45

Петър Янчев:

преди 4 години

А при -10 как ли ще се чувстват.

44

Бат Стеф

преди 4 години

От кога Тесла станаха хибриди? Има неграмотно пренасяне на информация.

43

К. К.

преди 4 години

Пробег на хибриден автомобил с батерия 13.5 квт(личен опит) - по каталог - 52 км. В реални условия - лятото-35-40 км., зимата(в момента)-25-30 км. Пробег на Тесла 3 с най-голямата батерия - при скорост 150 км/ч. - под 300 км, при скорост 200 км/ч. - 150-160 км. Клипчета от Германия в Ютюб има достатъчно... Рано, много е рано за електричките. За градско САМО може би да... Но с тях не можеш да преследваш престъпници - след 100 км. на магистралата оставаш без ток...

42

Един

преди 4 години

В началото на статията става въпрос за електрически автомобили. В края на статията, въпросните автомобили някак си се превръщат в хибридни!Те това е новина...

41

Имали значение

преди 4 години

Аз си помислих че батериите падат на земята

40

ТЕСЛА ХИБРИД

преди 4 години

Някой виждал.ли е?

39

Малко факти

преди 4 години

Първо ТЕЦ-овете у нас са предимно на природен газ, второ имат очистващи инсталации (за разлика от вашите ауспуси), а токът се явява "вторичен" продукт.Трето пряката вреда от петролни коли се сумира с вредата от добив, транспорт, рафиниране и дистрибуция на петрола, което сумарно ги прави 3-5 пъти по-замърсяващи от ел. кола, зареждана от ТЕЦ. Проверим факт!Една рафинерия *** ток на половин електроцентрала. Вие ли ше ми говорите за екология, лаици с 20-годишни коли без катализатор?!

38

Ембата

преди 4 години

40 коментара от хора не сядали зад волана на електромагнитна резачка. Моята служебна е джипче на ток 204 коня. 60 киловатчаса батерия. Посмъртно не можем да я разредим с колегата за двойна дневна смяна с 16 часа каране. Към 300 км градско минаваме и остават 80. Спрях и да юркам толкова след 2 фиша по 400 лева но пак на светофарите до 60 й паля гумите, след което комплексарите ме минават със 100, задето съм ги издухал. Случва се докато ме изпреварват с рев, да настъпя и пак да ги направя на точка

37

Hoho

преди 4 години

Е, има и плъг-ин хибриди. А пък тези *** белгийците , да ползват хибридите през смяна. Иначе, няма дизел или бензин, който да бие ел. . мотора по ускорение и бързина в градски условия

36

Анонимен

преди 4 години

Бенза си е бенз!Точка!

35

бравос

преди 4 години

225 полицейски автомобила в град ..с 250 000 жители.То май в Пловдив,Русе , Варна и Бургас взети заедно има по-малко.

34

Анонимен

преди 4 години

Не разбирам нещо. Хибридните автомобили имат и мотор който служи за зареждане на батерията и/или задвижване на ходовата част. Как нямали време да се зареждат батериите? Нали точно за това са хибридни за да не е необходимо да се зареждат батериите само от мрежата!И Тесла не са хибридни коли, а електрически. Като превеждате откраднати статии, поне превеждайте както трябва.

33

Анонимен

преди 4 години

Електрокара става само за семеен градски автомобил.

32

Анонимен

преди 4 години

Абе казах им аз че ше дойдат на моя ама те йок. Да не би предишните които са живяли преди нас да са били по глупави че са останали на бензин и дизел. Сигурно не са могли да направят електрокари ли. Ама са разбрали че електрокара нестава.

31

Анонимен

преди 4 години

Електрическите коли са идеални за българския полицай - почти не се карат - само от полицейското управление до "засадата" и обратно.

30

Мартин

преди 4 години

Естествено, че не знае. Пълни селяни.

29

Анонимен

преди 4 години

Аз не знам хибриден модел на теста, всички са чисти електрички. Може би авторът не знае какво е хибриден и електрически автомобил? Хибридът не е нужно да го зареждаш, това прави бензиновият му двигател.

28

Истина

преди 4 години

след 10 години пак ще плачете за дизелите и ще се молите за такива... рано им е за електрическите. Когато измислят нови батерии и студен синтез, тогава ще си говорим за тяхното време

27

опетков

преди 4 години

До Анонимен16 Назад си с информацията. Вече има ел. трактори. Сигурно и комбайни ще се пръкнат.

26

опетков

преди 4 години

До Анонимен Няма връщане назад. Песента на дизела е изпята.