Валентине, и как при кацане се ползва пълен форсаж на двигателите ве? Ти пилотирал ли си самолет някога?Иначе за онова което си прав е че излитането и кацането са най-критичните моменти от полета.
До РадарИзлъчванията вече са повредили мозъка ти! Бе-е-егай по-далеч от радарите! Теб виче и микровълнова печка ще те довърши!
Самолетни катастрофи ставали все по рядко .Самолетите ставали все по безопасни ;) Аз кат гледам май преди ги правиха по здрави .Като ги оптимизират яко и почват да падат .
Катастрофи със самолети стават и ще продължават да се случват предимно при излитане и кацане.Причината е проста.В тези две части от полета се използва пълната мощност на двигателите във форсажен режим.Скрития проблем за който е "политически некоректно" да се говори и пише е,че мощнотта на самолетите изкуствено се ограничава от екологични норми и режими за икономия на гориво.
мъртвите!Празници са ,хубаво е да забравим така характерните ни по природа злоба и черногледство!За 10 дни бъдете хора !
То тука не останаха почти, оцелели българи, те в Казахстан търсят.Освен "дипломатите" в посолството, едва ли има други бг граждани наоколо.
само каква радост обзе коментиращи ,че са загинали хора. Това е *** на нация или просто форум където се подвизават неудачници, ***?
до българиносвен 1 *** се намери още един. новините за българи естествено по на запад - то в САЩ източеха карти, то в германия изнасилили или пребили някой.
В толкова голямо поле да нацелиш единствената плевня в него се изисква майсторство и силни питиета.
Жертвите на самолетната катастрофа вече 14, няма българи