26

Анонимен

преди 4 години

Докато полицаите ги мързи да работят и да налагат глоби, всеки ще си развява коня както си иска. И 100 часа да ги направите курсовете, в момента в който вземат книжката, ще забравят всичко научено и ще почнат да си карат както си искат. Когато няма възпитание, трябва да има строг контрол и неизбежни санкции.

25

Анонимен

преди 4 години

"който викне и Боко кляка"Искам Бойко да ми е шеф. Ще протестирам 1 ден и ще клекне и ще увеличи заплатата.

24

Анонимен

преди 4 години

Преди втория изпит инструктура ми предложи с малка сума за даяджията да го пробутат. ПобесняхТова е масовата практика. Късат те на изпит и си плащаш допълнително часове на скъпата тарифа, докато не се сетиш, че трябва да дадеш рушвет на дайаджията. Защото още преди самия изпит на изпитващия му се брои една пачка и му се казват имената на курситите, които са си платили да минат. Като види, че някой не си е платил и той побеснява от яд и натиска спирачката за да му угасне колата и да го скъса.

23

Анонимен

преди 4 години

Предложение!При нормално заплащане "Книжките" в БГ-то трябва да се издават автоматически при получаването на акта за раждане ;)

22

Анонимен

преди 4 години

Шо за мекушаво правителство е това? Експертите предложат нещо правилно, засегнатите вдигнат малко врява или отидат директно при министъра или премиера и готово - експертното мнение вече не важи! Ами това власт ли е или страхливци?!

21

Анонимен

преди 4 години

До АнонименПарадоксът е, че инструкторите протестират срещу повече това, че ще имат повече работа, която със закон ще им създаде държавата. Но те не я искат!! Не искат и повече пари!! Не искат, защото с увеличаване на часовете, ще се увеличи и цената, а от там се влиза бързо в ДДС. По добре е малко часове, ниска цена и допълнителни часове, които не минават през касовия апарат. Или по-неподготвени курсисти, които плащат под масата. Затова са и против GPS контрола върху цялото обучение.

20

9

преди 4 години

Катастрофите и жертвите няма да спрат колкото и часове отгоре да слагат. Истината е, че мозък няма как да се налее. И закони има, но няма кой да ги спазва. Докато бързате да стигнете с 5 м. по-рано, докато скачате на *** за да не изтървете зеленото и докато не почнете да зачитате,че пешеходна означава "стоп" промяна няма да има. Я идете в Щатите-удариш ли някой на улицата и си чао,а пострадалия милионер. Сурови наказания и работеща полиция-това ни трябва.

19

1

преди 4 години

До Анонимен 19Въпроса не е да те контролира КАТ! Ти сам трябва да се контролираш! Шофирането не е само да въртиш геврека, иска се и малко пространствено мислене, а не какво става на 10м. пред и зад теб и да знаеш възможностите на автомобила си!

18

Анонимен

преди 4 години

е защо пак дърпат назад???

17

Анонимен

преди 4 години

"Работни групи ще подготвят нова нормативна уредба до 6-7 месеца" и до тогава т.нар. инструктори ще произвеждат убийци и самоубийци!Дали се води статистика, курсистите от кои школи са с най-много нарушения, или предизвикани ПТП? Поне за тежките, а?Едва ли? А трябва. И ако има такива данни, на съответната школа и "инспукторите" в нея, трябва да се забрани до живот да извършват такава дейност. Просто, ама нема да стане

16

Анонимен

преди 4 години

Сина ми не бе минавал на трета скорост и взе книжка!!!! На първия изпит се бе притеснил на един мигащ светофар/ако бяха повече часовете дали това щеше да се случи/и оттам омазал работата. Преди втория изпит инструктура ми предложи с малка сума за даяджията да го пробутат. Побеснях. На първата среща му бях казал. Плащам за умения, не за книжка! Сега протестират! Достатъчно ми е, че умника твърди,че лошата маркировка била по-страшна от липсата на ефективен контрол по пътищата. И той бе шеф на КАТ!

15

1

преди 4 години

До 1Исках да кажа писмен. Пишеш и те изпиттват за знанията ти.

14

1

преди 4 години

Теоритичният изпит трябва да е устен, т.е. теглиш въпросите и сядаш да пишеш! По този начин ще се разбере кои са чели и са грамотни, а не на въпрос 1 от листовката "фъргам " на отговор 3 примерно. Трябва да се върне и изпита на полигон!

13

az

преди 4 години

Идеята с 16г за книжка е чудна , естествено може да се преработи. Курсове и изпит на 16г, после 2 години само с родител/настойник ( тоест километри и опит) , на 18 истински и доста труден изпит и като почнат да карат сами вече ще имат едно 10к км зад гърба си вместо 30часа градско с 50км.

12

Анонимен

преди 4 години

Хаосът в обучението ще продължи. Властта се огъва пред хора, които са проводници на този хаос. Срещу новата наредба протестират тези, които ще бъдат засегнати от нея. Които в момента и от дълго време назад "ловят риба в мътна вода", нарушават наредби за обучение, лъжат курсиста, не плащат и крият данъци и работят повече, като дилъри отколкото като преподаватели. Така,че пазете се! Некадърни шофьори ще продължават да излизат на пътя.

11

Анонимен

преди 4 години

***, и аз угаждах на жената доста и тя пак ме заряза.

10

Пенсионер

преди 4 години

След отлагането на всичко, остават катастрофите и безброй убити по пътищата.

9

Анонимен

преди 4 години

Изобщо не трябва да са задължителни тези курсове. В САЩ се дава разрешително на 16 годишни с което могат да карат само през деня с придружител който има книжка минимум от година. Когато решат могат да отидат на изпит и да вземат книжка. Ако няма кой да ги учи от семейството, тогава си плащат за курсове. Книжката там излиза без пари.

8

Анонимен

преди 4 години

който викне и Боко кляка

7

Анонимен

преди 4 години

Правилно... Защо законодателно да вдигат часовете след като можеш да си платиш допълнително?? Като включим и купените книжки, хонорара става доста добър. Вчера по новините един каза, че искат да са към министерството на просветата, т.е. да ги водят даскали, защото преподавали?!?!?! *** работа...