13

ФАКТ

преди 4 години

Винаги ще има такива като теб ...

12

Анонимен

преди 4 години

Боинг 737 мах си е перфектен самолет.Цялата кампания срещу него е една диверсия, просто свалиха два самолета и го обявиха за техническа повреда. Самолетът преди това летя три години без никакви проблеми.

11

Анонимен

преди 4 години

До ЮСА тудейДа, бе! Недоразумение, но затова пък -рекордно скъп! Руснаците ще се упражняват по него като на състезание "стрелба по панички".

10

До it spec

преди 4 години

Предпочитам ербъс но това с летящите дървета е изключително крайно.Факт е, че двата големи производители имат почти еднакъв дял.Боинг към момента са доставили повече машини от новите модели.В исторически план пък да не говорим. Статистически е нормално да има повече произшествия защото Боинг са повече по света.Но основно става дума за поддръжка на машините и подготовка на екипажите.КЛМ един от най-уважваните превозвачи мина изцяло на Боинг те аварии нямат.Това с 737 разбира се е свинщина

9

Анонимен

преди 4 години

Повечето Казахстански авиокомпании бяха в четен списък поради изключително ниско качество на поддръжка на самолетите. Само Аер Астана беше що годе нормална, но и там е пълен цирк. И в Казахстан цари брутална корупция!

8

Анонимен

преди 4 години

Към момента няма данни за пострадали българи, но ако сте ранен, в безсъзнание, в кома и се почувствате бг гражданин, можете да се свържете с посолството ни в Казахстан.

7

IT-спец

преди 4 години

До ЮСА тудейза тва проблеми със Макс самолетите на Боинг, на скоро откриха и още проблеми с предходните модели на Макс, Аирбъс по статистики имат по малко катастрофи от колкото летящите дървета от ЮСА....

6

До анонимен

преди 4 години

Не се втелявайте толкова. Фокер произвеждаха до края на 90те и то именно ф 70/100 моделите.Аустриан имаше сериозен флот от Фокер 70/100 до към 2015, когато го продаде.Огромната Делта еъруейс до скоро ползваше мд 80, които наистина са на по 30 г. Какво да кажем за стотиците дц3/4 на по 70-80г използвани в Аляска и Канада.В гражданската авиация годините не са толкова важни, а поддръжката.

5

Анонимен

преди 4 години

Майко мила та Fokker несъществуват като компания над 30 години нито се произвеждат резерни части за тях ..Цяло чудо е че изобщо е летял толкова дълго ...Дано поне няма повече жертви

4

шматка

преди 4 години

Ина жина каза

3

ЮСА тудей

преди 4 години

Ф-35 >всички.Най-добрите самолети са мейд ин ЮСА.

2

До Анонимен 1

преди 4 години

Компанията фалира защто не можа да издържи на конкуренцията, иначе Fokker са добри самолети, но се иска ПОДДРЪЖКА!

1

Анонимен

преди 4 години

Те Фокер ако бяха читави самолети нямаше да фалира компанията...