nedouchenite kato tozi bulsekspert slagat vsichko v edin kup oboriste...dobre uchenite hora slagat vsiako nesto v otdelno chekmedje, shkaf, etajerka, koridor, staia s otdelen nadpis i otdelen tochen adres i imena na poluchatelia...ako e top bg expert, moje bi da znae pone kolko peshehodni pateki ima v negovia kvartal po mestojiveene i mestorabota?...:-)
За това което не си е свършила работата с пътищата, организация на движението и контрола, ще го прехвърлят на застрахователното лоби , то да печели.Всички застрахователни компании са частни. Извършват нарушение по законите на държавата и си плащаш. От къде на къде частния застраховател ще ми пипа личните данни и ще разполага с информация за всеки един гражданин??? На това отгоре ще си добавя глоба без да издаде документ за санкцията... и на като за капак, при 300 лв премия сега 15% ком .
Като никога ще се съглася със "специалиста" от този измислен институт. Маркировката е ужасна, и то по натоварени пътища. Като няма пари за асфалт поне за боя да намерят
До Анонимен Точно ускорителна лента е, не спираш, а ускоровяш, подаваш ляв мигач и движещите се по цариградско трябва да ти направят път. Нито тези, които излизат от локалните не ускоряват достатъчно, нито тези, които се движат по булеварда дават път на другите.
До А осветлението?Ако има нормалнасветлоотразителна маркировка, както и поставени светлоотразители от двете страни на платното, не е нужно да имаш лампи. :)
Маркировката еди -дойди, ами осветлението, където по цялата магистрала в северна България (разбирай -70 км от София към Велико търново) 1 (една) лампа няма!!!Само по бензиностанциите и под светлините на тировете можеш да разбереш дали влизаш в завой или излизаш от храстите!!! Сигурно отговорните си пишат не само разходи за осветление (кВч /ежемесечно), но и ремонт на лампи и инфраструктура - СЛАААДКААА ДАЛА.ВЕРА виждам тукаааа?!!!!Как не ги е срам, в Гърция по второстепенните пътища има лампи
Nali imate asker, piloti, moriaci, trudovaci, kadeti, specialni brigadiri, futbolisti, malaki, ...
Kmetovete i obstinskite savetnici, agentite v dans i nso, arhitektite, generalite za voenni boini uchenia, sadiite i prokurorite v rbg hepten kioravi i gluhi li gi izbirate?!
за маркировка трябва и асфалт, който по неведоми пътища липсва по голяма част от междуградските имеждуселските пътища, но за сметка на това имаме много хубава маркировка и знаци за винетка.
Най- големия проблем на тая държава е липсата на контрол на институцийте и хората да си вършат работата, както трябва, затова поне милион от тия дето избягаха, никога няма да се върнат, а контрол няма, защото разграбването от властимащите продължава.
В София е масова практика, ако влизаш странично в голям булевард, след няколко метра да се забиеш в буслента и на практика единственият избор е кое нарушение да направиш - дали да караш известно време в буслента, докато успееш да се престроиш вляво или директно от страничния вход да пресечен непрекъснатата линия и да се престроиш вляво. Ако караш по правилата и спреш докато се отвори пролука, шансът да излезеш на булеварда клони към нула през деня.
Много маркировки пречат, а не помагат. Примерно Цариградско шосе в София. Където има страничен вход към шосето са наблъскали една дълга непрекъсната линия, уж за ускоряване, после няколко метра, в които трябва да успееш да се престроиш вляво, следвани от спирка и изход от шосето, а после има и буслента. Ако спазват правилата, трябва да спреш и да чакаш, вместо да ускори. което е безумие. Затова хората масово преминават в нарушение през непрекъснатата линия, където е по-безопасно, а един тук се
Това милиционерче, допреди не дълго време говореше за превъзпитание на шофьорите и за изключителната вина на шофьорите. Сега му били виновни маркировките. Утре може да се сети, че пътя и кондицията на пътя също са виновни. Ама нали е ректорче на Институт, трябва някой друг да му го каже, за ад се сети той. Така да краде идеи становища, за които още преди година и половина една друга организация биеше тъпана, докато това милиционерче обвиняваше шофьорите - това е наглост и милиционерско безочие
Бях чул преди време,че се слага евтина боя и затова държи по няма и година.На улицата на която живея в Лондон.Маркировката от 5 год не е мръднала дори със сантиметър.Колко сме смешни в България,крадем от маркировка....
Ами да се назначават кантонери, отговарящи за определен участък от пътя и поддръжката му, като в железниците. Работа за 4-5000 души. Системата " Бонус-небонус" е едно голямо нищо - в BG се застраховат МПС-тата, а не шофьорите.
Важното е че сме стабилни като коч на лед, фаровете да блещят по пладне и на ушеф да се купят петстин коньови патрулки.
Пътната маркировка у нас - като в пустиня: Там правила няма!