10

Totenkopf

преди 4 години

Бе то самите ченгета се оказват обикновени *** престъпници мутри май май

9

Анонимен

преди 4 години

Е то за това сега разбираме защо е тоя шун на превозвачите миналата година.

8

ss do 4

преди 4 години

В статията липсва и това, че каналите в кат са на частна фирма както и тез дето слагат номерата :)

7

Анонимен

преди 4 години

аз така и не разбрах каква е точно схемата??какво като купиш коамион в германия, регистрираш му тук номера без да идва и му ги сложиш??

6

Аз кмета на Симитли

преди 4 години

Моя сладур Бочето, ми е обещал, да си карам камиона без да ме проверява! Но трябва всяка седмица, поне по веднъж, нежност.

5

Анонимен

преди 4 години

Не се научиха, че ако спреш потока от финанси нагоре, хващат те и те заменат с друг. Глупав инспектор

4

Анонимен

преди 4 години

Е... каква е схемата? Регистрира се камион в България. До тук добре. Не виждам нарушението. После някой му взима номерата и ги слага на друг камион. Това вече е нарушение, но не виждам какво общо имат с него органите по регистрация. Нещо липсва в статията. Основното.

3

истина е

преди 4 години

В България няма нищо което да не е фалшиво !! Само дето тиквуня се бие в гърдите ,а ние сме си робите на света !!

2

Анонимен

преди 4 години

Не че нещо, но фактите са, че няма престъпление без участието на бивш, настоящ, или бъдещ полицай. Що така бре? А злите езици говорят, че пловдивските КАТерици, като отишли да слагат номера в Германия, по подобна схема на едни манове в завода, германците само викали шайзе, шаси нямат, а минку рушвета номера накичил.

1

123

преди 4 години

Лошо,после пак ще тръбят за камиони-ковчези и има ли замесени нашенци?Ей,това държавните службици били сладка работа-заплата за нищоправене,ранно пенсиониране,бонуси...