До 10 - колега забравяш и изгасянето на мотора за да пестиш гориво, едно време с джугана така се правеше ама нямаше инциденти. Сега всичко най модерно и се претрепват сами.
"Ако водата в спирачната течност кипне" !? ако ще я докараш до там , със сигурност ще си "опекал" накладките много по-рано. Първо се научете да шофирате. Този номер да се шофира използвайки енерцията е запазена марка на бг-шофьорите. На времето даже селския "Чавдар" го пускаше по наклона на свободна и яко набиваше спирачка.
До НеразбралСпирачната течност наистина трябва да се сменя на 2 години. Системата НЕ Е ЗАТВОРЕНА. При нормални условия няма да усетиш проблем, но ако вземеш да спускаш дълъг наклон и по някое време температурата на спирачните апарати мине над 100 градуса, водата в спирачната течност кипва и течността от НЕСВИВАЕМА СЕ ПРЕВРЪЩА ВЪВ СВИВАЕМА, т.е. колкото и да натискаш ***, няма да получиш достатъчно налягане в апаратите, т.е. няма спирачки.
''Спирачната течност трябва да се сменя на всеки две години. Тя е хигроскопична, което означава, че абсорбира влага от въздуха''- КАК АБСОРБИРА ВЛАГА, КАТО СИСТЕМАТА Е ОБЕЗВЪЗДУШЕНА и ЗАТВОРЕНА?!
Спирачните дискове и накладките трябва да се гресират редовно. Така ще ги предпазите най-добре от износване.
Това за БГ не важи. Тука всеки втори кара нови спортни коли с живот на накладките под 10к км...
Как да поддържаме спирачките за по-дълъг живот?