135

До 133

преди 4 години

Според Евростат в Германия автомобилите на 10 и повече години са 42% от общия им брой.

134

Ангел

преди 4 години

Браво!!!На пук на оная ненормална малка пръчка !!!

133

Анонимен

преди 4 години

До 133Проверяваш колко коли има в Германия общо. Проверяваш колко коли се купуват годишно. Публични данни са. Нежса тайна. Делиш едното на другото. И ще разбереш, че в Германия колите не са 1,2 или 5 годишни.Айде направи това, което ти казвам тогава приказвай.

132

икономист

преди 4 години

До Анонимен 122И кви са тия икономически лостове, които ще ме накарат да си купя нова кола, в случай, че не искам да направя това? Ще ми вдигнат данъците на жилището ли? Това е просто абсурд, ако е вярно... Поскъпването на билета за градски транспорт може да е стимул за някои хора да си купят автомобил, но като знам как постоянно в западните държави се протестира за такива неща, не вярвам местните власти да са толкова глупави, че да вдигат драстично цената на обществения транспорт.

131

Анонимен

преди 4 години

Не мога да разбера, защо все се намира някой да хвали автопарка на София. Бил ПО-ПО-нов от на тъпу..те от провинцията и т.н. Нов, ама друг път! Оня ден се прибирах през летището. Само като излезеш и разбираш къде си. В Германия са много новите коли-ясно! Но в София, мъка, мъка, поне 1/10 са нови-другото класики, даже Голф 2 е в движение още. Аз разбирам нова-да е 1, 2 до 5год макс, къде ги виждате не знам?

130

Анонимен

преди 4 години

Манипулативно поднесена новина, внушаваща лъжи.

129

Да допълня...

преди 4 години

До Афера 118 Умно !

128

Анонимен

преди 4 години

Защо трябва да ми пука за откачената Грета? Оня ден комунарката Тумберг от Милано ( тая изобщо ходи ли на училище, или НЕ?), призоваваше открито за " революция" и трепане ( до стената) на хора несподелящи болшевизма и! ЛудатадрОгарка айде у лево

127

вгз

преди 4 години

Хич не са побъркани немците. Вземат си нови коли, докато бившият соц блок им обира старите трошки.

126

Анонимен

преди 4 години

За мен избора беше между миниван и джип. Примерно между Тойота Пикник и Тойота RAV4. Ландкруйзера ми е голям и скъп. Същото е и при други марки, например Фолксваген. При мен натежа пътния просвет при джиповете, понеже си имах ядове с лошите пътища в България и сега съм много добре с малък джип, въпреки че багажника е малък. Казано накратко, всеки купува това, което му трябва, а измислиците за показност, да си ги. .....

125

Анонимен

преди 4 години

Питайте американците дали са побъркани. Карат големи пикапи/джипове и мощни бензинови коли и не им дреме. Не знам даже дали са подписали и протокола от Киото.

124

До 125

преди 4 години

В провинцията така ли е, както го описваш, защото в София, автомобилите са относително нови и са поддържани? Средната възраст на колите в София е 11 години, а в провинцията над 22 години. При това доста коли в София с купени нови, а не употребявани и после се използват много години, но не така интензивно, както е в Италия например.

123

Анонимен

преди 4 години

За нас е супер! След 6-7год. ще е пълно с гаражни, "само" на 125-150000км по обявите. Те тъкмо ще са минали на съвсем нови, сигурно на друг принцип. Като гледам сегашният ни автопарк, не ми се излиза на улицата вече! Един няма фар, друг няма пари за гуми, модели от 90-те, пушеци и чудо..

122

137 продължение

преди 4 години

Диалогът във фейлетона е с гражданин с добри доходи, но без кола.А що се отнася до самолетите, при тях тарифите са такива, че със самолет между големите градове е доста по-евтино, отколкото с влак. Който живее с илюзии, че на Запад няма държавни протекции, плановост и едри злоупотреби, е добре заблуден от средствата за масова дезинформация.

121

Веско

преди 4 години

До Непопулярно мнениеЕ да де, правилно сте го казал: като съотношение на кубатура спрямо разход харчат по-малко. Но в абсолютна стойност си е повече!

120

Анонимен

преди 4 години

В Германия има икономически лостове, които принуждават населението да купува нови коли. Даже в стар учебник по немски за чужденци от около 2000 г. в рамките на шегата има диалог, в който представители на икономическа полиция изнудват мъж да си купи среден клас кола, защото иначе вредял на бизнеса и на държавата.Изнудванията са и на жилищния пазар, част от системата на потребителското общество.

119

Баце

преди 4 години

До 127 - 270 няма как да е 10 годишно, иначе за разхода му си прав. 270 МЛ при 170 дава около 12, но 320 W164 е със 7 скорости и посрига 8.5, но за ваш кеф ша кажа 9.5, щом повече ви харесва!

118

Анонимен

преди 4 години

Логиката на заглавието е, че климата се е развалил от малки коли, и немците вече купуват големи.

117

Непопулярно мнение

преди 4 години

Големите двигатели като съотношение на кубатура спрямо разход харчат по-малко от малките. Имах Микра 0.99 кубика. В София това харчи 10 л. бензин, колкото и да съм пестелив, а аз съм. Докарвам същия разход на кола с двигател 1,6. В крайна сметка всичко зависи от това как караш. Аз мога със SUV да реализирам по-малък разход от джигит с малолитражка.

116

Афера

преди 4 години

Хора казват, че си заслужава да дадеш толкова пари за кола, колкото километри изминаваш за 1 година.