44

Натопорчев

преди 4 години

Хахаха... И след една година пак ремонт, защото всичко е ремонтиран е с лошо качество...!Баща ми преди да се пенсионира, работеше дълги години в пътното на Благоевград. Идваше си вкъщи псува, каква шиб... на работа са свършили, и как всичко ще се разбие при първият дъжд, и шефовете не им дреме на оная работа! Кражби всеки божи ден, няма кой да контролира...

43

Анонимен

преди 4 години

Стига с тия пари от Брюксел ,това са парите от членския ни внос които Брюксел връща тук като ,,еврофондове'' , Брюксел не обича да дава ,а обича да взема !

42

Анонимен

преди 4 години

Ремонтирани били 290 километра от 10435 втрокласни и третокласни пътища. Леле-е-е-е колко много ...

41

оптимист

преди 4 години

До некой - не така Песимистично! След още 33 години членство в ЕС - ще успеем да закърпим цялата второкласна и третокласна пътна мрежа!

40

Анонимен

преди 4 години

А Североизточна и Северна България кога? Там е люлката на Българската цивилизация - Добруджа, Плиска, Преслав, Търново, Варна, Каварна!За протокола родом съм от София, но стига се наливат пари само в София, Банско, Бургас, Пловдив, Стара Загора! И хората в Западна БГ са супер неприятни.

39

некой

преди 4 години

Браво Брюксел! Браво ЕС! При пътна мережа от 10435км (II и III клас) 290 километра са 2,78%! Народа тъне в разкош... Но пък едни 255 Милиона са добре 'усвоени' от едни наши хора! Излиза че километър ремонт излиза по Милион лева почти!!! Всички сме ги виждали тези 'ремонти'. То и в краденето трябва да има някаква мярка, ама не и за Герберите явно.

38

Анонимен

преди 4 години

стига с тази Струма, кой я ползва, едни има няма 250х добре платени българи основно живеещи в Сф да ходят на море лятото или до Банско зимата. Там тирове са 1/10 от трафика.

37

минувач

преди 4 години

Значи ако бяха наели онази бригада дето строи по 5 километра тръбопровод на ден(!) да прави ремонтите (които са много по лесни от 'тръбопровод') сигурно щяха по 15 километра на ден да правят! Това щяха да бъдат 5500 километра, а ан някакви мижави 290...

36

BMS

преди 4 години

като направите сметка на глава от населението....Германия 83000000...България 7000000 ще разберете кой плаща .Брюксел или самите Българи.

35

Анонимен

преди 4 години

явно и онези в ЕС са балъц.и щом не предприемат мищо срещу измамите в Бг и наливат пари. Или просто така косвено си финансират избраниците.

34

Слънчарски

преди 4 години

Вярно, сега имаме нови магистрали, особено Струма, която се очаква да е поне 600 милиона, но това е за следващите 5 години или по 120 на година. Дори и с колите и камерите пак се губят около 100 милиона. И освен това имаме повече полицаи на всеки 100 хил. души отколкото Германия, а ефективността им е почти нулева.

33

Слънчарски

преди 4 години

Между другото в момента проверих, че имаме около 24 000 служители в МВР. При средна работна заплата за страната от 1300 лева, това прави по малко повече от 31 милиона на месец или 374 400 000 лева на година. Което е и общия приход от винетките. Не знам колко е прихода от данък МПС, но вероятно е около същото число, защото имаме предимно по-стари коли, а за тях се плаща повече. Значи къде отива тоя четвърт милиард, ако ремонтираме пътищата само с пари от ЕС? А парите от глобите?

32

отвратитИлно

преди 4 години

С пари от Брюксел и от България се построиха къщи за гости , огромни хотели ,частни фирми, имоти в чужбина,офшорни сметки и палати по 700 кв м в Симеоново,Бояна и Драгалевци !а магистралата е коларски път

31

BMS

преди 4 години

таксата за членство в ЕС кой я плаща?

30

Анонимен

преди 4 години

АКО НЕ Е БРЮКСЕЛ, БЪЛГАРИЯ ЗАГИНА.

29

Анонимен

преди 4 години

Хайде сега Ганчовците които се фукат, че най-големите майстори били българи и най-умните хора били българи.... т.е. най-големите умници-майстори, направете една бърза сметка за останалите прoсти хора като мен, кажете като сте такива умни майстори, колко километра пътища бихте могли вие майсторите да построите с 255 млн лева?

28

Анонимен

преди 4 години

Като гледам пъня Русе В.Търново виждам голямата "рехабилитация" орязани десетгодишните дракалаци от които път почти нямаше и това е!

27

мастор

преди 4 години

С теракота щяхме да го налепим тез километри

26

Анонимен

преди 4 години

Значи почти по милион на километър.Скъпо Борисов,скъпооо...

25

Анонимен

преди 4 години

А защо дезинфекцията при влизане във България се прави от частна фирма ? Няма ли кой да каже стоп на тази Голяма далавера.