"За всяко превишение глобата е 95 евро на грам отгоре за всяка продадена кола."Елементарно. Просто цената на колата се повишава с колкото е глобата.Вие какво си мислите - че производителите ще ви работят на загуба ли? Ми не. Всички се ориентират към не-еко пазарите, където няма налудничави ограничения (САЩ, Мексико, Азия, Африка). А вие тука - на триколки с ***, да ви е убао!
Човечеството прогресивно оглупява. Тази простотия с въглеродния двуокис е като религиозен фанатизъм, без мисъл, бе обяснение. Като лов на вещици и аутодафе. Сбогом Хомо сапиенс.
От кога CO2 се определя като вредна емисия бре,вреден и токсичен е СО или вълероден оксид,азотен диоксид и серен доксид и разбира се още мн.други
Пълен смях - как точно БМВ излизат по-чисти от Фолксваген?Защото са пълни с някакви псевдохибриди които изкарват по 30 км на ток, обаче това е достатъчно за да минат метър на тестовете, а като ги избичат на магистралата в Германия с по 250км/ч бълват со2 като дракон.
И кога ВАЗ са крали технологии? Нещо не си в час. Съвсем законно си купиха технологията, ама дай да плюем. Колко плащат за подобни безмислици?
Ето до какво доведе истерията срещу дизеловите коли, които отделят значително по-малко въглероден двуокис от бензиновите коли.
Гледайте как ЕС ще убие ритуално автомобилната си индустрия. Тръмп правилно отказа да наложи еконорми на автомобилостроенето в САЩ. Човекът е най-големия замърсител на Земята! Да вземем да избием всички хора тогава!? ЕС ще "заколи" златната си кокошка в името на много неясна кауза. Ел. коли са по опасни и от 10 годишен дозел!
Бедствие за автопроизводителите, кои компании ще плащат глоби през 2021 г.?