И аз се топля на "кюмбе", макар че къщата ни е газифицирана и имаме и газов котел. Отоплението на газ обаче ми излиза два пъти и половина по-скъпо. Докато имаме най-скъпия природен газ в Европа, няма да се откажа от "кюмбето", колкото и варварски да е този начин на отопление. Едва ли някой е проверил какъв е процентът на къщите в газифицираните райони, които се отопляват на газ. Уверявам ви, че е под 30%!
Времето го измийте тоя град! Стига сте се чудили от къде да откраднете пари! То трябва и да се бръкнете малко....Ааа трябва и да го поддържате чист, че то файда....
Горивата по бензиностанциите са с най-долно качество.Тецовете пишат че горят мазут,но горят италиански токсични ***.На фона на това печките на твърди горива са по-малкия проблем,не че го омаловажавам.Не се прави нищо просто защото българската управляваща мафия е в далаверата със всичко това и краде като за последно
всички тецове горят /балите от италия за по евтино / и изписват по документи мазут .. и разликата се дели с кмета и никой нищо не е чул и видял ...и за пред медиите кмета се бори за чист въздух ...
Този Бонев не е в час, също като Фандъкова. Първо не знае какво има и сега - безплатния зелен билет се нарича бял билет и си го има и сега. Второ, транспортът в София замърсява пренебрежимо малко - максимум до около 5% от максимално допустимите норми при различните замърсители. Единственото наднормено замърсяване е с фини прахови частици заради отоплението, а при него транспортът замърсява под 1% от допустимите норми.
в посл 30 год държава няма, не се мисли за утрешния ден, КОЙТО И ДА управлява само краде неистово.За това има проблем с водата, въздуха, болниците, училищата, селата, малкия бизнес, прокуратура, полиция, инвестициите, външната политика, свободни медии.
"в летните месеци автомобилите замърсяват въздуха в София, а през зимата - битовото отопление"е да, в летните месеци няма битово отопление.а има ли автомобили през зимните месеци и дали не е по-голям броя им?въртят, сучат, виновни за мръсния въздух са печките на твърдо гориво (а те масово са на дърва)нито дума за промишлените замърсители.и да знаете тоя борис бонев е от същото котило мъзняр.
от увеличението на данъка за колите и данъка за прехвърляне на собственост да ДОТИРА покупката на хибриди и електрички.Да ДОТИРА покупката на печки със течно гориво и да забрани тези със твърдо гориво.Да иде на Запад със десетина съветници и да й обеснят кат Запада бори трафика.Или даже във Варшава, Прага, Будапеща.Имаме и БАН, хората там могат да намерят решение на всеки проблем.Ама ние за тва сме избягали, не имигрирали, щото държава няма посл 30 год
До азОт значение ли е качеството на горивото, продавано от бензиностанциите?В Русия съществува Росстандарт и той днес публикува списък на бензиностанциите, продаващи некачествено гориво. Няма глупави оправдания за комерсиална тайна.
Населението на София не може да се увеличава до безкрай, защото провинцията вече е на привършване. България намалява с 50 000 човека всяка година и скоро няма да остане никой, който да идва в София и да я пълни.
През лятото колите са фактор за замърсяване, а през зимата твърдото гориво. Добре де, през зимата коли няма ли. Сега когато нямаше толкова много коли всичко си беше наред, прибраха се всички и хайде пак смрад
"Когато знаеш, че ще има високо замърсяване, обявяваш, че ще пуснеш "зелен билет", за да може преди да се стигне до замърсяването, хората да слязат от автомобилите си"А как направиха в София? Обявиха че замърсаване 5 пъти над нормата НЕ било достатъчно за зелен билет и затова не са пуснали. На другия ден пускат зелен билет без никакво предупреждение, но само за 1 ден. На следващия ден пак няма зелени билети, макар че цели 2 седмици замърсяването е над нормите.
В Атина, в разширения център е разрешено движение на коли с четни номера на четни дати и обратно.Общо взето, Тиквите мислят само как да крадат, не да решават проблеми.
Ковачки има разрешение да гори 1 милион тона буkлуци на година.София е в котловина и зимно време и при южен вятър, смрадтa от Перник идва в София.Пенеже зимата е влажно, частиците стоят повече във въздуха, преди да паднат на земята (омагьосан кръг, щото улиците не се мият).От печките и МПС, замърсяванията са по-малко.Естествено, марионетката Фандък, ще Ви къпе с лъжи до утре.Тиквите нямат топки да забранят печките на твърдо гориво.Нито да вкарат хибридни автобуси.
Само оптимизация на светофарите може с 20% да отпуши трафика и да намали автомобилното замърсяване. С Търгни Спри Тръгни Спри ще е ***.
Няма ли да измият улиците? В момента цялата гадост от въздуха е прилепнала върху асфалт, бюрдюри и тротоари. Трафикът като се засили и всичко това отново ще е във въздуха. Ако измият тази мазна лепкава гадост със сигурност ще помогнат на замърсяването.
До Трудовакъ до BagyraСтолицата е вампир, изстисква младите от цялата страна, ресурсите и данъците и произвежда... отпадъци. Единствено бомби с *** ще оправят работата при вас. София НЕ е България и слава богу за това. Вашите претенции и арогантност са със точно нулева подплата. Всички велики българи са със корени извън София.
Прав си, това е самата истина. В София пребивават близо 1 млн. излишни хора, за които града не е предвиден и не е разчетен. Преди имаше комбинат "Кремиковци", сега го няма, но замърсяването е в пъти увеличено спрямо "социалистическото". Когато излишните хора се разселят що - годе равномерно из страната или се върнат от там, откъдето са дошли, проблемите пропорционално ще се решат. В Люксембург през тази година се предвижда целия обществен транспорт да стане безплатен, без 1 класа във влака...
На София не й трябвал планът на Париж за чист въздух