Шофирането в днешните условия изисква една интелигентност, която много от съвременните българи просто не притежават. Не трябва да си гении, но все пак се иска някаква когнитивна способност.
Българин и шофиране е като пингвин и философия-несъвместими неща. Не случайно жертвите са в пъти повече от нормалните държави. И не е само от лошите пътища и таратайките.
До АнонименНяма правило, гледаш да караш на такава дистанция от този пред теб, че да имаш време да реагираш ако спре. И естествено пускаш да свети всичко което може. п.п. Миналата година в една много гъста мъгла на магистралата посред нощ имаше полицейски коли които бяха с пуснати буркани и се виждаха много от далече. Та тия полицейски коли водеха колоната и не даваха никой да ги изпревари и като се събрахме много дълга колона няколко от полицейските коли се намърдаха и между нас
От 40 години съм по пътищата в Бг и чужбина. Нагледал съм се на безмозъчни тва, ри и в чужбина и в Бг. В мъгла много тва, ри незнат че се кара със скорост с която да могат да спрат в зоната на видимост. Също така в мъгла и паднал скреж през ноща се получава ледена коричка по асвалта или така нареченият чере, н лед. При опит да се спре със спирачките се получава завъртане и премятане. Това учили се в школите или само се имитира дейност.
Как е правилно да се кара в мъгла на магистрала в България? Ако намалиш скоростта, тези зад теб ще те ударят. Ако не намалиш, ще се удариш в тези пред теб. С колко карате през гъста мъгла на магистралата? Как е правилото?
хахаха, повишено внимание и съобразена скорост- това са неща които са чужди за бг-самоубииците.
Мъгла на "Тракия" и ПТП, движението се отклонява