С автобуса с който пътувах в пиков час растоянието между зурлите е такова ,че могат трима човека да ползват една маска.
У Софето е така...!СОЦИАЛНИЯ КОНТАКТ Е ГАРАНТИРАН!Като кихнеш у трамвая , и ...10 човека вече са болни.
В Испания с В-категория можеш да управляваш мотор от 125куб.мм , по този начин много хора могат да пътуват до работа с него независимо дали живееш на 5 или 20км, защото новите дори със 125 си бримчат яко.
Тези идеи както винаги са неприложими при нас. Без обществения транспорт София, например, ще бъде абсолютно блокирана. А и увеличаването на личните автомобили от една страна и скутерите и велосипедите от друга, взаимно си противоречат - място няма за всички. Остава пеша - тъкмо си стигнал до работното си място, и вече трябва да се връщаш.
Ами ще се разредят и някои ще отидат *** село, други ще изчезнат, но със сигурност е се разредят.
За някои работата вкъщи не е проблем. Други могат да минат на 4-дневна седмица с удължен работен ден, като почивният ден е различен за фирми и ведомства - така ще се намали струпването на хора. Възможно е работното време е да е в различни часови пояси. Някои да преминат на двусменен/трисменен режим, който ще позволи да се избегне събирането на много хора в офисите. Наложителна е реорганизаци на работните места в големи помещения. Най-добре е да се направят по-малки стаи. Парваните са залъгалка.
След пандемията и пътуването до работа няма да е същото