*** хората дето мрът. важна е търговията и икономиката. може да са на зад с автомобилите , но фармацевтичните компании им се качват акциите главоломно.
Така става като сложиш всички яйца в една кошница. Всички фалират едновременно. Затова индустрията трябва да се развива у дома. Ако някой се изкуши да изнася производството - у дома - двойно мито.
до 5 . тия всичките упоменати просто 7,62 сега и на момента и нещата се решават от раз .няма ес няма сащ.а и гешеф ще остане безработен.А В БГвсички ще живеем добре.по дребните риб да се надяват на на роден съд
Югославия винаги е произееждала автомобили. От репарациите след ВСВойна. Италияним даеа Фиат,Германия Фолксваген. На България е забранено да произвежда.Сега Сърбия е чака също лишаеане от по сериозно производство в индустрията
В Сърбия имало завод за 1млрд.евро за производство на леки коли!!!През 2012год.,Ние гордите членове на НАТО и ЕС и очаквахме,да бъдем заляти от инвестиции,поне така говореха евроатлантиците,които ни лъжеха за предимствата на евроатлантизма! Нека Паси,Плевнелиев,Поптодорова,Ал.Йорданов и другите, да обяснят тази аномалия на какво се дължи!
Тоз вирус не е опасен ,опасността идва че се изпробва страхът на хората,в моя край изчезнаха маските от аптеките ,ако дойде подобен вирус тук незнам каква паника ще настъпи.
Тези компоненти можеха да бъдат произвеждани в България.И то с високо качество.Време е тези хора да се позамислят.
Заради коронавируса: Fiat спира производството в Сърбия