33

Vivi

преди 2 години

Пълни мошеници.Първо че със 100 евро по-малко ми дадоха ваучери, и то след 5 месеца.Като ги използвах за резервация на полет, те смениха часовете на полета и не се съобразиха че прекачването се оказа невъзможно.После казват че полета ми е анулиран, да използвам пак ваучерите.И като се опитах да платя с тях, ми изписва че вече са използвани.Отделно че няма никаква връзка с тях и тия дето вдигат дежурния телефон са абсолютно неадекватни..

32

Анонимен

преди 4 години

До АнонименМного странно. ЕДинственият мейл който получих, след искането за рефънд е че имат огромно количество рефънди за обработване, и да не пускам искането си повторно.

31

Анонимен

преди 4 години

До Алексточно това и направих, получих имайл след седмица, че е по-добре да си взема ваучер. датата на изтичане на ваучера беше на предния ден преди да получа имейла. пълни мошеници. писах им в чата шреди 3 часа, никой не отговаря. не им искам ваучера, искам си парите. ще се ходи на адвокат скоро май

30

Анонимен

преди 4 години

точно така е !опитвам от две седмици да си върна парите за полет до берлин и ми бутат ваучер !никога повече тези несериозници ! 160 евро изгоряха !

29

Анонимен

преди 4 години

Мдам, и уиз не връщат. И няма как да се свържеш с тях, защото "линиите им са претоварени". Истината е, че мога да ги преживея тия 50 евро за билета, просто се надявам и Уизеър и РайънЕър да оцелеят, защото благодарение на тях, животът ни поне малко прилича на нормален. Ако билетите са по 300 евро и нагоре, едва ли ще можем да ходим за по уикенд в Рим, Париж, Прага, да гледаме мачове от Шампионската, да караме рождени дни с роднини, на пазар и т.н.Пак ще сме крепостни с.еляни.

28

Алекс

преди 4 години

Изобщо не е вярно това, изпратиха си мейл в който ако искаш пълен рефънд, кликваш на един линк и си го заявяваш. Никакви съобщения за ваучери не се появават там.

27

Анонимен

преди 4 години

И уиз еър не връщат . Не отказват ясно и написано черно на бяло , на реално не връщат. Повече от месец ги чакам, ще си чакам от умрял писмо явно.

26

Анонимен

преди 4 години

Хахахаха! А България еър да не би да връща пари?? Три имейла им пратих, отговор нула.

25

Анонимен

преди 4 години

До До 26Пробва ли да кликнеш на линка където се предполага че трябва да намериш указания как да си искаш парите. Пробвай весело е

24

И Аз

преди 4 години

До АзОсвен това комуникацията е на английски. За мен не е проблем, но си представям голяма част от пътниците, които са си купили билет на български, а сега трябва да "се оправят" с чат бот на английски. Това за мен е некоректно поведение.

23

До №26

преди 4 години

Има логика. На мен Ryan ми пратиха мейл - парите ли искам или ваучер и си избрах ваучер, защото пак ще летя като паднат мерките. Идеята е, че не се крият, а сами ме попитаха какво предпочитам. Тенденционно спрямо тях е написана статията.

22

Иван

преди 4 години

Бойко да се заеме веднага!

21

Аз

преди 4 години

До ХхххНе се заяждам. Просто виждам че имаш опит. Моля кажи какво се прави в следната ситуация.Предлагат ваучер и линк в случай че не искаш ваучера. (Ваучера го активираш само в срок до 1 ден) Кликаш на линка щото не искаш ваучера - там има цяла страница с инструкции как да ползваш ваучера. Предлагат ти чат с бот. Не върши работа. Отиваш и пак попълваш форма за връщане на пари - сори не става вече сте го правили. Шо праим?

20

Анонимен

преди 4 години

По тънък лед се движат. Питайте фирмата майка как така Райън се товарят на Т2 на летище София. Просто заплашиха варнянските мутри със съд доста сериозно....

19

Митко 19см

преди 4 години

Ще потретя: "Ryanair отказва да връща пари" не само е фейк нюз, но е и клеветничество спрямо конкурент.По тънък лед се движите, юридически погледнато, днес.бг, много тънък.

18

До 11

преди 4 години

Пътувал си ти за 100 лева ама извън сезоните за пътуване...вземи да пътуваш Юни Юли Август....да видим колко ще ти са парите....а въобще никой не говори за каква сума става въпрос....парите не са техни ерго връщат ги ...в противен случай ще връщат повече плюс съдебни разходи....за парите които са получили не са предоставили услугата за която им е платено ....законът си го е казал а ти си дрънкай колкото искаш

17

Хххх

преди 4 години

До Германец 12А ти вземи че чети, европейските закони.....аз не съм ги съдил един или два пъти...то дори не е съдете...просто попълваш една форма и им я пращаш на служебен email....в края на писмото пише че ако откажат компенсация отиват на фирма която ще ги даде на съд....последното ми идване в България бе на печалба с 1500 паунда...опитаха номера с ваучера

16

Хххх

преди 4 години

Също така не само че трябва да върнат парите а и да компенсират....ако полетът е на повече от 2000км и закъснението е повече от 6 часа компенсацията е около 400 евро на човек....също така трябва да си пазите касовите бележки ако сте си купували храна, вода или сте отседнал в хотел, компанията трябва да Ви върне всички разходи....

15

Анонимен

преди 4 години

До ХхххОт коя планета идваш. То на теория всичко може ама практиката...Айде ще се заям и ще пробвам да си искам парите, дори и да си ги върнат ще е когато вече въобще няма да ми трябват пари

14

Анонимен

преди 4 години

И след кризата хората пак ще се возят с тях а не с накои "национални" превозвачи!!!