33

До 36

преди 4 години

Не си в час. Колата сега можеш да я купиш веднага, само ако я имат на слад, иначе чакаш и ти много. Мой познат така чака преди две години една година и 10 месеца да му доставят колата, защото искаше определен цвят, съвсем нормален. Та, не ми излизай с номера за двете седмици. Искаш ли нещо различно от това, което дилъра поръчва стандартно, чакаш поне година. Сега хората нямат пари и колите стоят непродадени, а преди 1989 беше обратното - хората имаха пари и колите веднага се изкупуваха.

32

До 36

преди 4 години

Не си в час. Само Ладите, които се продаваха бяха 40-50 хиляди на година между 1985 и 1989 година. Освен Лада се продаваха Волга, Запорожец, Москвич, Вартбург, Трабант, Шкода, два вида полски Фиат, Шкода, Застава. Това са за гражданите. През 1966-1971 сме произвели и 6540 автомобила Булгаррено. Отделно товарните автомобили, автобусите, влекачите и специалните автомобили, които са към групата автомобили. Аз си купих колата през 1987 година от Мототехника 21 дни след като си направих вноската

31

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 33Пич, я уточни. Тази бройка да не е за 45 години? Тук говорим годишно. Аз моята Волга така и не я дочаках. Сега си поръчвам колата и за две седмици я получавам. При това имам избор на марка, модел, модификация, цвят, салон и т.н.

30

човек

преди 4 години

До: мдаа (номер 34)"аааааа .от комисиона за Ф-ките ??? там какво ли има .."Е как какво? Нов самолет за Бойко! За Коледа! Щото много е слушкал!

29

мдаа

преди 4 години

веднага може да сметнем кои са купили скъпите коли -ремонт на графа - оттам 2 ролса саниране - поне 5 строежи ан пътища - 50 % остават за строител и партии ...обюествени поръчки , принтери по 3000 лв на МВР , ето още 3-4 ..всичко е математика хора ...и власт !! - така може според поръчките да сметнем и колко ще са ролсите и ферари и за новата година !!аааааа .от комисиона за Ф-ките ??? там какво ли има ..за да си купи някой кола значи си е решил въпроса с къщи,вили....

28

Анонимен

преди 4 години

43000 нови коли, а по времето на соца се купуваха по 150000-200000 нови коли.

27

Анонимен

преди 4 години

Браво! Настигнахме банановите брат'чеди.

26

БГ ПРОСТАК

преди 4 години

Всички луксозни возила са от една заплата и много труд.Вярвате ли? Това са кървави пари от гърба на прекариата който по доходи е на последно място.Работете още за бившите комунисти,сега капиталисти,лакомията и алчността им нямат граници.И самолети ще им купите,накой имат вече.

25

Бишкек

преди 4 години

България не е София. Поне да се произвеждаха у нас, да остават парите тук.

24

Анонимен

преди 4 години

До: lozeff (номер 27)Така е. Вярно е. Затова, колкото и да се напъва другарката Фандъкова да ни кара да си купуваме нови коли за да не плащаме по-високи данъци, няма как да ме навие!По-скоро ще си купя кон с каруца отколкото нова кола по разбитите и кални улици на родната ни мила столица, която "Расте, но не старее!"Нека от Факултето я изберат и за трети мандат, хак да ви е!

23

ДАЛЕЧНАТА ЗАСТАВА

преди 4 години

До Waffen SS// Така показаната от вас статистика е характерна за демократичните, неолиберални държави.Малка част от населението има изключително висок стандарт на живот,имат достъп до висококачествено здравеопазване и образование ,а останалата част е в мазната ,лепкава кал и слуша бравурни обещания за светло демократично , евроатлантическо бъдеще

22

Iozeff

преди 4 години

До До БългаритеИ найхубавата и скъпа кола да имаш,ти ще я караш по същите кални и пълни с дупки пътища,по които се движат и обикновенните хора!Същото важи и за въздухът който дишат богатите и бедните! Lebensqualität!

21

човек

преди 4 години

До: "българин" (номер 23)Бе ти недей така! В България има много хубави перални!Особено парите се перат много хубаво, и през сушилня като минат... само една ютия да се изглади и - стават като истински! Все едно са твои!Със сигурност трудно ще намериш някой който да не може да им докаже произхода.Да не са будали?

20

Анонимен

преди 4 години

Абе не знам на кого са тия коли, знам само за един човек, понеже го показваха по ТВ. Това е общинския съветник от партията майка Бенчо Бенчев. Другар, застъпник и момче за всичко(запазва му стаи по хотелите) на Митьо the Eyes

19

До Българите

преди 4 години

Това са робовладелци, които изтормозват робите си да им работят, а те да си купят последни модели коли.

18

българин

преди 4 години

Интересно , колко от собствениците на колите могат да докажат реално сумата за покупката ???!!!!

17

Анонимен

преди 4 години

12 анлийски кошници. "Гроздето не е кисело", комлексари.

16

До: 14

преди 4 години

Такава е била и статистиката във Франция. Е, малко по-лоша от тази.Имам предвид малко преди началото на Френската Революция.Гледах документален филм за този период по кабелната.Показаха меню от Версай, което включва н'ам колко си ястия само за една закуска.Като се замисля, на Коледа не сме имали толкова - не можеш да ги изядеш!В това време по улиците на Париж са избухнали хлебни бунтове - хората гладни, разбивали витрини на магазини с хляб и други хранителни продукти да се наядат...

15

До 16

преди 4 години

Точно Велев е един от гордите притежатели на 12-те чисто нови РР.А цял живот нищо не е работил.Освен да лъже у краде.

14

До 15

преди 4 години

Бяхме си много добра република.Нямаше ровещи по кофите, престъпниците чукаха камъни в Белене, трудещите се живееха достойни, стоките бяха евтини, а образованието и здравеопазването бяха безплатни.У дори ромите бяха интегрирани у работеха, а не караха на помощи у не правеха по 100 чав ета.