10

Диспонент

преди 4 години

работят с бг диспоненти, няма да имаш езикова бариера, стани и ти чорбаджия. В момента лихвите за лизинг са ниски, влекачите чувствително поевтиняха, действай, не чакай.

9

Диспонент

преди 4 години

Боко, кажи честно, колко пъти звъниш на диспонента и му казваш: Ей тука да се разбереш с тия, че нищо не им разбрах.Защото Ханс ще се оправи сам, за разлика от теб. И пак за навлото. Високите навла никой няма да ги даде на източноевропейците. Много мога да пиша, но шофьорските глави са кухи и не разбират. Един съвет, като искаш високи осигуровки, всичко да е перфектно и прочие, защо не си вземеш един камион и сам да се цаниш, всичко ще си остане за теб. Знаеш, големите спедиции работят с бг

8

Диспонент

преди 4 години

До Boko boЩе се опитам да ти обясня. Източноевропейските фирми карат на навла с по 25-30 цента по-малко от местните. Ханс може да кара Мюнхен-Хамбург най-много, но за Хамбург-Рим не го търси, той иска да си е вкъщи ако не всяка вечер, то поне 5-6 пъти в седмицата. Ти по паркингите и аутохофите колко немци и французи срещаш и колко източноевропейци? И, обясни ми, къде го има това, един полуграмотен тираджия да получава колкото двама опитни лекари!

7

Анонимен

преди 4 години

До Всъщност - всъщност, италянците се юрнаха на партита и почивки, мачове и круизи, когато СЗО призоваваше за строги ограничения и карантина! после ЕС да дава пари и да помага, солидарност? голуем го вадат винаги, и се некой им е длъжен, а те да пея и пият, и вталени парцалки да носят!

6

House M.D.

преди 4 години

Пакетът "Мобилност" трябва да бъде приет във вида, предложен от Макарон, защото това ще накара българските робовладелци да спазват законодателството.

5

Boko bo

преди 4 години

Шофьор съм. Само в Бг представителите на народа работят против народа! Точно този проект ми е надеждата макар и други причини да са използвани за него. Дано е началото. Ония плащат данъци, застраховки, заплати, горива и хиляди други разходи, А заплатите по-добри. Нека тоя Новаков да ми обясни на мен шофьорът как става тая работа.

4

кого зоблуждават

преди 4 години

Кого се опитват да заблуждават тези лобисти, защитаващи май интересите на милионерите "бедни превозвачи" , които протестираха с Бентлита и Ламборгинита и си платиха чартъри до Брюксел? Нима този другар иска да каже, че ще наемат на шофьорите си хотел на Лазурния бряг за двете седмици почивка, вместо да го върнат в България? Смях в залата.... Май целта е да остане където е и да правят български шмекерии с някой друг камион и работа "на черно", не ли?

3

Анонимен

преди 4 години

Г-н Новаков мазно настройва хората и не казва цялата истина - или искаме равнопоставеност, с всичките ползи и проблеми от това, или не щем. Той си е наумил от самото начало, че отрича целия пакет а не части от него. Хем да сме равни, хем да муфтим. За да вземе френския шофьор чисто 3000 евро, това струва на шефа му 6000, от които надлежно се плащат данъци и осигуровки. А нашият за да вземе същите пари го осигуряват на 300 евро и останалото в плик или под 3100 евро разходи. После Макрон ни е крив

2

Всъщност

преди 4 години

Оказа се, че когато ни потрябва помощ от ЕС буквално за оцеляване, не можахме да разчитаме на солидарност - всички се оправяха кой както може и Брюксел просто се сниши. Така оствиха италианците да се оправят и с бежанците, и с вируса. Иначе за демагогии от типа на пакет "Мобилност", конкурентоспособност, иновации и куп други локуми, са първи да се изказват как "заедно можем повече". Но нашите евродепутати за други проблеми не съм ги чул да говорят. Освен тираджии има доста други хора и професии.

1

Ром"с

преди 4 години

Точно сега няма да мине този пакет "Мобилност",защото и германците с французите и...са засегнати и конкуренцията ще е голяма и може да се пише,че нашите "източноевропейски компании" ще пият една студена вода,тоз път.