20

Анонимен

преди 4 години

Предполагам че ще ихохом намалят основните заплати, които са смешни на фона на командированите.

19

Милан

преди 4 години

Ето затова е тази истерия с короната, за пусти пари и алчност да наведат работника!!!! 62273

18

Сега като не летят

преди 4 години

достатъчно, ще загубят навици и ще започнат сакантии ... за поддръжката на самолетите д не говорим

17

българин

преди 4 години

До: номер 16Сравнявал съм ги. Цените на Луфтханза са едни от най-ниските, като на практика се доближават до нискотарифните.Има обаче съществени разлики - за малко повече пари (подчертавам малко повече!) получаваш много! Най-важната разлика е, че докато при нискотарифните ако стане някоя случка те изоставят и никой не може да ти помогне, докато Луфтханза ти осигурява безплатна нощувка в хотел и/или възможност за алтернативен транспорт до дома.

16

Анонимен

преди 4 години

Значи, разбрахме че ние българите не можем да настигнем германците, но изглежда че германците ще настигнат нас!

15

Анонимен

преди 4 години

Хайде да сравним цените на услугите на Луфтханза и ниско тарифните компании? А с какво се различават разходите им? Значи едните могат да ме возят до Барселона за 29 евро,докато другите искат за същото към 1000 евро.Е хубаво,като лапаха парички сега къде са? В джоба на мениджърите високо ниво,в джоба на акционерите.Ами хайде сега всички тези солидарно да плащат на пилотите за да може златната кокошка пак да снася яйца.

14

Анонимен

преди 4 години

Бай *** се мисли за много умен, но не може да събере 2+2 и да разбере, че този вирус е уникален и опасен...

13

Анонимен

преди 4 години

Бай *** се мисли за много умен, но не може да събере 2+2 и да разбере, че този вирус е уникален и опасен...

12

Анонимен

преди 4 години

Тъкмо му е времето да се преквалифицирам на пилот. Особено ако бутнат цените на курсовете и условията надолу. Ще лангъркам каргота и ще си пея от кеф. Небесен тираджия!

11

До 7

преди 4 години

Абе то луп кога станеш работлив и точен като немски пилот или стюардеса токава ще даваш акъли! Ти колко членски внос плащаш на синдика?,А ко, е да!

10

Анонимен

преди 4 години

само пилотите да не решат и те да работят с 45% по-малко, че тогава ще стане страшно... дните на луфтханса са преброени, а и не само нейните.

9

От 2

преди 4 години

Всеки вид труд си има справедлива цена,под която не бива да се работи,освен в изключително извънредни условия.Аз веднага бих напуснал в момента в който ми резнат заплатата с такива % при наличие на същия обем работа(за мен,не за колегата).И да,това че съм ИТ не значи,че не мога да стана доста бързо добър ВиК,ел.техник,плочкаджия,автомонтьор,дърводелец,та дори и земеделец.Пилота не е виновен,че вози 5ма,а не 200+,нито по-малка отговорност има,нито по-малък риск,та дори и радиацията,която получава

8

До 7

преди 4 години

Е това твойто си е чиста проба дискриминация!! Дай да не работят, ако не с като манекенки/ни. Относно възрастта какво предлагаш? Да ги затварят?

7

До 6

преди 4 години

Означава копи/пейст, нищо повече освен 100% неграмотност. 'щот' така е лесно...

6

Ами сега...

преди 4 години

Само преди година същите тия пилоти провалиха пътуванията на десетки хиляди хора стачкувайки с искане за увеличение на заплатите. Луфтханза, Ер Франс, КЛМ, Иберия, Бритиш са мастодонти от миналото където профсъюзите колят и бесят. Затва и стюардите им са все 50-55 годишни лелки и плешиви чичковци много от които с яко наднормено тегло. Закачиш ли се веднъж до пенсия никой не може да те барне.

5

Анонимен

преди 4 години

Редакторите могат ли да обяснят какво означава на български словосъчетанието "профсъюзен кокпит" в текста "профсъюзния кокпит на Vreinigung"? :-)П.С. Профсъюзът на пилотите в Германия се казва Обединение Кокпит. Кокпит е името. А Ферайнигунг означава обединение.

4

Хмм

преди 4 години

Ха ха. Хак да им е на пилотите от луфтханза. Сега се съгласяват за намаляване на заплатите ама иначе преди уж стачкуваха, уж напускаха, а сега какво се оказа? Че искат да си седят там и даже да им се намалят заплатите. Нали бяха много отворени? Нали бяха много силни. Ама като опре ножа до кокала и хоп, и си менюта мнението.

3

Анонимен

преди 4 години

Хората си залагат животите, но им намалят заплатите с 45%. Всеки един полет е риск които поемат и пилотите и стюардите на борда.

2

.

преди 4 години

Точно така брат. Не я разбираш тая работа. Та може да си спестиш коментара ;-)

1

Анонимен

преди 4 години

Не я разбирам тази работа.Тръгнали на пилотите заплати да режат?Защо?Каква е разликата с това дали в самолета ще има 250 пътника или 5 за един пилот?Ами намалете броя полети,съкратете ненужните пилоти,уволнете излишния наземен персонал,резнете бонусите на големите началници.Какви са тези мулти милиардни компании,които нямат кеш за да не функционират няколко месеца!