22

Щирлиц

преди 4 години

На такова не бих се качил.

21

авиоексперт

преди 4 години

Най -интересно ще бъде как ще разположат хиляди електрически колонки за зареждане във въздухаИли може би ще се оставят самолетите да бъдат целени от гръмотевици , и така да се зареждатИли пътниците вътре ще въртят колелета , и ще генерират токА може и да има опънати кабели към ветрогенераториИли да сложат по няколко перки на самолетите , и сами да си произвеждат ток . Излишният ще го продават на ЕРП-тата

20

1

преди 4 години

Германия изкара миналата година цял ден на екоенергия, *** тези с газа

19

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 23Плахо питам, защото виждам, че си много умен: а еленергията откъде ще я вземат, от ядрени или газови централи? Закриват си ядрените, газ внасят, все едно от къде. Може би от вятърни - вятър си имат достатъчно. Не ще да е от слънчеви!

18

Анонимен

преди 4 години

Такъв самолет никога няма да стане масов.Повечето от тях са собственост на разни богаташи.Сериозно колко пътнически самолети сте виждали които са с размер на по-голям бус?

17

Додо

преди 4 години

Браво! Супер новина! Самолети на батерии, ихаа! Аз пък съм чувал, че НАСА били кацали 6 пъти на Луната и карали кола по кратерите! Сега пък Илон Мъск щял да праща круизни кораби на Марс! Интересни времена.....

16

ПЕНКО

преди 4 години

егати тъпотията ---една мълния и край с "електричката "

15

Анонимен

преди 4 години

Въпреки моментното недоразумение и усложнение в Германия, там знаят какво и как да правят. Винаги ще се организират много по-бързо и рационално. Да му мислят газовиците. Германците винаги мислят върху използването на енергията по най-рационален начин.

14

Пепи

преди 4 години

Странно ми е.Два тона батерии да дигнат малък самолет.

13

Анонимен

преди 4 години

Абе тия швабите една електрическа кола като хората не могат да направят за самолет се напънали. Я да си правят там панцерите и вагените и да се пробват с дизелов самолет.Ти за Sono Motors чувал ли си или не излизаш от колибата?

12

Анонимен

преди 4 години

Много по-вероятно е да имаме 100% био самолети ако успеем да регенерираме птеродактил от ДНК останки и върху него да се возят по около 15-20 човека, отколкото тази летяща 2т батерия за 200км :)Гениално умозаключение!! Де ва намират такива умни, е въпросът?

11

Анонимен

преди 4 години

1000 цикъла на зареждане са няма и 2 години живот, защото с кратки растояния ще рече че ще правят няколко курса на ден и още толкова зареждания и тези 2 т батерии кой, как и кога ще ги рециклира ?

10

Анонимен

преди 4 години

Брей чета коментарите и не съм разочарован. *** експерта пак е обяснил как са нещата

9

кон спирачка

преди 4 години

Технологията е налична, но не е изгодна за петродоларовата икономика.

8

Анонимен

преди 4 години

Абе тия швабите една електрическа кола като хората не могат да направят за самолет се напънали. Я да си правят там панцерите и вагените и да се пробват с дизелов самолет.

7

Анонимен

преди 4 години

С батериите днес дори няма смисъл да се разработват подобни проекти. Батериите са слаби, но и опасни. Нужна е революционна технология за съхранение на енергията, за да минем на електрички по пътищата или във въздуха.

6

Поручик Ржевски

преди 4 години

Много по-вероятно е да имаме 100% био самолети ако успеем да регенерираме птеродактил от ДНК останки и върху него да се возят по около 15-20 човека, отколкото тази летяща 2т батерия за 200км :)

5

селянин

преди 4 години

в авиацията има един коефицент отношение номиналнамощност излетно тегло и под определена стойност не се стига до проектиране щото дори и да се вдигне тая простотия във въздуха няма да има никакъв кпд токо с електриката

4

Анонимен

преди 4 години

Ко речи, ко?

3

Анонимен

преди 4 години

Безспорно слънчевата енергия е бъдещето. От бързината на нейното усвояване, зависи техническият прогрес на света.