20

Иво

преди 4 години

Напълно илишна"екстра"за която се пклаща.

19

Гошо от пУчивка

преди 4 години

Пълен шит, брато!

18

Анонимен

преди 4 години

Тука пишещите само реват, а се оказва че карат коли старт/стоп-2019та?? Ние с астрите нямаме такива тъпотии като бутон, а палим по инерция на трета, в краен случай на стартер

17

Тъпотии...

преди 4 години

Тази екстра беше въведена от лобито на производителите на акомулатори. Селски номер за скапване на батерията.Всеки нормален човек или си я изключва ръчно веднага щом се качи в колата или като му изтече гаранцията я спира софтуерно.

16

62707

преди 4 години

Запалването на ДВГ при работа на старт/ стоп не е чрез стартера, а чрез алтернатора и пистовия ремък на повечето марки (Bosch). Стартерът се включва само при първоначално запалване от шофьора.Системата позволява колите да са Евро5, за Бг това не означава почти нищо, но на запад ехааа.Системата не е полезна за автомобила (ДВГ) и джоба на шофьора, но е полезна за Гретето, съответните фирмени сервизи и всички зелено мислещи в Европа.

15

Анонимен

преди 4 години

Тази "екстра" не случайно има бутон за изключване.

14

старт/стоп

преди 4 години

От статията нищо не разбрах, но от коментарите разбрах, че са се навъдили едни специалисти... Нищо лично момчета, но като ви чета скудоумията, още малко ще поискате да си палите колите и с манивела, че видиш ли по този начин стартера хептен няма да се износи. По модела на колите си ли си сверявате календарите и часовниците?!

13

Ами...

преди 4 години

До Анонимен 1Това пипане на бутона старт/стоп за изключване и включване на системата...И това при един служебен автомобил, който го карат поне двама души в денонощие.Разнася се саразата чрез бутона. Covid-19 риск си е.

12

Не става, бе.

преди 4 години

***, която дори се срамува да каже тате кръстил ли я е Анелия, Нелина, Нелка или Аналаия, да ми дава акъл за коли?

11

Анонимен

преди 4 години

Баааааааааааааааси безмислената статия!?Очарован съм от завършека - едно нищо!

10

Анонимен

преди 4 години

До азстига бе човек,един комплект нови свещи е 8лв в кауфланд,изкарват около 2 години,а аз редовно гася на светофари и то без да имам старт стоп система,и акумулатора ми е от 60а/ч,неам грижи,колата гори градско 6 на 100,а я дават по характеристика 8,5 градско и то нова,и на дълъг път пак ми гори толкова,ако карам по междуселски ненатоварен път който познавам пада и на 5 на 100,ама не съм карал от години по такъв

9

Анонимен

преди 4 години

Всеки старт се равнява на около 6 часа нормална работа на двигателя.Не е случайност ,че някои стари таксита изкарваха по милион км без основен ремонт.Не ги гасяха . Преди , сега не. Икономии.

8

Анонимен

преди 4 години

*** не разбира от старт/стоп!

7

А бе

преди 4 години

Умряла работа ми се види това,ама щом си я харесват...Хибридите ми се струват много по-добре за движение в града.Па ако ще и да имат батерия за само 50км.Задължително плъг ин вариант.

6

Анонимен

преди 4 години

Ако е лада...

5

Анонимен

преди 4 години

***, не итговаряш на самото заглавие ... и така да попитам вреди или не?

4

Анонимен

преди 4 години

До азА ако е дизел как излиза сметката със свещите? Мисля че пази ЕГР-ра от запушване, при работа на студено. Мен леко ме дразни тази система. Моята дори и при незагрял двигател и сравнително студено купе се гаси. Честно не ме интересува вреди ли, смятам да сменя колата преди да го разбера

3

аз

преди 4 години

Цената дето трябва да плащаш за нови свещи на всеки 10000 километра е 100 пъти по-голяма от това дето си спестил от бензин.

2

Анонимен

преди 4 години

Най-глупавия бутон в колата, който 99% от хората изключват още преди да са си сложили колана.И не, колите със старт/стоп нямат по-голям акумулатор, просто е по друга технология и е много по-скъп :)

1

Анонимен

преди 4 години

Мен ме дразни с/с яко! Не знам дали вреди на колата, ама на мен ми вреди на нервите! Виждам пролука в която да се вмъкна, но тая пущина се забавя с две секунди, кето често е много.