В Лондон специално всячески се търсят начини законово да се удължи агонията на ДВГ колкото е възможно по-дълго. Не затвориха центъра за коли, а просто увеличиха таксите, което значи, че който си е карал, пак ще си кара. А именно богатите и работещите в Сити-то с по 4-л.+ "екологични"двигатели. След две години увеличават ULEZ с малко повече, но пак не забраняват колите. Защо ли? На думи спасяват света, а на практика вкарват десетки дизелови локомотиви вътре в Падингтън стейшън всеки час. Nice,ah?
Daily Mail, прас-прес UK. Същите, които боготворят Фараж и клоуна Борис и, които се четат от *** с незавършен трети клас - доста много между другото, плюс изперкали пенсионери, които още си мислят, че живеят в 19 в, а Британската империя още владее света. Изключвайки, че се карат нови коли и всичко е на газ, енергийната ефективност в UK е отрицателна и по-зле от БГ. Стари прозорци, неизолирани сгради, супер моторизирана икономика, екологичното метро по-скъпо от автобусите, влакове на дизел..
До 2035 година има още много вода да изтече.Като се поизпразнят джобовете, може да си променят мнението и отношението!Сега искат да са фешън щото кинти бол, обаче като се скапе производството от всякакви еко-меко мантри и няма кинти за папо и топло ще запеят друга песен!
0.04% СО2 има средно в атмосферата към днешна дата, сами преценете доколко това може да е определящо за климата.
Супер, значи след 2035 години, ни чака рязко застудяване. Няма СО2, има ледници, нали така това е великата мантра на екоталибаните? Тунберг да се запасява с дели чорапи и ***, че в Швеция ще захладнее. Трябват ни ледени пустини в Европа и много бели мечки, това трябва да е целта на бъдещите поколения и никакъв лош СО2, дишаш ли, глоба.
Радикални мерки: На Острова забраняват и хибридите