23

Грета

преди 4 години

Еко-електро зблудата ще се плати от всички които вярват в нея

22

БАЙ ХОЙ

преди 4 години

СЛАВА НА ГЕРБ ! - ЩЕ ГО ИЗТРИЕТЕ ЛИ ? / АЙДЕ ПАК ДА ПИТАМ ::: КАК ВИЖДАТЕ 100'000 ЕЛЕКТРОКАРА ПО 100Кв НА ЗАРЯД В ЕДНА ВЕЧЕР В ЕДИН НЕГОЛЯМ ГРАД !!!!

21

Анонимен

преди 4 години

това е не е истина,аз си карам ел колело от доста време и капацитета пада с 10-12% на година,де са тея батерии с 2-3% да си купя

20

До 15

преди 4 години

И къде видя липса на смог, след като има племена, които се отопляват чрез горене на гуми и ***?

19

Анонимен

преди 4 години

Карам си голфчето на газчица и не ми дреме за живота на батериите на електромобилите.

18

man

преди 4 години

Хубаво, но не ми се дават 70К+ ьа читава електричка

17

Анонимен

преди 4 години

С една дума искат да кажат че електрокара ще си виси на контакта като смартфона. С тези самозапалващи се електрокари скоро няма да имат много клиенти. В Ютуб е пълно с електрокари на които батериите гърмят в гаражите. Последният случай е преди месец. Катастрофа при която батерията гръмва и от автомобила остана само арматурата. Най фрапиращото е че никой не го иска електрокара за да го рециклиране. Немеца ще плаща докато е жив че изгорялият му автомобил ще стои на улицата.

16

Анонимен

преди 4 години

Нещо не ме кефят тия електрокари.Ако се самозапали батерийката както колата е в гаража изгоре колата гаража и целата къща недай боже и ние да спим в къщата.

15

Анонимен

преди 4 години

Освен това сме още в зората на автомобилните батерии. До няколко години технологиите ще са доста по-напред и ще има по-добри и по-евтини батерии. Към момента вече се инвестират милиарди в тези технологии.

14

Анонимен

преди 4 години

При електрическите автомоболи се пести страшно много, не само от по-високото КПД, но и от ремонти, чаркове и консумативи. В този смисъл стареенето на батерията се компенсира. Освен това на градско и със стара батерия се кара, а има много хора, които карат само градско. Т.е. старата батерия ще може да се продаде и да се инвестира в новата. Да не че говорим липсата на смог ще се изплаща в здраве и в спестени пари за здраве.

13

Анонимен

преди 4 години

Не знам, но ми се струва, че автомобилите се превърнаха в превозни батерии. Тази "революция" трябваше да започне през 70-те. Сега се завъртяха други интереси. Скоро всичко ще е толкова виртуално, че хората ще живеят в капсулирана среда, контролирана от когото трябва.

12

Анонимен

преди 4 години

Интересно - всички мерят живота на батерията в цикли, а не в години...Ако вземем обявения пробег от 500км и го смъкнем на реалните 350км, умножим по 800 цикъла(среден живот на литийката), получаваме един приличен пробег от 280 000км, докато даде фира батерийката. Ако не я тормозите де.Иначе на години - литйката я зареди между 40% и 60%, удари я на -40С... и след 50 години ще си е запазена, все едно е нова. То и затова не се мери в години.

11

.....

преди 4 години

Жигулито изтика 40+ години и многостотин хиляди километра.......,ако беше с батерия излиза, че щеше да е с отрицателен капацитет.

10

Анонимен

преди 4 години

Това е бъга на капитализма. Никой няма интерес да произвежда вечни продукти, защото бързо ще фалира. При ел. колите почти няма механика, и ако ги направят и с вечни батерии, ще фалират сума ти сервизи и бизнеси. После безработица, хора без дохофи, по-малко данъци, по-малко хора, способни да си купуват коли...порочен кръг.Капитализмът ще отмре, само ако стане някаква много сериозен природе катаклизъм, който да ни върне в първи клас и да се сетим, че имаме само една планета...засега.

9

anon

преди 4 години

мислете го така - лятото една електричка минава 7км средно с 1 киловатчас което е 20 стотинки грубо... през зимата- 4 км на киловатчас. всяка година капацитета на батерията пада 2-3 процента. единствения консуматив е гуми. спирачките изкарват по 150к км защото не се ползват. всеки да си прави сметката

8

Анонимен

преди 4 години

естествено, че ще го надживее! ще стоят с години, докато не се намери кой да ги рециклира!

7

men

преди 4 години

"на вярно" некакво съкращение на абсолютно невероятно ли е? на всички ни е ясно цирковете с климата, зелената енергия, замърсяването и т.н. на къде бият обаче нищо не предприемаме против опита да ни върнат в тъмните векове, не само икономически но и социално. скоро ще ни забранят да имаме лични автомобили ако не са подписани от елон и от ауспуха не излиза миризма на амброзия. а батериите ще ги "рециклират" в новите частни хранилища за радиоактивни отпадъци на порко и ко еоод. ако не се вдигнем скоро, цената която децата ни ще платят ще е космическа.

6

Резил

преди 4 години

Пълни Таша-ци бетерия вечна няма голяма набутвация като детските колички.

5

Анонимен

преди 4 години

Тия искат само да купуваме и да сменяме. През комунизма чакаш за кола 10 - 15 години, купуваш и я поддържаш до живот което е правилно. В Куба още карат коли от 50те и не се оплакват.

4

Чочо

преди 4 години

Абе на български си се казва "акумулатори"!