50

Богдан Евгениев

преди 4 години

Защо никой не казва, че след 40 години вече няма да има нефт? Нямаме време за действие! Кога ще се развият всички технологии, необходими да заместят петрола? Самолети, кораби, автомобили? Асфалт, стоки за бита?Или се чака да свършат световните запаси и да стане невиждана криза, вероятно водеща до голяма война и края на човечеството в този му вид?

49

Анонимен

преди 4 години

До К. К.Зависи от електричката. Теслите конкретно почват от пробег на 400 км. Ако се бръкнеш повече стигат до 500 и нещо. Разни там Волтове, Болтове и тн, се въртят около 300.Правиш си сметката.

48

К. К.

преди 4 години

Некой да каже колко е пробегът на електричката, ако я подкараш със 150-160 км/ч по магистралата? Може ли да мине 200 км?

47

практика мислител

преди 4 години

До Богдан Евгениевза да същестува зелена икономика е необходима кафява икономика

46

Богдан Евгениев

преди 4 години

Хората със собствени къщи няма да имат никакъв проблем, в смисъл, че няма да зависят от корумпирани кметици и кметове - могат да си изкарат ел. контакти за зареждане, когато си искат. Хората в апартаменти на първи етаж на жилищни сгради също могат да си паркират под прозореца и да си зареждат.

45

Анонимен

преди 4 години

За да няма проблеми със зареждането, всеки автомобил трябва да има свое място за зареждане. Иначе ще настанат едни борби и боища. Прибираш се вечерта на паркинга батериите ти на ръба, а местата за зареждане заети. Едно зареждане трае около 4 часа. Значи спирам някъде, прибирам се и почвам да дебна кога ще се освободи мястото за зареждане. Щото колата на другия ден ще ми трябва. И когато/ако се освободи бягам докато не ме е изпреварил някой.Е не виждам кой ще е доволен от такъв сценарий.

44

Богдан Евгениев

преди 4 години

Трябват зареждачки. Г-жа Ангела Меркел вече нареди изграждането на 1 милион зареждащи места в Германия за електромобили до 2030 г.Нашите кметове и кметици да не дремат, ами да се захващат за работа.

43

Анонимен

преди 4 години

Да приемем, че електромобилите поевтинеят и станат масови. Аз не виждам физическа възможност за зареждане на тези автомобили. Колко зарядни станции трябва да има пред входа на един блок, при положение, че места за паркиране няма, а зареждането трае часове?

42

Богдан Евгениев

преди 4 години

ДВГ е стара и вредна технология, датираща от 18 век! От далечната 1794 г., когато Робърт Стрийт патентова двигател с вътрешно горене. ДВГ няма да бъде забранен по политически причини, а по научно-технически, изследователски и екологични причини. Политиците, дори напротив, те искат да се горят петрол и въглища и планетата да се разруши, така че да няма бъдеще за човечеството. Те искат хората да са примитивни роби, които единствено служат да безскрупулните им интереси да печатат повече нефтодолари

41

Хм

преди 4 години

дори в началото да имат някакъв по-дълъг експлоатационен период това е само заради конкуренцията с ДВГ, обаче щом ДВГ бъде забранен "политически" , като замърсяващ веднага капацитетът на батериите ще започне да пада и дори ще стане задължително да си плащаш на изкупвателни компании да ти изкупят старите батерии, защото са много по опасни за околната среда от ДВГ.

40

Анонимен

преди 4 години

Чакам да ги пуснат на 50% намаление, виж плъгин може би съм по-навит, ама и там едни цени, цени.

39

До 34ти

преди 4 години

Така де точно за това става въпрос (ЦЕНАТА).Човекът това иска да каже. Купете си. Ако можете. Няма лошо. Ама да ме карате на сила да си купя 4 (четири) пъти по-скъп автомобил . Мноого сори.

38

Анонимен

преди 4 години

До МалкоТова на английски го зоват planned obsolescence. Доколкото съм съгласен, че за много еднодневни продукти и електроника това важи с пълна сила, не съм много сигурен, че електро автомобилите са удачен пример. Батериите на предходния модел S са предвидени да изгубят 10% КПД на 350 000 км. Доколкото това се наблюдава в статистиката, сегашните на модел 3 ги тъкмят за 500 000 км. Другото е далеч по-просто. Ел. моторите и тн. Не мисля, че ще са еднодневки.

37

Малко

преди 4 години

история - защо днес автомобилите са развалят по-бързо отколкото преди 20 години. Защото производителите няма как непрекъснато да пробутват продукцията си, ако хората са доволни и продължават да карат старите си брички. Така че новите електромобили са един вид инвестиция в бъдещето. Компаниите ще разработят електромобили, после лобитата ще викнат срещу мръсния въздух и ще забранят ДВГ особено дизеловите, защото те са най-издръжливи. Така ще започнем да караме електромобилчета - еднодневки.

36

Анонимен

преди 4 години

До АнонименОпел Корса ?!Модел 3 вдига 100 км за 3.2 секунди,450 конски сили еквивалент, 4х4 управление, въздушно окачване,всички глезотии на нов автомобил и автопилот.Като цена си е напълно комфортно позициониран в конкурентните му категории.

35

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 29Струва ми се, че ни казваш колко по-добри са качествата на ТЕСЛА спрямо опел корса.Сравнявай ТЕСЛА с друга кола от същия ценови клас.

34

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 33Сипи си бензинец в една чаша и поднеси клечка кибрит към него. После пиши какъв е бил резултата.

33

Анонимен

преди 4 години

До Нищо личноМи, електро автомобили не се купуват тук, не поради страх, че са лоши и опасни. Не се купуват поради това, че струват към 60 000 - 100 000 лева. Като средната заплата се върти около 1000 лева, това са заплатите на човек за 6-7 ГОДИНИ.Ако бяха по-евтини, или ние бяхме по-богати, повече щяха да се карат. Горепосоченото не пречи на хората да обсъждат автомобилите из форумите.Не ти разбирам логиката, ако може да се нарече такава.

32

Анонимен

преди 4 години

Докато не измислят батерия която да не се самозапалва и да не гърми при катастрофа никой нормално мислещ човек няма да се качи на Електрокар.

31

Нищо лично

преди 4 години

До всички величаещи електрокарите , какво чакате още Купувайте си ги ! Никой не ви пречи . Вместо да досаждате на всички по форумите .Какво става , нещо май не ви стиска . А ?Кажете честно какво ви спира ? Не се притеснявайте !Иначе карате 20г. кошници , ама знаете да плямпате глупости !