До шофер.Това го кажи на арабите дето не си знаят парите защо карат само Ланд Крузери и Лексуси при положение, че немски нови коли могат да си купуват всяка седмица.
Ще си умра от смях! Не случайно изредените модели не са премиум автомобили! Та какво очакваш от човек в 21 век ядящ ориза с клечки вместо с вилица? Че каква кола може той да направи?! Жълт коли не правят а копира - плащат за най-новото АМГ, М-пакет или куаттро, разглобяват ги, снимат и копиеат. Това е. А германската кола си е яка кола. Дори Фокус и Инсигния са пъти по-здрави и надеждни от описаните в статията талиги. Японската кола е, като кенче Кока-Кола: консумираш веднъж и хвърляш.
По добра и здрава марка от Тойота няма на Прадо сьм навьртял вече 360000 км. и двигателят даже не харче масло да не говорим,че плюс това тази марка изобщо не е капризна кьм качеството на бензина и други работи.Модели като Прадо -100/200 крузер сьщо така рав-4 са неубиваеми машини за разлика от Мерцедес и БМВ който умират, живея в Казахстан и знам какво говоря.
И на авенсис 2013 я сменят.Миналата седмица ми я сме иха в официалният сервиз. Писмото се получава по пощата.
НЯМА ПО ДОБРО ОТ ЯПОНСКАТА МАШИНА КОЙТО СЕ КАЧИ НА ЯПОНСКО ПОВЕЧЕ НЕ ПОВТАРЯ НА ЕВРОПЕЙСКА КОФА С БОЛТОВЕ ОСОБЕННО НА ТРУШАЩИЯ СЕ ФАШИСТКИ *** МЕРЦЕДЕС .КОГАТО СИ КУПИШ МЕРЦЕДЕС ТРЯБВА ДА ИМАШ ПАРИ ЗА РЕМЕНТ ХЕМ СКЪПО ХЕМ СЕ ТРУШИ.НЕ ИСКАМ ДА ГОВОРЯ ЗА ИТАЛЯНО0ФРЕНСКИТЕ ***.ЯПОНЕЦА Е ПИПНАЛ НАВСЯКЪДЕ.НО ОБЩИЯ ПРОБЛЕМ С НЕКАЧЕСТВЕНО ПОСТАВЯНЕ НА ПЛАСМАСА ПО ВСИЧКИ МАШИНИ Е ВСЕИЗВЕСТЕН ВЕЧЕ КОЛИТЕ СЕ ПРАВЯТ ОТ ДЕН ЗА ПЛАДНЕ ПЪЛНО С ДЕФЕКТИ И И НОВИТЕ КОЛИ СИЛНО ИМ СА ЗАВИШЕНИ ЦЕНИТЕ БОКЛУУЦИ
Ние такиа кошници не караме. Ние караме само добре разработени 20 годишни изпитани в боевете бойни машини. Малко са поизгнили но иначе нито помпите нито двигателите дефектират. Ай да им са честити дефектните тойо бойо.
Хубавите японски коли са само два вида - нови и чужди.И при двата "модела" друг плаща ремонтите. :)))))))
Toyota изтегля 3.2 млн. коли в сервизите си за ремонт