Верно ли не знае друг език? Що са го пущили тоя от вътрешен транспорт да излиза зад граница? Само си представям как е на унгарската граница ! Че "Онази" полиция дето се нарича не "Полиция" а "Рендоршег" е като Сталин -първо бие после пита . А ако им го сътвориш това митничарите и полицията ще те понакажат и ако остане нещо от тебе -тираджиите ще те довършат. Аман от румънски М*ангали . По Чаушесково време като идваха в Бълария ни реваха че нямат какво да ядат , днес вече не се говори с тях.
До SsПо минута на ТИР???! 60 камиона за 60 минути, 120 камина за 120 минути?Че то само за минута не могат да му вземат документите. Да не би да има 20 канала за преминаване?Айде по-сериозно.На Капъкуле 5км минават за над 24ч и то пункта е къде-къде по-голям.
Като ти е толкоз за тия момчета ги питай що не ползват фериботите? Ем по евтино, Ем не карат, Ем си почиват ама трафикантските глупости им ги няма !! ! Къде цигари, къде алкохол, къде нафтичка от безмитната ще продат ! Замислете се един немски шофьор кара за 1500 евро на седмица а един наш за 400 ! Нашите защо не отиват да карат за немци? Парите си ги докарват по друг начин !!
До 12Първо: При социализма нямаше пътища (не само у нас);Второ: Като натовариш вагона, докато ти го докарат вагона, докато го разтовариш - и то минали 2 седмици поне и поне 2 претоварвания;И трето: при социализма никой не бързаше: кога стане - тогава. И то Ако рекъл Господ и неговите пророци Маркс, Енгелс, Ленин и Сталин.
и шофьорите ли вече не са задружни?при такава ситуация 120 души трябваше да го спукат , да идват специалните части да ги разтървават да не го пуснат за храна на рибите в Дунав.
120 тира са 2.5 км около 2 часа няма и толкоз, 1.5км са 60тина тира около час за преминаване няма и толкоз !
До Ти да видиш..При СОЦА, основният транспорт бяха влаковете. Те превозваха по-голамата част от товарите.Един товарен влак може да превози стоки, колкото 50 ТИР-а.Между СОЦ-страните търговията се осъществяваше основно с влакове.Вътрешния транспорт на хора и товари също бяха влаковете. Това беше държавна политика.Българските ТИР-ове правеха транспортна връзка основно от Западна Европа до Близкия Изток.
Пътуваш, пътуваш, но накрая все опираш до нашенска граница!пп Да напишат на Макрон относно връщането на ТИР-овете до България: Момчетата ще си прекарат отпуската във чакане по опашки на нашенската граница! Тамън да си влязат у дома и трябва да тръгват - почивката свършила.
Опашка 120 ТИР-а дълга 1500м? Това да не е смятано за соло камиони?Едно ремарке е 13,60м, отпред влекач и и по метър дистанция - поне 20м. 120*20 отива на 2,500км!
Румънският водач беше изпратен на края на опашката, която е километър и половина.....да не забравят обаче и да го напръскат с шпрей.
Едно време граничарите като биеха и стреляха нямаше толкоз тарикати ! Поне да може да бият от време на време ...
Агресия на Дунав мост: Румънски шофьор пререди 120 ТИР-а