Те и на завоя по ул.Богатица от бул. Арсеналски чакат да сгазят първо някое дете от училищата в района и после ще го оправят да дава червено, когато пешеходния светофар е зелен.
Не виждам допълнително обезопасяеане. Там по принцип нещата са сбъркани, което е типично за Калинките на ГЕРБ.
2000 акта за 1 ден, но да си изпълняваш задълженията и да си контролен орган не е като да люпиш семки на хранилката скрит като партизанин в храстите зад една камера! Държавните институции само констатират, няма превантивност! 1 пешеходна пътека в България няма която да е осветена като хората! Абе тотална анархия от всички страни и от всички участници в движението и организацията!
Почти всички градове в България вечер са като средновековието, някакви газени лампи мъждукат и шанса да видиш пешеходец облечен в тъмни дрехи клони към нула. Всичко е разграден двор и масата от пешеходци пресичат където им падне! В същото време повече от половината МПС-та се управляват от джигити които карат с 90км/ч в града и нямат никакво време за реакция! Като се добави и пияните и дрогирани картинката става покъртителна! Във всеки град има поне 3 места на които ако застане КАТ ще напишат
Добре де , нали злополуката не беше станала на пешеходната пътека ? Нещо не се връзва и нещо се потулва ... И защо трябваше да загине детето , че да се обезопасява това място ? И защо от никоя институция не се търси отговорност !?
Отговорните институции ВИНАГИ вървят след събитията. Сега ще обезопасят това място на булеварда и ще чакат да се случи нещо лошо на другите места, та да обезопасят и там.
На тая възраст много добре знаят как се пресича. А ако не знаят, редно е родителите да им обяснят. В крайна сметка не става въпрос за току що проходило детенце.
95% от автомобилите преминават булеварда пред нас с превишена скорост. На всеки 10 минути минава поне един "тунингован" 20 годишен автомобил поне с 80 км./ч. А през лятото през 5 минути "излитат" пистови мотори, модел 90-те.КАТ - нямаКамери - нямаПълна анархия, за да не протестира ***, че живеел в полицейска държава.
Т.нар. "институт за пътна безопасност" е НПО и не е звено от държавна или общинска структура. Просто са се събрали едни хора и са си регистрирали сдружение с наименованието институт. Тяхното мнение е задължаващо точно колкото моето, твоето и на всеки отделен човек.
""През 2017 година е подаден сигнал за пешеходната пътека на булевард "Никола Вапцаров" след като друго дете е пострадало там, но от общината решили, че изграждането на пасарелка е финансово неоправдано""Типичен пример за неолиберастия.Живота на едно е без значение пред някаква сума
До Русия///"Колко подлеза в БГ не работят?"Ами много,а и голяма част,от тези ,които работят са в мизерно състояние.Най-мизерният е транспортният на НДК.Той е като предверия към дълбините на подземния свят
Много пъти съм казвал - ще дойде ден да замазвате зебрите, дето ги наплескахте под път и над път само с популистки цели. Но вече ще има много виещи с черни забрадки покрай тях.
Според общината, изграждането на пасарелка било финансово необосновано. Искам да знам, кога изграждането на такова съоръжение има финансова обосновка? Билети за преминаване ли се купуват. Явно с тези комкаскети толкова. И то не защото не може повече, а те толкова си могат.
Няма никаква дупка в мантинелата, има си съвсем нормален проход, това е пешеходен светофар през разделителната ивица на булеварда.
Ами щом от общината решили, че изграждането на пасарелка е финансово неоправдано, сега е редно половин милион на семейството на загиналото дете, че следващ път, когато им подадат сигнал да реагират а не да си чоплят съдържимото в носа, да го правят на топка и да го хвърлят на земята. И ето - дали подлез, дали надлез ... вече е късно, но това е единствения начин за регулиране на нещата. Разбира се и с поемане на отговорност от виновните.
А името на шофьора УБИЕЦ, ще го кажете ли, четири дни след трагедията?Или е от "нашите" ребята?
След трагедията: Обезопасиха пешеходната пътека на бул. "Вапцаров"