Ами компанията е от руската част на Казахстан и пилотите най-вероятно са руски етнически те лета. И случаят се дължи най-вероятно на руското "авось".
До Анонимен 9Къде тук буташ "руските телета"? Гo**ьо, казахстанска авиолиния, холандски самолет с британски мотори и изведнъж - ти с твоите два пръста чело и уста като ....селски дъсчен, само че!Днес гледах "Разследване на самолетни катастрофи" по Ntnl. Geo. Гледай ги и ти!
До Сата НАТОИма самолети с изключително лоша противообледенителна система. ATR-72 например.Но тук подозрението пада върху Ролс-Ройсовите двигатели. Всъщност, рано е да се говори - нека комисията си каже думата!
Един от оцелелите казва, че излизайки от аварийния изход на крилото, всички са падали, защото крилото е било покрито с лед. По принцип почти всички инциденти при излитане през зимата са вследствие на обледеняване. Не знам как не се научиха тия хора, че от диайсинг не се пести.
Паднал е вследствие на обледеняване. Или не са го напръскали преди полета, или са го напръскали с някакъв б0кл ук, или са се забавили и диайсинг агента е изветрял. Иначе условията са били повече от идеални за такъв инцидент - минус 12 градуса, дебела мъгла и ранен полет, при който самолетът е премръзнал цялата нощ.
Какъв ужас бе, те тънко са минали. Можеше да изгинат сички, самолетът при излитането е пълен с гориво.
Очаквам тук-във форума до един час да се разгадае причината и следсвието ще е изчерпателно до последната подробност.Имаме сериозни авиоспециалисти със сраж в NTSB ,които ще разнищят случая и ще заключат компетентно ! Само да се освободят от статията за Перник и водата,защото те са и хидроинжинери и политолози !
Стар самолет за който не се произвеждат нови части от десетилетия ...Одавна е трябвало да бъде спрян от полети Цяло чудо е че е летял толкова дълго
Повреда или пилотска грешка – причината за ужаса край Алмати