36

Анонимен

преди 4 години

nedouchenite kato tozi bulsekspert slagat vsichko v edin kup oboriste...dobre uchenite hora slagat vsiako nesto v otdelno chekmedje, shkaf, etajerka, koridor, staia s otdelen nadpis i otdelen tochen adres i imena na poluchatelia...ako e top bg expert, moje bi da znae pone kolko peshehodni pateki ima v negovia kvartal po mestojiveene i mestorabota?...:-)

35

Въпрос

преди 4 години

За това което не си е свършила работата с пътищата, организация на движението и контрола, ще го прехвърлят на застрахователното лоби , то да печели.Всички застрахователни компании са частни. Извършват нарушение по законите на държавата и си плащаш. От къде на къде частния застраховател ще ми пипа личните данни и ще разполага с информация за всеки един гражданин??? На това отгоре ще си добавя глоба без да издаде документ за санкцията... и на като за капак, при 300 лв премия сега 15% ком .

34

Ха-ха

преди 4 години

Като никога ще се съглася със "специалиста" от този измислен институт. Маркировката е ужасна, и то по натоварени пътища. Като няма пари за асфалт поне за боя да намерят

33

666

преди 4 години

До Анонимен Точно ускорителна лента е, не спираш, а ускоровяш, подаваш ляв мигач и движещите се по цариградско трябва да ти направят път. Нито тези, които излизат от локалните не ускоряват достатъчно, нито тези, които се движат по булеварда дават път на другите.

32

коко

преди 4 години

До А осветлението?Ако има нормалнасветлоотразителна маркировка, както и поставени светлоотразители от двете страни на платното, не е нужно да имаш лампи. :)

31

А осветлението?

преди 4 години

Маркировката еди -дойди, ами осветлението, където по цялата магистрала в северна България (разбирай -70 км от София към Велико търново) 1 (една) лампа няма!!!Само по бензиностанциите и под светлините на тировете можеш да разбереш дали влизаш в завой или излизаш от храстите!!! Сигурно отговорните си пишат не само разходи за осветление (кВч /ежемесечно), но и ремонт на лампи и инфраструктура - СЛАААДКААА ДАЛА.ВЕРА виждам тукаааа?!!!!Как не ги е срам, в Гърция по второстепенните пътища има лампи

30

Анонимен

преди 4 години

Nali imate asker, piloti, moriaci, trudovaci, kadeti, specialni brigadiri, futbolisti, malaki, ...

29

Анонимен

преди 4 години

Kmetovete i obstinskite savetnici, agentite v dans i nso, arhitektite, generalite za voenni boini uchenia, sadiite i prokurorite v rbg hepten kioravi i gluhi li gi izbirate?!

28

haha

преди 4 години

за маркировка трябва и асфалт, който по неведоми пътища липсва по голяма част от междуградските имеждуселските пътища, но за сметка на това имаме много хубава маркировка и знаци за винетка.

27

Анонимен

преди 4 години

Абе то и с маркировка правила няма! Защото нямаме закони..В чужбина всички са агънца...

26

Анонимен

преди 4 години

Най- големия проблем на тая държава е липсата на контрол на институцийте и хората да си вършат работата, както трябва, затова поне милион от тия дето избягаха, никога няма да се върнат, а контрол няма, защото разграбването от властимащите продължава.

25

Анонимен

преди 4 години

В София е масова практика, ако влизаш странично в голям булевард, след няколко метра да се забиеш в буслента и на практика единственият избор е кое нарушение да направиш - дали да караш известно време в буслента, докато успееш да се престроиш вляво или директно от страничния вход да пресечен непрекъснатата линия и да се престроиш вляво. Ако караш по правилата и спреш докато се отвори пролука, шансът да излезеш на булеварда клони към нула през деня.

24

Анонимен

преди 4 години

Много маркировки пречат, а не помагат. Примерно Цариградско шосе в София. Където има страничен вход към шосето са наблъскали една дълга непрекъсната линия, уж за ускоряване, после няколко метра, в които трябва да успееш да се престроиш вляво, следвани от спирка и изход от шосето, а после има и буслента. Ако спазват правилата, трябва да спреш и да чакаш, вместо да ускори. което е безумие. Затова хората масово преминават в нарушение през непрекъснатата линия, където е по-безопасно, а един тук се

23

Бакардито

преди 4 години

Тука е направо Жунгла, каква пустиня?

22

Дас ис фанта

преди 4 години

Това милиционерче, допреди не дълго време говореше за превъзпитание на шофьорите и за изключителната вина на шофьорите. Сега му били виновни маркировките. Утре може да се сети, че пътя и кондицията на пътя също са виновни. Ама нали е ректорче на Институт, трябва някой друг да му го каже, за ад се сети той. Така да краде идеи становища, за които още преди година и половина една друга организация биеше тъпана, докато това милиционерче обвиняваше шофьорите - това е наглост и милиционерско безочие

21

Имигранта

преди 4 години

Бях чул преди време,че се слага евтина боя и затова държи по няма и година.На улицата на която живея в Лондон.Маркировката от 5 год не е мръднала дори със сантиметър.Колко сме смешни в България,крадем от маркировка....

20

Анонимен

преди 4 години

Калинките на ГЕРБ преливат от акъл.....

19

Псевдоексперт.

преди 4 години

Ами да се назначават кантонери, отговарящи за определен участък от пътя и поддръжката му, като в железниците. Работа за 4-5000 души. Системата " Бонус-небонус" е едно голямо нищо - в BG се застраховат МПС-тата, а не шофьорите.

18

Анонимен

преди 4 години

Е как да има маркировка, като няма хасфалт?!?

17

Анонимен

преди 4 години

Важното е че сме стабилни като коч на лед, фаровете да блещят по пладне и на ушеф да се купят петстин коньови патрулки.