Ще набутат 200млн лв и след това ще я продадат за 50 млн на точния човек. И Булгатабак беше печеливша държавна фирма с много активи, но я продадоха на много ниска цена на ... .Държавата е лош стопанин.
Германия след 5 години забранява всички дизели.ЕС до 10 години всички коле с вътрешно горене.До 20 год няма да има една кола на бензин.Как се избиват 200 милиона? А, разходите за заплати, гориво, подръжка, софтуер? Там се плаща всеки месец, всяка седмица дори.СВЕТЪТ СЕ ПРОМЕНЯ. ИМАТЕ ОЩЕ 3 МЕСЕЦА. Помислете за помирение и прошка. След 3 месеца ще дойдат последователно МНОГО ЛОШИ НЕЩА.
Петрол АД не беше ли държавна с държавните складове.Ама тихомълком се оказа, че Лукойл са придобили на безценица към 30% от акциите на Петрол АД и имат право на блокираща квота за всичко...Дори и държавата да забрани на Лукойл да складира и произвежда гориво (всички ползват Лукойл за складове на 90% - ОМВ,ЕКО,Петром и малки, а ОМВ купуват яко гориво от Лукойл и препродават) и Петрол да е титуляр и да вдигне таксите, то Лукойл печелят понеже са акционер. Новата верига пак ли така ще я разпродадат
Комунизма си отивал :) Лотариите - национализирани, сега държавни бензиностанции. Социализъм версия 2.0... И всичко, за да могат милиционерите от ГЕРБ да крадат.
аз като клиент зареждам на шел защото там е най-доброто гориво според мен и ям на ОМВ защото е най-вкусно и обслужването е най-добро. В моите представи няма място за още бензионстанции
Незнам защо ,но пак ми намирисва на далавера.Иначе не е лошо като идея.Има няколко въпросителни:1.Кой ще строи обектите? Коя фирма,GP group най-вероятно,а чия е тя?!2.От кой ще купуват горивата?3.Кой ще контролира разходите? Да не се окаже ,че след 1 година работа са на закуба и да се продадат на някой послушко за безпари.Много труги въпросителни ще има и трябва да се обмисли добре какво ще правят.200 мил.лева са доста пари от гърба на данакоплатците.
Държавата,лош стопанин.Помните линане Костов,когато продаде първата.Изпи бутилка вино при цена 1млн лв.След което се отказа купувачът.Нефтохим все е на загуба.Някъде тукна пресечната точка,ще се развиваделаверата.Количества "доставени" ипродадени.Акцизите,кой ще ги плаща.Това си е скрит формат,на къщички загости.А и много пари от други места щесе препират.
Основната далавера, не е строежа, далаверата е в поддръжката на бензиностанциите. ако една бензиностанция не продава по 7000литра от всеки вид гориво на ден тя е неефективна. Един път като влезеш в мизерна тоалетна на бензиностанция и тя е дотам. Трябва да имаш и уреден магазин и подходящ персонал. Една от големите чужди вериги, въпреки, че продава гориво от Белозем, печалбата и идва от магазина.
Бензиностанциите може и да станат в срок, но за базите ще има да чакат. Проблема е, че не могат да продават докато не изпълнят закона за 90дневните запаси. Сумата от 200млн не стига до никъде. Всичко е една голяма измама и кражба
Държавните бензиностанции ще струват 200 млн. лева