Предполагам че ще ихохом намалят основните заплати, които са смешни на фона на командированите.
достатъчно, ще загубят навици и ще започнат сакантии ... за поддръжката на самолетите д не говорим
До: номер 16Сравнявал съм ги. Цените на Луфтханза са едни от най-ниските, като на практика се доближават до нискотарифните.Има обаче съществени разлики - за малко повече пари (подчертавам малко повече!) получаваш много! Най-важната разлика е, че докато при нискотарифните ако стане някоя случка те изоставят и никой не може да ти помогне, докато Луфтханза ти осигурява безплатна нощувка в хотел и/или възможност за алтернативен транспорт до дома.
Значи, разбрахме че ние българите не можем да настигнем германците, но изглежда че германците ще настигнат нас!
Хайде да сравним цените на услугите на Луфтханза и ниско тарифните компании? А с какво се различават разходите им? Значи едните могат да ме возят до Барселона за 29 евро,докато другите искат за същото към 1000 евро.Е хубаво,като лапаха парички сега къде са? В джоба на мениджърите високо ниво,в джоба на акционерите.Ами хайде сега всички тези солидарно да плащат на пилотите за да може златната кокошка пак да снася яйца.
Бай *** се мисли за много умен, но не може да събере 2+2 и да разбере, че този вирус е уникален и опасен...
Бай *** се мисли за много умен, но не може да събере 2+2 и да разбере, че този вирус е уникален и опасен...
Тъкмо му е времето да се преквалифицирам на пилот. Особено ако бутнат цените на курсовете и условията надолу. Ще лангъркам каргота и ще си пея от кеф. Небесен тираджия!
Абе то луп кога станеш работлив и точен като немски пилот или стюардеса токава ще даваш акъли! Ти колко членски внос плащаш на синдика?,А ко, е да!
само пилотите да не решат и те да работят с 45% по-малко, че тогава ще стане страшно... дните на луфтханса са преброени, а и не само нейните.
Всеки вид труд си има справедлива цена,под която не бива да се работи,освен в изключително извънредни условия.Аз веднага бих напуснал в момента в който ми резнат заплатата с такива % при наличие на същия обем работа(за мен,не за колегата).И да,това че съм ИТ не значи,че не мога да стана доста бързо добър ВиК,ел.техник,плочкаджия,автомонтьор,дърводелец,та дори и земеделец.Пилота не е виновен,че вози 5ма,а не 200+,нито по-малка отговорност има,нито по-малък риск,та дори и радиацията,която получава
Е това твойто си е чиста проба дискриминация!! Дай да не работят, ако не с като манекенки/ни. Относно възрастта какво предлагаш? Да ги затварят?
Само преди година същите тия пилоти провалиха пътуванията на десетки хиляди хора стачкувайки с искане за увеличение на заплатите. Луфтханза, Ер Франс, КЛМ, Иберия, Бритиш са мастодонти от миналото където профсъюзите колят и бесят. Затва и стюардите им са все 50-55 годишни лелки и плешиви чичковци много от които с яко наднормено тегло. Закачиш ли се веднъж до пенсия никой не може да те барне.
Редакторите могат ли да обяснят какво означава на български словосъчетанието "профсъюзен кокпит" в текста "профсъюзния кокпит на Vreinigung"? :-)П.С. Профсъюзът на пилотите в Германия се казва Обединение Кокпит. Кокпит е името. А Ферайнигунг означава обединение.
Ха ха. Хак да им е на пилотите от луфтханза. Сега се съгласяват за намаляване на заплатите ама иначе преди уж стачкуваха, уж напускаха, а сега какво се оказа? Че искат да си седят там и даже да им се намалят заплатите. Нали бяха много отворени? Нали бяха много силни. Ама като опре ножа до кокала и хоп, и си менюта мнението.
Хората си залагат животите, но им намалят заплатите с 45%. Всеки един полет е риск които поемат и пилотите и стюардите на борда.
Не я разбирам тази работа.Тръгнали на пилотите заплати да режат?Защо?Каква е разликата с това дали в самолета ще има 250 пътника или 5 за един пилот?Ами намалете броя полети,съкратете ненужните пилоти,уволнете излишния наземен персонал,резнете бонусите на големите началници.Какви са тези мулти милиардни компании,които нямат кеш за да не функционират няколко месеца!
Пилотите в Lufthansa с 45% по-ниски заплати в следващите две години