25

Посетител

преди 4 години

И сега ако не ги оправите

24

Анонимен

преди 4 години

Хората имат кметове и държавници, а вие сте си ги избрали едни, човек да ви завиди. Единият прочел на винету корицата до половината, тичайки бос по пепелта с филия мас в ръка. Друг известен юрист от пуца за милиционери. Трети пък в белчин си играл с дърдонки и критерия за чистота е смитането им на купове. Мъка, страшна мъка.

23

Анонимен

преди 4 години

Тези перки да си сложи Фандъкова пред кметството. Няма ли да разбере тази жена, че така сложените камънаци са опасни за софиянци. Утре ватманът може и няма възможност да спре.

22

До 11

преди 4 години

Не е нормално да се правят пешеходни зони, там където минават трамваи. Още по-лошо е да се спре трамвая, за да се направи пешеходна зона.

21

Ужасът

преди 4 години

Тая Фандък бял ден да не види. Ужасна е.

20

Обективен

преди 4 години

Спънало се в камъните. Ами това почти всички го предричаха и е странно, че са толкова малко потрошените. Може би просто не се дава гласност, за да не пострада имиджа на Фандъкова. Тези ограничители нямат място по улици и тротоари, както и всички други неравности.

19

Анонимна

преди 4 години

Още сме изостанали от цивилизования свят това е

18

Анонимна

преди 4 години

Не са се махнах ограниченията. Да се направят грамотно.. пак некой тарикат с купена диплома сигурно ги е сложил. Как в Германия улиците са равни има стени и тротоарчета до трамвая. Трябва да си пълен *** за да ти се сручи нещо. В Бг трябва да си вечно нащрек за да не ти се срлучи

17

Анонимна

преди 4 години

Държавата ни е изостанала. Инфраструктурата е изостанала.Шоферите са груби и агресивни нерваци и тия в транспорта и другите. Много рреме ще трябва да влезем в час след комунизма. Жалко за нас младите. Живеем още в джунгла.

16

ХЛАПЕТО Е

преди 4 години

ЗЯПАЛО У ФЕЙСбука и .....ВЕДНАГА ''ГРАФА'' ДА БЪДЕ ЗАТВОРЕН ЗА ТРАМВАИ !

15

Фандъкова

преди 4 години

Кажи, че пак ще направите комисия ище си търсите обещетения от строителя. Недомислията на гербаджиите накрая ще доведат до жертви

14

Анонимен

преди 4 години

ми то се очакваше...

13

Анонимна

преди 4 години

Още ли са там тия перки на акули. Утикално инжинерно решение Е за това не ни признават образованието в чужбина.

12

ГОСТ

преди 4 години

До Ристудо РистуБях наскоро във Виена и ме впечатли точно това,че трамваите никъде не са отделени от пешеходните зони с тротоари, перки или други глупости.Хората там пресичат само на светофари и пешеходни пътеки. Няма такива волности, като у нас и знаеш ли защо? Защото, глобите са доста солени и като ти бръкнат в джоба един ,два пъти ставаш много примерен гражданин и тогава няма да обвиняваш никого.

11

заповед

преди 4 години

Следователно: ограничителите да се махнат, за да не се спъне някой заплес в тях. И да се махнат трамваите до един, защото може да бутнат вече друг заплес.

10

Анонимен

преди 4 години

Не е нормално трамвай да преминава през пешеходна зона. Трамваите трябва да се движат по релсови пътища, до които достъпът е ограничен (ама не от такива ограничители като на Графа) или по широки булеварди.

9

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 4Отдавна перките ги няма! Или просто трябва да се из**реш?

8

Цецо Мен

преди 4 години

Слава Богу. Добре, че и ватмана е реагирал веднага. Жив и здрав да е.

7

Ристу

преди 4 години

Какво правят тези трамваи на пешеходна зона? Или го направете изцяло пешеходна зона без никакви МПС, или нормална улица за коли и трамваи. Аман от недомислици.

6

Анонимен

преди 4 години

Съдете, съдете смотаните архитекти, община... всичко съдете! Съдете ги до дупка!