До Дедо ЙоцоПътните насипи трябва да се изграждат на пластове от по 30 см с валиране и овлажняване, така че да се получи максимална плътност на насипа при оптимална влажност. В случая не става въпрос за пътен насип (тялото под асфалтовата покривка), а за обратен насип.Нищо страшно не е станало и не са застрашени съоръшенията наоколо. Строителите са бързали много заради сроковете. Никой няма да чака този насип да се самоуплътни.Не съм обременен партийно, нито ангажиран с този обект!
До Дедо ЙоцоКакто написах и по-долу, по снимките предполагам, че става въпрос за обратен насип - запълненото пространство между стената на съоръжението и естествената геоложка основа. Това пространство в случая е с ширина 0,8 - 1,5 м ( не е еднакво ). Предполагам се досещате, че няма как да се валира с валяк, а уплътнението ръчно с вибратори е много трудно, тъй като няма пространство да се работи в строителния изкоп.
При нормални строители пръста над съоръжението се подравнява с булдозер и на всеки пласт от 50 см се валира с валяк като се овлажнява прй всяко минаване...затова и пътните възли се размиват от дъжда...неуплътнени възглавници под платното...ако мине,мине,и минава
Като гледам снимките, слегнал е само обратния насип към съоръжението, който се е доуплънил вследствие на проливните дъждове. Нищо страшно не е станало. Обикновенно при неуплътнени насипи сляганията може да достигат до период от 5 г. Стига сте всявали паника!
Де да бяха комуисти, намаше да мръдне десетилетия след построеното, като голямата част от това до 1989 г. Но не са, а явно са с твоето мислене и манталите - само кражби да са ти в главата.
нема лабавоима още пари за усвоямане вирус не вирус- парите да теката на народа му показвай как си замразяваш заплатитежълти стотинки с това което крадът всеки денто на тях и заплати не им трябват те не са там за заплати а за гювеча от милиони
в древен рим като са правили мост купол или таван и при махането на подпорите архитекта и отговорния за строежа са стояли отдолу и ако се срути пада на главите им, затова и архитектурата им преди хиляди години е била по- напреднала тази на съвременния българин *** чалгафонски великия връзкар
Схемата е проста: първата фирма строи и усвоява, след това втора фирма поправя и пак усвоява. С един куршум - два заека!
От крадливи комунисти и фирмите им - такова е качеството! Важно е да се усвояват Еврофондове и да се режат лентички, а комисионните си вървят...
Така е при гербавите - строи са бавно, скъпо, но за сметка на това - некачествено.И не е само метрото - на Графа вече правят поредният ремонт на ремонта.
е и? Няма почва която да не уляга. Ама важното е да подскачате нато маймунки при една снимка. Елементарни сте за управление, никаква мисъл, никакви знания.
има бая станции които текат когато има дъжд а има и такива с паднали плочки които ги прикриват с паравани ...
При БСП нямаше такива работи защото никога нищо не построиха или ремонтираха, а само крадяха, факт.
Пропадна почвата над метростанцията до "Александровска"