23

Полуграмотен

преди 4 години

..... В настилката е хлъзгава, има и мъгла.Всеки ден, всеки час, навсякъде има матриал за смях.

22

Totenkopf

преди 4 години

Селяни овчари.

21

Boto

преди 4 години

До Кво речи!?То тва се прави преди да тръгнеш към мантинелата. Тръгнеш ли към нея прави каквото искаш тя физиката знае какво да прави в тоя момент.

20

Кво речи!?

преди 4 години

хубаво описва колегата какво да не/правим на лед , но мисли ли че някой има време за всичко това, когато усетиш че колата отива в мантинелата

19

Сп???нс

преди 4 години

Ако не ползвате гуми от 40лв , при 0 градуса и разрешена скорост няма как да правите подобни изпълнения , независимо дали гумите са със снежинка или не.Аз като си знам какви са ми гумите и оня ден при -3/4 си карах със съобразена с пътните условия скорост

18

ДртПрч

преди 4 години

Навярно пичът е карал по ограниченията, с нови гуми и се е съобразил с метеорологичната обстановка.

17

Анонимен

преди 4 години

Това е резултат от набита спирачка върху лед. Удар в мантинелата и преобръщане. Тоя Ситроен е висок. Центъра на тежеста му е някъде около Айфеловата кула. Французите кога са го рисували са гледали френска лУбов с големи парче, та.

16

ДртПрч

преди 4 години

Не се е обърнала, а се е отъркаляла. ;-)

15

Анонимен

преди 4 години

До азВ какво е прав? На мокро с температури около 0, зимната е с по добро пътно поведение. Ако е сухо, и пак около 0, то може и лятната да е по добрия избор. Каналите за изпомпване на вода не важат за слаб дъжд, който е на снимката, дори дълбочината на каналите при зимни е по дълбок.Това не важи за тарикатите каращи със зимни лятото и при лек дъжд със същите тези гуми са на таван!

14

Анонимен

преди 4 години

Щом пътя не става, за което съм абсолютно убеден, трябва ли да се движим като на рали Монте Карло?

13

Анонимен

преди 4 години

Каква е причината?! Причината е малоумноречонтиран път от групираовката на Пеевски, най-големият крадец в историят ана България. Евър!

12

Анонимен

преди 4 години

Ако е на първия десен завой на слизане към Драгичево, няма нищо чудно. Тая част от пътя трябва да бъде изрината тотално и проектирана наново без *** обратни виражи.

11

Журналисчето да пита

преди 4 години

А в настилката освен мъла и влага дали има и марципан?!?!

10

аз

преди 4 години

Всъщност номер 1 е доста прав - при дъжд/вода зимната гума е по зле от лятната независимо от температурата - това се дължи на каналите за отвеждане на вода , които при повечето зимни гуми липсват. И все пак зима е - карайте със зимни гуми и с едно наум за метеорологичните условия

9

Анонимен

преди 4 години

И най-малкото плиткоумие преобръща най-голямата кола!

8

Анонимен

преди 4 години

Че, рен лед плюс висока скорост плюс неадекватна реакция на водача резултата е това. Стотици пъти ми сее случвало през 35 годишният ми стаж не само Бг но и чужбина да стъпя на лед. Ако се паникьосате и завъртите волана сте обречени. В такъв случай спасението е отпускане на газта без да пипате спирачката и преминаване на по ниска предавка но с плавно отпускане на амбриажа. Волана се държи здраво без резки движения. Ако усетите олекване на волана това означава че сте стъпили на лед.

7

Анонимен

преди 4 години

Поредният кух провинциалист в действие.Аман от аму...джи.

6

Грую

преди 4 години

Да не са се сбъднали фантастичните филми, летящи автомобили да има? Що за скорост е било се чеша по ряпата да проуменя?

5

Анонимен

преди 4 години

Добре че има полицейски караули.

4

Корнел

преди 4 години

Оствка на цялото правителство и всички еколози.