При влизане в отклонение с 80 км/ч при допустими (разрешени) 40 км/ч пръв ще дерайлира локомотива, а не вагон от средата на композицията. Това просто показва, че скоростта на влизане в отклонението е била по-малка, вероятно около 60 км/ч и дерайлирането е станало най-вече поради дефект на цистерната.
Не знам доколко са виновни машинистите,но ако се баха движили с указаната скорост,със сигурност щяха да отърват присъдата! винаги съм казвал,че един километър огора може да те вкара в затвора,а един отдолу може да те спаси!
Местните хора казяат, че и сега влаковете се движат с голяма скорост през населеното място. Кой контролира скоростта на влаковете? Има ли наказани за неспазване на ограниченията? НИКОГА не са изнасяни подобни данни.
неподдържано жп трасе.цистерни които са стари и не отговарят на никакви изисквания за пренос на опасни товари.машинисти без квалификация и дисциплина.възможен атентат със стрелките на релсите в район със смесено население
Г-н Михнев казва, че никога ЖП катастрофа не е в резултат на една грешка.Това е така, така са направени правилниците в железниците, че ако един служител сгреши, това да не е фатално. Катастрофите са наслагване на няколко грешки.Тогава? Къде са другите осъдени за грешки?
Хитрино е експеримент.И машинистите нямат никаква вина.Самото подреждане на цистерните и положението на стрелките го доказват.Но всичко се замазва.За в бъдеще може би ще има още експерименти.
Хитрино е експеримент.И машинистите нямат никаква вина.Самото подреждане на цистерните и положението на стрелките го фоказват.Но всичко се замазва.За в бъдеще може би ще има още експерименти.
Не са виновни машинистите, а пропадналата държава и неработещите институции, при управлението на банкянския *** ат Банкя!
Защо се случи тежкият жп инцидент в Хитрино?