24

Много моля

преди 3 години

Или имаш пари, караш ново, или нямаш и си налягаш пapцaлитe! Има пари, има човек! Това е положението.

23

ДртПрч

преди 3 години

Пичове,Тотално сте изтрещяли. Живот без удоволствия живот ли е. Такъв вие си го живейте! Аз ще се пробвам с короната. Тя е по-добра компания от мишоци като вас.

22

Анонимен

преди 3 години

Супер. Откога го чакаме това. Айде и още по-надолу.

21

Щерю

преди 3 години

Аз затова си купих 2-а влака с по 40 вагона...

20

Stalinista

преди 3 години

За нещо, което струва 20 000 евро примерно и всичките части са внос я от Китай, я от Бългаиря и стартова цена 70 000 евро, не ми е жал за тия лакоми. Къде ще е новият завод на народната кола?

19

Да не се възстановят

преди 3 години

Да се сринат и да не се възстановят никога !!!!

18

Инж

преди 3 години

До 14Има информация за ползването на всеки модул - време или работни цикли. Това от години вече. Така е ясно на кой пазар колко и каква е употребата на всеки модул. Затова се специфицира доста точно колко трябва да издържи всеки от тях. Но - престарават се, като с малолитражните мотори. Супер екологични, но в БГ издържат към 80-90х км. И няма пристъргване и смяна на бутала и сегменти, както едно време. Целия двигател се сдухва. Има обаче и друго - горивото в БГ не е като в западна Европа.

17

ПроСоТо

преди 3 години

щуравата "Корона" БУКВАЛНО "Падна от небето",като "Манна небесна" за Недостойните...Сега тя-"короната", ще "опере пешкира"..На нея ще ПРИШИЯТ ВСИЧКИ НЕГАТИВИ,които бяха НЕИЗБЕЖНИ заради обърканата система в света...Особено откакто "Глобализацията" стана глобална и всеки,дори и най-малък неин недостатък, се експонира веднага по целия свят.Недостойните са в ПАНИКА!...Те най-добре знаят че мераците им са губителни,но...за това са и недостойни-защото нямат достойнството да си признаят и да отс

16

Анонимен

преди 3 години

Никоя вещ не струва колкото един човешки живот, пък бил той и автомобил.Темата за продажби на автомобили не интересува никого днес.

15

Пешо

преди 3 години

Ох, дано изчезнат... само влакове и тук-таме такси , ако трябва линейка, тва да е. Иначе аз се придвижвам на кон.

14

Анонимен

преди 3 години

До ИнжВъпроса е: колко са заложените цикли? Щото то това важи за всеки детайл/част (всички имат някакъв живот, т.е. ограничени брой цикли) и от миналото.

13

Инж

преди 3 години

Проектирам автомобилна елетроника от години и ви уверявам, че новите коли се ползват до гаранцията. Излизат нови изисквания за екология, сигурност, комфорт... Някои малолитражни двигатели не могат да изкарат 100х км в български условия и затова не се предлагат на БГ пазара. А вече ги слагаг дори на по-евтините SUV-ове. Всеки модул в колите е със заложени брой цикли/часове работа. Това е по изискването на производителите, без изключения. И за високия клас важи. Това е бизнеса.

12

до 9

преди 3 години

Ами не знам как да ти го обясня, че колата е една вещ. Лукс и забавление. Хората искат новия модел. Искат красивото. Никой не го интересува дали се чупи или не. След гаранционния срок взимат следващия модел. А ти, ако щеш, и 1 чифт обувки и *** си носи- никой не те спира да си ***.

11

до 5

преди 3 години

Нормалният човек кара една кола 3-4 години и сменя за следващия модел. До момента с жена ми сме сменили 12 чисто нови автомобила и нито един път нито веднъж кола не ни е влизала в сервиз. Разни празни приказки за разни развалини и коптори не ми се слушат. А ти с тоя коптор си един престъпник и заради такива ***, като тебе (явно и бедняци) дишаме такъв въздух. Вземи вложи малко в квалификация и кариера, а не ми обяснявай за някакви ЗАБРАНЕНИ по цял цивилизован свят бракми.

10

Анонимен

преди 3 години

"Нека им залежават скъпите еднодневки."Еми - няма. Те бачкат на принципа "Lean Logistics", за който можеш да четеш. Като си поръчаш кола, те ти я сглабят(ти чакаш). Предварително държат в наличност части за коли, колкото за 1-2 седмици напред. Да им залежат, да им залежат по 5-6 хиляди бройки от вървежните модели. За сравнение Clio се продава в тираж от 1.1млн бройки на година. Злаежали 6000 - гоУем праз.

9

Инж

преди 3 години

Преди много години, за бала, ми подариха два чифта ръкавици от ярешка кожа. С единия чифт ходих по спортни площадки и фитнес, в казармата по стрелби, като студент - по строежи... На миналата нова година в навалицата на площада загубих едната... 30 години! Остана ми другия чифт. Завода в Ловеч е отдавна фалирал, техникума към него - закрит. Ако си купувах поне по чифт на сезон, завода щеше да е жив. С трайни неща не става бизнес. Трябва да купуваш постоянно, т.е. да се чупи, къса, разваля и т.н.

8

Анонимен

преди 3 години

Без автомобили може да се живее. Без здраве и живот - не

7

Анонимен

преди 3 години

НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВАТ ПРОДАЖБИТЕ НА КОЛИ. ИНТЕРЕСУВА МЕ ЗДРАВЕТО НА ХОРАТА ОСОБЕНО В БЪЛГАРИЯ. ТУК НЯМА КОЙ ДА ПОМОГНЕ. ЗАТОВА ВИНАГИ СЕ ОБРЪЩАМЕ КЪМ БОГ. В БЪЛГАРИЯ ВСЕ ОЩЕ НЕ Е ДОСТИГНАТ ВЪРХА НА ЗАРАЗЯВАНЕТО. ТЕПЪРВА ПРЕДСТОИ УВЕЛИЧАВАНЕ НА БРОЯ ЗАРАЗЕНИ И ПОЧИВАЛИ. НЕ МИ ПУКА ЗА КОЛИТЕ ИМ ЩОМ НЕ СМЕ ЖИВИ. ЗДРАВЕТО ПРЕДИ ВСИЧКО. ХИЛЯДИ МЪРТВИ В БЪЛГАРИЯ ЩЕ ТЕЖАТ НА СЪВЕСТТА(ако я имат) НА БОЙКОВИТЕ БАНДИТИ

6

Анонимен

преди 3 години

Нека им залежават скъпите еднодневки.

5

Анонимен

преди 3 години

Никога няма да купя нова кола която едвам издържа 100 000 км пробег без ремонт. Най добрите автомобили бяха произведени 70-те 80-те и 90-те години. Ланчията производство 96 година е на 450 000 км без да съм отварял капака освен за смяна на масло и антифриз.Върви като че вчера съм я изкарал от магазина. Коя нова кола след 2000 година може да издържи толкова. Всички са еднодневки. Планирано сдухване на двигателя и ходовата част.