Това не е трагедия, а глупост. Минавайки през прелез със вклюена сигнализация и бариери , какво очакваш да стане? - да те удари самолет? Или да не те удари нищо - то има време, аз ще си мина - къде ще ти чакам 5 минути? Ама влака е от 20 тона на горе... като те изпердаши и машиниста само ще си вдигне краката по инстинкт. На физиката ич не и е за твоята преценка.Трагедия е ако чакаш на бариерата и влака дерайлира и те убие невинен.Стига с тая "политическа коректност" и извъртане на фактите!
По време на инцидента прелезът е бил със спусната бариера, звукова и светлинна сигнализация.Друг коментар е излишен
До Старият машинистМисля, че няма проблем с прелезите, има проблем с джигите по пътищата.Ако се спазва ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ картинката ще бъде друга.
И втора жертва има, починал е един от ранените. Петима мъже от Сотиря и Ямбол са били в колата, след няколко дни е трябвало да заминат на работа в Италия. Това съобщи 24 часа преди малко.
Ако шофьора е останал жив трябва да го съдят за предумишлено убийство.Бариерата е била спусната и има светлинен сигнал, защо тогава този *** джигит е решил да мине?
БЪЛГАРИНЪТ бариера не го спира!Пътувал съм в чужбина с високоскоростен влак. Никъде по трасето нямаше ЖП прелези. Навсякъде- надлези.В България има около 1000 ЖП прелеза, от тях (на второстепенни линии) има 150 прелеза без бариери и/или сигнализация. А вие искате да пътувате в България във влакове със 160 км/ч. Помислете си, каква касапница ще настъпи, когато влакът връхлети със 160 км/ч и на прелеза има 40-тонен камион, натоварен с камъни!
В кадър: Трагедията на жп прелеза при с. Желю Войвода