..... В настилката е хлъзгава, има и мъгла.Всеки ден, всеки час, навсякъде има матриал за смях.
До Кво речи!?То тва се прави преди да тръгнеш към мантинелата. Тръгнеш ли към нея прави каквото искаш тя физиката знае какво да прави в тоя момент.
хубаво описва колегата какво да не/правим на лед , но мисли ли че някой има време за всичко това, когато усетиш че колата отива в мантинелата
Ако не ползвате гуми от 40лв , при 0 градуса и разрешена скорост няма как да правите подобни изпълнения , независимо дали гумите са със снежинка или не.Аз като си знам какви са ми гумите и оня ден при -3/4 си карах със съобразена с пътните условия скорост
Навярно пичът е карал по ограниченията, с нови гуми и се е съобразил с метеорологичната обстановка.
Това е резултат от набита спирачка върху лед. Удар в мантинелата и преобръщане. Тоя Ситроен е висок. Центъра на тежеста му е някъде около Айфеловата кула. Французите кога са го рисували са гледали френска лУбов с големи парче, та.
До азВ какво е прав? На мокро с температури около 0, зимната е с по добро пътно поведение. Ако е сухо, и пак около 0, то може и лятната да е по добрия избор. Каналите за изпомпване на вода не важат за слаб дъжд, който е на снимката, дори дълбочината на каналите при зимни е по дълбок.Това не важи за тарикатите каращи със зимни лятото и при лек дъжд със същите тези гуми са на таван!
Щом пътя не става, за което съм абсолютно убеден, трябва ли да се движим като на рали Монте Карло?
Каква е причината?! Причината е малоумноречонтиран път от групираовката на Пеевски, най-големият крадец в историят ана България. Евър!
Ако е на първия десен завой на слизане към Драгичево, няма нищо чудно. Тая част от пътя трябва да бъде изрината тотално и проектирана наново без *** обратни виражи.
Всъщност номер 1 е доста прав - при дъжд/вода зимната гума е по зле от лятната независимо от температурата - това се дължи на каналите за отвеждане на вода , които при повечето зимни гуми липсват. И все пак зима е - карайте със зимни гуми и с едно наум за метеорологичните условия
Че, рен лед плюс висока скорост плюс неадекватна реакция на водача резултата е това. Стотици пъти ми сее случвало през 35 годишният ми стаж не само Бг но и чужбина да стъпя на лед. Ако се паникьосате и завъртите волана сте обречени. В такъв случай спасението е отпускане на газта без да пипате спирачката и преминаване на по ниска предавка но с плавно отпускане на амбриажа. Волана се държи здраво без резки движения. Ако усетите олекване на волана това означава че сте стъпили на лед.
Да не са се сбъднали фантастичните филми, летящи автомобили да има? Що за скорост е било се чеша по ряпата да проуменя?
Кола се преобърна по таван малко преди Владая