32

Анонимен

преди 4 години

Я това метро да го плащат частниците , чийто интереси ще обслужва

31

Гербопитек

преди 4 години

"В края на февруари шефът на "Метрополитен" Стоян Братоев съобщи, че петте станции ***** ще бъдат пуснати през май. Сега обаче не е ясно откриването им"МАЙ ще бъде СЕПТЕМВРИ

30

До 12 софиянец

преди 4 години

Какво помниш? Помниш ли че през турско и автобуси нямахме? И при Хан Аспарух нямахме метро и автобуси. Аман от хора сравняващи бързо развиващи се неща и "умно" заключаващи, че сега е по-добре от преди 50 години. Да по-добре е и от преди 100, 200 и 1300 години и какво от това?

29

Стар Софиянец

преди 4 години

До 12 софиянецМного избирателно помниш. Хората живяли и преди 1944 година и лашкали се в претъпканите смърдящи, разбити и нередовни автобуси и трамваи от онова време, помнят и знаят какъв кошмар беше. И бяхме под половин милион, а през 1934 само 287 хиляди и метро нямахме.

28

До 27 Дан

преди 4 години

А защо не е безплатно паркирането в тези буферни паркинги? Платено е защото това им е целта на мафиотите, да ни дерат поредната кожа от гърба. Остава и да ни принудят насила да си даваме парите на мафията.

27

Анонимен

преди 4 години

Големият проблем на ГЕРБ е как да режат лентичките, преди да започнат ремонта на току-що построеното.

26

Дан

преди 4 години

То хубаво да се построи нов буферен паркинг обаче този на "Цариградско шосе" се ползва на 15-20%. Дали се оправдават средствата за изграждането .Ако целите на едно метро включват намаляване на трафика и по чист въздух то може би трябва и някаква принуда за да се ползват тези паркинги .Например забрана за паркиране в района на "синя зона ",премахване на служебния абонамент .

25

Анонимен

преди 4 години

До 16Супер - за 45 години нови рейсове..Браво.И пак казвам че това са незначителни неща

24

Анонимен

преди 4 години

Трябва да се обслужват моловете и корпоративните интереси. Така и Дружба 2 остана без адекватна метростанция заради Експо център и магазин Матро

23

Димитър

преди 4 години

"Докато метрото не свърже всички молове и аутлети в София-няма да мирясат."Ами това е икономиката на демократична и неолиберална България.В основата ниско-качествените услуги

22

Анонимен

преди 4 години

До 346Преимуществото на построеното по татово време метро, не е само в това, че от Университета до Люлин влаковете развиват 70-80 км/ч, а и в това, че станциите са големи, пероните са дълги и позволяват експлоатацията на влакове с повече вагони.

21

Анонимен

преди 4 години

По принцип като кореняк софиянец предпочитам метрото да е до центъра на Витоша по хоризонтала и оттам по вертикала до Черни връх с асансьор.

20

Анонимен

преди 4 години

Това са глупости! Метрото трябва да продължи на север и на запад

19

Анонимен

преди 4 години

Докато метрото не свърже всички молове и аутлети в София-няма да мирясат.

18

Уизач

преди 4 години

До Анонимен 18Предпочитай си,но за немците винаги ще си втора ръка човек и само обслужващ персонал.Тая безработица ще ни затрие.Без пари деца не се гледат .Нацията си заминава.

17

Waffen SS

преди 4 години

До Анонимен 8/ЦИТАТ:"До waffenSSА ти междувремвнно какво успя да построиш? За тебе си. Не за нас. Поне тавана в банята успя ли да измажеш?"Аз кой става въпрос,все пак със съпругата ми имаме 6 апартамента и както се досещате,те не са в "Обеля","Люлин" или "Младост",а в Ж.к-Яворов/бивш Ленин/,а не улиците до Военна академия,"Изток","Гео Милев",до Докторската градинка.Вярно,че някои са по наследство.Все пак баща ми беше шеф направление в М-во,а тъста ми зам.министър.Бъдете здрав

16

346

преди 4 години

Софианецо - метрото се оценява, но е толкова икономично построено, че в час пик му е максималния капацитет. Влаковете не могат да се сгъстят повече, ако не се направи цялостен ремонт на сигналната система, както и на релсовия път. Между Младост 1 и Васил Левски влаковете се клатят с 20 км/ч и то с причина - лошо направените релси. А от Университета нататък до Люлин си развиват 70-80 км/ч, ама тези станции бяха строени по друго време и са правени както трябва.

15

До 11

преди 4 години

Ако живееш 40 години в София ,би трябвало да оцениш разликатта между Икарус и метро,софийски жителю!

14

Анонимен

преди 4 години

До 16Предпочитам немски партии пред руски партии.

13

Анонимен

преди 4 години

До Waffen SSА така. Първо си свърши твоята си работа, боядисай нужника, тогава гледай в канчето на другия. Или викаш твоята работа е да мрънкаш и плюеш по форумите - *** демек.