години

АБЕ НИЕ ЗА НОВИ ВЛКОВЕ ЛИ СМЕ ЕТ NO СА ЩЕ ИМ ВИДИ СМЕТКАТА

19

Анонимен

преди 4 години

. Стара Загора - Бургас е целия участък за 150 км.-----И през гарите ли ще минава със 150 ?

18

Анонимен

преди 4 години

Софиянци си осигуриха още един комфортен начин за ходене на море.------- От всичките ми познати само аз ходя на море в България и то защото по сантиментални съображения набивам пари в Албена. Иначе за всички е по-удобно и приятно да ходят в Гърция и го правят.

17

Дядо130

преди 4 години

До Точно така Договора със Шкода не пада а не искат да подписват. Чехите малко се поизложиха с новите локомотиви 109е и 109 като бяха констатирани големи дефекти и бяха оставени куп влакове в Чехия и Словакия

16

Дядо130

преди 4 години

Преди мотрисите 1994 БДЖ вкарва 20 броя маневрени локомотиви серия 61 разпръснати из цялата страна след 2005 и огромната липса на електровози тези маневрени локомотиви обслужват пътнически и леки товарни влакове. Купуването на тези локомотиви е една стъпка напред като сайта на SIEMENS официално написа, че 10 са поръчани за БДЖ пътнически превози. По трасето София - Бургас през Пловдив участъците за 150 км не са никак малко. Стара Загора - Бургас е целия участък за 150 км.

15

Анонимен

преди 4 години

България е страна, в която едва ли има повече от 3-4 прави отсечки с дължина, позволяваща такива скорости. Не че в момента могат да се развият, а от гледна точка на релефа и разстоянията. Абсолютно показно пилеене на пари.