До Щерю 1 Уважаеми, Инструкторите дори не са виждали ромите с книжки. Книжките и парите се вземат от други.
Въведете всеки инструктор да има задължително полигон,и да видите как набързо ще намалеят всякакви мал.умници,които се правят на велики.А всъщност как се става инструктор?Изпит ли полага?Гледах го един такъв екземпляр,как не може да се паркира успоредно на тротоара,пък после ще "обучава",да бе, да.
И какво като станат малко повече часовете? Вие и ДАИ знаете 1000 трика как да не си вземе изпита курсиста от първия път. Пак ще има допълнително часове и рушвети.
Всеки започна да блокира другите където, когато и за каквото си иска. Снощи в "Лцли в лице" при Ризова ясно й бе казано на рускоговорящата кака. Нямат един час извънградско, на магистрала и нощно. Сина ми след като взе книжка перфектно се движеше в София и паркираше. Като го пуснах извънградско се вцепени. Трябва да се увеличат часовете. Само с движение на 1-ва и втора скорост не може да вземеш книжка.
"Дори да си си взел изпита честно излизаш на улицата абсолютно неподготвен."Това изречение не съм го пропуснал,. Само казвам, че съм видял много които ги пускат неподготвени и други, на които не им дават книжки, въпреки, че показват завидно по-високи умения на изпита. Не е еднакво отношението към всички. Има дискриманция по пол, по симпатии и най-вече по портфейл.
Най добре да се въведе американската система и книжката със всичките разходи да стане 100лв. В САЩ за категория за лека кола няма задължителни курсове при инструктор. Само се явяваш на изпит. Може да се учиш където си искаш. На семейната кола, на колата на приятел, няма значение. Никой не го интересува как си се научил да караш. Важното е да можеш и да знаеш правилата.
Tuk nyana chasove teoriq nyama minimum.maximum kolko chasa da,kormuvash.Kogato se chustcash gotov se yavavash na izpit.Bulgarite kon s kapaci oshte s pravilaya,ot jivkovo vreme
До Анонимен 7Не съм дала нито стотинка за подкуп през живота си. Взех си изпитите абсолютно четно. "Дори да си си взел изпита честно излизаш на улицата абсолютно неподготвен." Това изречение си го пропуснал. Исках да каже,че щом не съм плащала си взех изпита без проблем и без да мога да карам може да си представите как го взимат тези, които си плащат.
"Взех книжка без да съм паркирала нито веднъж, без да съм излизала да карам извънградско и без да съм карала вечер"Така е то. Който си плаща в кеш или натура го пускат лесно, а други ги въртят на шиш и ги карат да показват висш пилотаж.
"проблемът не е в обучението, а в начина, по който се взима изпитът за придобиване на шофьорска книжка"Е да де. Докато си казвате на учениците да си платят рушвета на изпитващия, няма как да се промени нещо.
Освен увеличаването на часовете като, че ли е дошло време още при започването на курсовете да има изпит по граматика. Така ще отпаднат тези които макар и да имат дипломи на практика са неграмотни.
За да вземеш книжка в България са ти нужни два крака ,една ръка и око. Никой не му се занимава да те учи на каквото и да е било. Взех книжка без да съм паркирала нито веднъж, без да съм излизала да карам извънградско и без да съм карала вечер...за полигон да не говорим.Дори да си си взел изпита честно излизаш на улицата абсолютно неподготвен.Голяма наглост е да се оплакваш ,че трябва да си вършиш работата.Да не говорим ,че е пълна енигма как неграмотния *** си е взел листовките.
Курсистите, с инструктор до тях, спират на светофара на 3-4 метра преди стоп линията, не могат да тръгват, не дават мигачи... И това ли е проблем на вземането на книжка, или е на обучението? В случая няма здрава глава - и двете са болни - и инструкторите, и КАТ, макар че вторите познават правилника горе-долу колкото и курсистите...
Инструкторите на протест заради новите правила: Блокираха центъра